Met mij gaat het weer de goede kant op vandaag voor de 2de keer duphaston genomen, nog 3 dagen te gaan daarna is het wachten op mijn ongi
gelukkig meissie dat het weer wat beter gaat ... is ook echt shit een nep posi test ... maar nu ben je toch weer een stapje verder ondanks alles dikke knuf voor jou en ook voor je man ! is voor hem natuurlijk ook teleurstellend ps hoe was het met je schoonouders vandaag ? voor Ybe op school ?
hmmm nou dat is al best wel wat hoor en in warme hap zit ook vocht ! moet je maar eens op het potje kijken ! en fruit ...is altijd toppie .. ben ook benieuwd of hem dat nog gaat lukken om half 9 ! zou knap zijn ... hier doen we het gewoon zo ... en zal opvoedkundig heus niet ok zijn maar het is maar zo eerst proberen we melk ! bij nee maken we er pap van .. en als dat nee is of wordt krijgt hij fruit aangeboden en smiddags een boterham .... al neemt hij van alles een beetje zit hij meestal toch wel op 200cc eten ... en dan ben ik blij ! vanavond heeft hij 150 pap op en 150 fruit ... nou prina hoor ... en hier gaat zijn mond ALTIJD open voor een Danoontje ....
@ Emma : mr T goed bezig! Toppie! @ Boja : Nino wat minder goed bezig Ach... een keer een off-day mag wel toch?
Mijn schoonouders vonden heel fijn, heb zelfs een kalender van de school van hun gekregen elk kindje staat in de maand waarop hij/ zij jarig is mijn ybe staat dus op de foto voor de maand juli morgen gaan we naar mijn schoonouders, even een dagje er tussenuit
idd mr T is toppie bezig op het moment ! en hoe is het met Mvr F ... .... hoop dat het vannacht weer goed mag gaan !
wat leuk ! ik heb ook al zitten denken om zo een van tim te laten maken ! en lekker hoor morgen er een dagje tussenuit ... ga je nog wat doen dan ?
nee gewoon daar op bezoek, ook een paar schoonbroers komen speciaal langs voor ons (eigenlijk meer voor ybe en ynse)