Ik bood kleine A. net de fles aan en ze dronk er maar een krappe 100 van..... ze zag het brood van grote J. en dat wou zij ook.... nu doet ze een heel broodje opeten...... ze moet toch dr vocht binnenkrijgen op een of andere manier,maar verder wil ze ook nie tveel drinken nahjah... komt vast goed
ja, zal zn schoen zetten hihi, past toch niet zoveel in enne.. ff voor de duidelijkheid, hij kon allang zitten he, alleen nog niet zelf gaan zitten vanuit de kruipstand en nu dus wel. alleen beetje jammer dat ik niet gezien heb hoe hij dat deed volgende keer moet mama dus beter opletten
Ey NONO Veel plezier straks! Ik ga ff strontluier doen en dan hoop ik dat ie nog even wil slapen. Ging zelf pas tegen 2u namelijk, dus kan nog wel wat slaap gebruiken!
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi * Wicjuh * Emma * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
Goedemorgen meiden, Ik heb jullie vreselijk verwaarloosd de laatste dagen maar heb het echt heel druk gehad. Daarbij slaapt Jens nog steeds slecht dus was echt even niet in de stemming. Sorry maar ga niet alle 45 pagina's teruglezen... Hoe is het hier? Liefs Eva