owwwwwwwwwwww nino jij bent echt een hartendief......... ik ben te oud voor je maar ooit hoop ik nog op een dochter en die is dan voor jou (voor de andere)
alles voor de famiellia he ! ! ik heb nog meer foto's gekeken en denk niet dat ik kan slapen vannacht ..... meid wat heb jij twee kanjers !
Hihi, wat ben je toch een lieverd! dank voor al je leuke reactie op de foto's haha, ik zie de ene pop up na de ander in mn beeld dat ik een nieuwe reactie van jou heb
ja ik ben niet meer te houden zucht ...wat een kanjers zeg ! net als jij ! shit dat ik ze pas nu ondek .... hmmm ik had al eerder kunnen genieten
@ emma : met mvr. F gaat alles goed Ik hoop ook dat het vannacht weer goed gaat Vanmorgen was het 5.30 en toen is ze weer bij ons in bed gekomen.. ik ben ook best moe nu denk dat ik bedje in duik als ik mn bier opheb @ Boja : ja, een off-week vind ik eigenlijk wat te lang @ Nino : kom joh, maak het je mama niet zo moeilijk en ga weer lekker aan de hap. En brood is echt wel lekker hoor! Misschien moet je mama vragen het bij de bakker te halen
whaha, nou je mag ook niet klagen met mijn vriendje Mr T he. ow ow ow, als die en nino gaan stappen later (moet Julen ook mee natuurlijk)... nou, moeders, berg je dochters maar eigenlijk heb ik bespottelijk veel foto's op hyves van Nino, maar ik vind ook bijna alle foto's zo leuk haha (of zou elke moeder dat hebben )
ik wou film gaan kijken vanavond maar die is nu al een uur verder .... hmmm en die stomme domino stenen heb ik geen zin om te kijken elk jaar hetzelfde gedoe....
Hmmm, zou dat het zijn, dat supermarkt brood weer te min is voor meneer.... zou me niets verbazen eigenlijk.. arrogante baby.
wist niet eens dat het weer d'day was, geen reet aan... hier staat een film op, rtl 4, geen idee waar het over gaat..
nou dat is idd wel errug vroeg ... hoop dat het vannacht beter gaat .. fluister maar in haar oortje dat tante emma wel op haar past en dat ze gerust tot 8 uur door mag slapen .... en mmmmm bier ! goed idee ..of zal ik lekker een wijntje scoren ...
ja hier ook gaat over een vulkaan en die gaat barsten en dan kan het nog heel gevaarlijk worden voor de wereld maar uiteindelijk valt het wel mee zo scheeld je weer 2 uur ! hihi maar die wou ik dus ook kijken maar had hem al eens gezien en toen kwamen de benen van papa nona en toen pica's kleine A en nu super knappen |Nino en papa ... dus ja ........ wordt je toch opgehouden he !
nou om eerlijk te zijn denk ik zelluf zeg maar .... dat op de meeting in januari we al op moeten gaan passen ......... ai ai dat kan er nog eens uit gaan zien moeder trek uw baby's een kuisheidspamper aan .... de mannen zijn op stap en drinken melk
meiden ik ga uitloggen ik zie alleen nog maar dansende letters (en lekkere benen) voor me ik wens jullie allemaal een gezellige avond en zonder mijn gezwam hier kan het misschien nog wat worden ! knuffie