Dank je wel meis! Heb je me echt gemist haha nee haha je bent de zoveelste al die het zegt van die cyclusbanner. Ik ben wel gestop met de pil, want ik wil geen hormonen meer in me lijf. Voelde me er echt niet happy bij. Ik voelde me nog slechter als toen ik zwanger was zeg maar. Ook om te kijken nu ik 7 maanden de pil heb geslikt of weer niet mijn cyclus zo van streek is. Nu ik gestopt ben voel ik me veel beter en dat wilde ik graag ff zo houden. Dus we zijn niet aan het klussen voor een tweede. Gefeliciteerd met Mannetjes nieuwe baan! Super zeg! Blijft hij nu ook 1 dag thuis op Sam passen? En het salaris is helemaal top! Dus bij Sam zitten ook de tandjes lekker dwars? Sam is toch ook nog "tandloos?" Ik ben blij dat je je goed voelt hoor nu je zwanger bent! Wanneer heb je de eerste echo?
@ pooh: Goed nieuws allemaal ivm baan etc. Hahah fijn ook dat het goed gaat met de zwangerschap, en pak echt je momenten rust wanneer dat kan hoor hihi heb je hard nodig. Knufff, mij
ai een gaatje... ik heb ook mn eerste vulling sindskort. schijnt dat een zwangerschap je ook minimaal 1 kies kost... wat fijn dat het wat beter met Julentje gaat! werk ze!
ach ja, kan het toch niet terugdraaien he heb ook nooit zo weinig aan mn verjaardag gedaan als toen ik 30 werd. ach ja, over een half jaar ben ik ook geen 30 meer.
Even een mijlpaal melden (of eigenlijk 2...): Nino is vandaag uit zichzelf gaan zitten! Weet niet hoe hij het gedaan heeft, maar hij kroop in de gang en toen ik weer keek zat ie ineens netjes op zn kont trots om zich heen te kijken! Dus ik ben helemaal trots op het ventje! En,.... mijlpaal 2: hij heeft een paar stukjes brood gegeten en deed er vrijwillig zn mond voor open steeds! Dus ik weer helemaal trots! Zo, einde ego bericht
Tuurlijk heb ik je echt gemist! Sam heeft intussen een tandje wat een aantal millimeter boven het tandvlees uitkomt Mannetje bleef nu al een dag bij Sam, maar nu draait hij 37 uur in 4 dagen en straks nog maar 30! Later wordt het wel 5 maar is ook geen probleem Eerste echo over 2 weekjes
hey meissie ik doe maar ff niet quoten hihi die is zoooo lang maar niet zo mooi dat je van de Mac ziek bent geworden ... ai ai nou daar ga je zeker ook ff niet meer naartoe en wat shit dat je er nog verkouden achterop bent ook ... hier ook gelukkig weer beter maar ai ai wat was ik ook beroerd .. hoofdpijn is het ergste wat er is vind ik ... maar goed dinsdag hoop ik weer te gaan werken ! en zeg zeg oud wijf jij mag niet klagen he ! ik ben al 5 jaar ouder .... maar als ik het omdraai ben ik lekker weer 13 ! ben benieuwd wanneer de doorbraak is bij demi haar tanden ... zonde hoor en dan alles in 1x nog wel .... knuffie van ons hoor en minder eten zal ook wel van de tandjes komen hoor... hier is tim nogal selectief en daar ben ik niet zo blij mee dus proberen we meer smaken en dergelijke omdat het eten nu best gaat maar het lukt niet zo .. net moest hij echt huilen omdat het een ander potje was ... zcht... maar goed we hebben het geprobeerd ...... en verloren woensdag moet ik naar CB en ben benieuwd hoe het allemaal is ! ben blij dat je hier weer bent meis hoe is het op je werk ?
jeeeeeeeeeeeeee voor nino ! goed bezig hoor mijn a.s. schoonzoon ... top dat hij kan zitten en grote vent dat hij boterham smult ! dat verdient een schoentje zetten vannacht .....
@Emma: met zo'n monster, jaag je ook iedereen weg Woensdag naar het CB, spannend. Ik duim dat Tim flink bijgekomen is ondanks zijn selectieve etenslust. @Boja: wat super van Nino @Miekje: gelukkig neemt de benauwdheid bij Julen af. Zo, ik ga er weer vandoor moeten binnen een uurtje op verjaardagsvisite. Jana slaapt nu nog, das flink want dan is ze straks goed uitgeslapen. Fijne avond nog iedereen.
thanks en hele fijne avond ! en fijne vermaanddag voor Jana ......... mag ze vast wel een taartje op het feestje