Goeiemorgen! @ Divi meid super leuk om je hier weer te zien! En we hebben je zeker gemist! Zie ik nu een cyclusbanner onder jou berichten! leuk en spannend! @ Nona veel poetsplezier! Ik heb het donderdag al gedaan! Net nog wel weven geswifferd en gezogen @ Emma veel plezier met je vriendin! @ Miekje hoe istie met Julen? Nog benauwd of is het al weer helemala beter? @ Redone lekker vrij ditw eekend of moet je werken? @ MJ hoe istie met jou? @ Boja hoe is het met Nino en zijn poepluiers? Alweer wat beter? Ik moest zoooooo lachen om de uitdrukkig oostblokkapsel Tis zo'n schatje! @ Sabbe voel je je alweer iets beter? @ Zuurtje gisteren nog een leuke dag gehad? Hier gaat alles goed. Mannetje heeft eindelijk nieuwe werk en verdient nu straks in 4 dagen wat hij nu in 5 dagen heeft. En nooit meer koopavond of zaterdagen werken! We zijn helemaal happy. Hij werd bijna overspannen van zijn huidige werk...was echt een rotsfeer. Verder gaat alles zijn gangetje. Sam eet en slaapt goed. Al heeft hij wel last van zijn doorkomende tandje. Ik dacht dat ze sneller door zouden komen. Hoe lang doen ze gemiddeld over het doorkomen? Qua zwangerschap gaat ook alles goed. Ik begin nu wel erg moe te worden, maar dat hoort er bij. Ik heb al wel door dat het een stuk drukker is met een kleintje erbij. Scheelt wel dat hij nog veel slaapt en nog niet rondloopt Fijne dag allemaal!
Hey meiden! Met Nino zn poep gaat goed! Ga er vanuit dat het weer over is! En tjsa, dat oostblok kapsel heeft ie echt van mn vader vrees ik haha, blijft stug 1 kant op groeien Maar ach, hij kan het hebben met dat koppie toch! Ik ga even Nino in bad doen en dan denk ik koffie drinken bij mn oma. Vanavond verjaardag vieren van mn broer, die was een week geleden eigenlijk jarig. Ben er vandaag denk ik dus niet meer. Fijne dag allemaal!
Gisteren hier opgeruimd en gestofzuigd vandaag ga ik naar mijn schoonouders dus dat zal wel weer leuk zijn.
Hey meiden, Tandarts was ok. Heb een heeeeeeeel klein gaatje bij mijn kies ergens rechts.. hadden ff foto's genomen, om dit soort dingetjes op te sporen. Nou ja 1 klein gaatje dus. 3 dec ff laten vullen. Ben aan t werk, blehhhhhhhhhhhhh heb geen zin.. Nona: S'klaas is hier om de hoek.... komt dit jaar hier in Almere aan... Boja: fijn dat goed gaat met Nino.. en met zijn kapsel .. haha. Emma: heeeeeeeee lieffie, heel fijne dag vandaag! Pooh: fijn dat je mannetje een nieuwe baan heeft! Zuurtje: fijn dat je er met je mannetje weer voor gaat, en dat de teleurstelling een beetje verwerkt is.. Met Julen alles goed. benauwdheid neemt af. Puffen doen we nu nog 2 keer op een dag en als we horen dat hij benauwd begint te worden.. Goed, sorry ik reageer nu ff kort ivm werken..
Heyyyyyyy skeet, Succes met zoeken dan..... Want hij komt aan in HAVEN..... ik woon in STAD.. Dus nee hij komt niet aan in dat watertje (= weerwater) voor me deur... whahahahahahahaha.. Goed, ikke is weer aan t werk...
en hoe vondt J de intocht ? en jij ? hihi ik keek ook altijd met mijn mama ... vond dat zoooo super altijd ! heb wel gezien dat de boot niet over de drempel kon en de ballonen terug moesten ......... ofzo............ te leuk en ben je al klaar met boenen ?
hey wat super van je man zijn werk !! toppie zeg en wat fijn van zijn inkomen ook ... blijft hij straks ook een dagje thuis dan ?? en moeilijk te zeggen hoe lang het duurt voordat een tand doorkomt bij tim hebben weken witte punten in zijn tandvlees gezeten ... en nu nog ! en lekker rustig aan doen meis ... snap dat je moe bent hoor is niet nix zwanger en een kleine en idd als sam slaapt lekker bedje pakken zelf
hey toppie van nino en zijn poep ! ik zou bijna zeggen foto whahahaha doe maar niet hoor en tim heeft ook van dat rot haar .. van de week laten knippen kan er weer gel in voor stekels .. nu is het net een droopie veel plezier vandaag !
hey meis werk ze he ! shit hoor ... maarja is niet anders en leuk joh dat st klaas bij jullie aan is gekomen .. jammer dat julen net niet wat ouder is .. en top dat het wat beter gaat met je binkie .... jammer alleen van je ieniemienie gaatje
@ Miekje: Ookal vullen? Viel mij honderd procent mee, vorige was het die gevoelige kies... die hergevuld moest worden. Kreeg dit keer voor het eerst een witte vulling . Dus mocht meteen eten. Grappige gewaarwording. Ik at een kroket met verdoofde wang.... dat voelt raar .
Samantha heeft van de nacht van donderdag op vrijdag vreselijk last gehad van haar tandjes. Vreselijk gehuild. Tandvlees wordt nu ook dikker... Ze slaapt nu trouwens al sinds ong. 12:30 . Ze heb nog nooit zo lang geslapen..... Heb wel lekker haar dekentje op haar bedje, en lekker ingestopt. Misschien ligt ze nu lekkerder dan alleen met kleertjes op bed... ofsow .
hey wat zonde voor je meissie ! hoop dat de tandjes snel door mogen komen ... en ze zal zo lekker liggen idd na een knuf van haar super lieve mama !
Ja? Maar dan moet je weer meemaken dat je 30 wordt? Dat is toch ook dan niet leuk? 1x 30 worden is toch zat?
Ja dat is zeker lang geleden. Maar moest gewoon ff laten dat ik nog wel denk aan jullie en dat ik er nog wel ben..... Nou wat was ik ziek zeg. Mannetje ook. Alle twee aan de race en aan de spuug. Ik denk dat we gewoon een voedselvergiftiging hadden, we hadden bij de grote gele M, en alle twee een Big Mac menu En de volgende dag zijn we zo ziek als een hond. Het kan niet anders...... Ach we voelde ons klote, maar we zijn er gelukkig weer boven op. Maar nu wordt ik verkouden pfff..... Sinds dat ik bevallen ben, mankeer ik altijd wel wat. Zijn er meer mama's die dat hebben? haha ja echt wijffie, voel me echt 62 (ben nu nog 26) en bijna 72 haha.... wat een vermoeidheid zeg.... niet normaal... Dat zal toch ook wel eens overgaan? Ik denk dat er flink tandjes bij Demi dwars zitten. Als ze lacht dan zie je boven in in haar tandvlees haar voortandjes en ook onder als ze lacht vormpjes van tandjes in haar tandvlees.... Allemaal tegelijk. Het eten is de laatste dag weer minder. Vanmorgen spuugde ze zo al haar pap eruit! Dat is niet de eerste keer van de week. Van de week kwam heel haar fruitpotje eruit. In 1 teug hoppa... Moet van de week ff naar het CB en dan zal ik eens ff horen. Fruit gaat nu wel beter want ze eet nu een half potje tot 1 potje ipv 3 hapjes..... En haar groente is ze nog steeds echt gek op, daar zou ze wel 4 potjes op de dag van willen haha Hoe is het met Tim zijn eten? Demi zegt sinds twee dagen HAP, Pa Pa, Ba Ba, haha vind het echt leuk. Hoe is het met jou? Ben jij weer een beetje opgeknapt? Ahhh lief van je, maar heb jou/jullie ook gemist hoor!