haha nee niet zo mooi van de Mc ziek geworden. En het smaakte helemaal niet raar of vies... Weet het ook niet.... Donderdagmiddag waren er een paar naar een of andere beurs geweest en toen belde ze de afdeling of we wat wilde bij de mc vandaan.... Ow doe maar een hamburger.... Nou en die smaakte naar MEER haha haha Nu ook nog verkouden, krijg nu ook zo'n pijn in me keel en in me hoofd. Jij hebt me toch niet aangestoken he Dus jij bent helemaal weer opgeknapt? Jij al 5 jaar ouder? Nee? Echt? Nou het is niet aan je te zien hoor meis! Is dat geen mooi compliment op de vroege morgen? Ik had je jonger geschat hoor! Ik weet het ook niet wanneer Demi haar tandjes komen. Ze heeft er wel heel erg last van. Maar Papa en mama waren ook alle twee 1 jaar voordat we de eerste hadden... Dus ben benieuwd... Hoeveel Tandjes heeft Tim nu? Tim je moet wel lekker eten hoor jochie! Als je nu zo lekker eet wordt je later een hele grote sterke jongen! Je moet ook dingetjes proeven he? Heb jij al warm eten met stukjes op? Hier nog een heel selectief meisje, Demi lust dat ook nog niet ow ow ow.... Stelletje ondeugers hihi. 't Zal leuk worden als jullie met z'n 2en over een paar uit gaan eten... Ow jij moet a.s. woensdag met Tim naar het CB? Ik ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Demi moet a.s. dinsdag, ben ook zo benieuwd. Op me werk is het nog steeds hetzelfde. Schijnheilig bladiebladiebladie.................... Ik ben hard op zoek naar ander werk, maar het valt echt tegen. Ach het komt vanzelf wel goed. Ik maak me er niet meer druk om want daar heb ik alleen me zelf mee....
Echt waar? Mij ook al zo gemist? Meis ik zou het echt niet weten waardoor het kwam, maar weet wel dat we echt ziek waren bah..... als ik er over nadenk vreselijk vies haha haha..... En ze zeggen dat het heerst. Zie maar aan je collega.... Heb het spuug en poepvirus ff jullie kant op geblazen Hey hebben jullie weer gemeet?
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi + * Wicjuh * Emma * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
Balen dat Jens zo slecht slaapt zeg! Volgens mij zijn de maart-baby's allemaal aan het spoken. Hoe is het verder met jullie?
Ja, ik denk dat het erbij hoort maar het duurt nu toch wel erg lang. Al zo'n 2 maanden...Was vanmorgen om 5.30u wakker en werd net om 10.00u, na een half uurtje geslapen te hebben alweer wakker. En shaggie dat hij dan is. Niet normaal. Is gewoon niet uitgeslapen! Verder doet ie het prima hoor. Het is een lachebekje en probeert nu te kruipen. Het frustreert hem af en toe enorm dat het niet lukt. Het ziet er zo schatig uit met dat kontje de lucht in. Jullie waren ziek geweest las ik? Vervelend zeg! Gelukkig gaat het alweer beter. Ook lang niet hier geweest hè? MJ: Gefeliciteerd met Jadyn MamaNona: Veel plezier vandaag met zwemmen! Ga je met het gezinnetje?
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi + * Wicjuh * Emma + * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
echt super van nino hoor ... en en wat zat er in zijn schoentje dan ? lekker potje fruit hihi en ga je nog wat leuks goed vandaag ?
hey meissie blij dat je er weer bent en wat sneu voor jens en voor jullie dat de nachten zo slecht gaan ... is idd al lang aan de gang he ! dikke knuf voor jullie