he bah, dat schiet ook niet op spoken doen ze allemaal geloof ik nu, zal wel weer de leeftijd zijn. Kan best dat ze meerdere tandjes tegelijk krijgt hoor, hier komen ze ook non stop door en veel last ervan ook.
haha, jij met al die plaatjes! slaap lekker meis en misschien tot morgen (weet niet of ik er dan ben) X
Nee dat schiet inderdaad nog niet op zeg.......... Maar ach, voordat ik een jochie ben zal het toch wel een keer weg zijn? Ik word DEZE MAAND 27, maar voel me 72 haha haha...... Ja he? Allemaal weer in die sprong? Ahhh echt zielig voor die kiddies hoor.... Ze maken eigenlijk een hoop mee he zo ff in 8 maanden? Nu ook nog die vervelende tandjes!
haha ff laten zien dat ik ben geweest.... maar ben nog niet klaar. Ff dag/doei plaatjes zoeken haha haha..... Slaap lekker! en we zullen elkaar morgen toch wel weer spreken? En anders een prettige dag morgen doei doei truste xxx
goedemorgen ....... hier weer een nieuwe dag ! vandaag op visite bij een vriendin van me weet nog niet hoe laat die zijn nogal van de makkelijke daar ... tim heeft al lekker gegeten en ligt nu te spelen ik loop lekker in pyama nog
hey meissie dat is lang geleden ! gelukkig dat je van je buikgriep af bent maar verkoudheid is dan weer minder ... en 72 .. ai ai dat is niet zo mooi maarja idd de kids hebben een sprong he ! valt niet mee voor de ukkie's en pfffffffff 6 tanden tegelijk ... maarja ben je er wel in 1x vanaf ! en goed dat ze ook al probeert te kruipen ! hoe gaat het met haar eten ? lukt het een beetje fijn dat je er weer bent heb je gemist
zooooow ik ga voor kaarten van het concert van ilse de lange ! kijken of ik leuk avondje kan scoren voor man en mij !
kben gedouched e.d. en nu ga ik lekker mn huis poetsen..... 12:00 komt mn moeder hier met Jamilia ( die slaapt daar) sinterklaas kijken... Alysha slaapt nog lekker ,paps ken ff opzoute ,kan ik lekker de boel doen