Hey dames Divi Fijn dat je er weer bent meis pooh Ik ben het weekend vrij.Hoef pas vrijdag weer te werken Sven en ik zijn naar de intocht geweest en daarna de meiden opgehaald bij opa en oma.
en hadden ze nog lekker gewinkeld ? en hoe was de intoch ? gezellig en veel pieten en natuuuuuuuurlijk St. Klaas
@ Divi : jaaaaaaaaaaa, gemist, natuurlijk! En balen joh, zo ziek. Maar t hoeft niet zo te zijn dat je wat verkeerds gegeten hebt? Afgelopen week was collega van me ook ziek... kwam er aan beide kanten nogal rap uit, zeg maar. Maar goed, het kan natuurlijk altijd..wel toevallig, mannetje en jij allebei. @ Daisy : Gemist? Heel niet...
Ze hebben lekker gewinkeld en zijn aardig verwend.Ze hebben allebei een stel nieuwe kleren gekregen. De intocht was erg leuk.
hey dat ziet er sinterklaas gezellig uit ! toppie pietje en wat een bofkonten die meiden .... vanavond zeker schoen zetten !
PIET SVEN: lekker ding EMMA: ik ga niet stappen hoor.... morgenvroeg lekker naar Preston... zwemmen met mn meiden MEIDEN IK BEN DE LIJST VAN DE MEETING ZOEK... IEMAND TOEVALLIG DIE HEM WEL WEER KAN VINDEN? IK BEN EEN UUR AAN HET SPITTEN GEWEETS,MAAR HEB M NIET GEVONDEN....
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi * Wicjuh * Emma * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen!