Hoi meiden, Wip ook weer even langs. Heb het allemaal niet meer zo gevolgd. Weet alleen dat het mis was met zuurtje haar zwangerschap? Dikke knuf meid. Hier alles wel goed. Yannick is de laatste paar dagen weer wat jengeliger. Misschien weer tandjes? Voel of zie nog niks. Vandaag is Yannick voor het eerst mee geweest op de fiets. Hij moest eerst wat vreemd kijken, maar vond het toch wel leuk. Zijn maar een klein stukkie weg geweest hoor. Was genoeg voor hem. De oudste is nu bezig met zindelijk worden. En gaat op zich best goed. Hij geeft het al regelmatig aan, maar soms is hij nog te laat en dan zit het al in zijn broek. Maar we zijn harstikke trots op hem. Gisterenavond hebben ze allebei de schoen mogen zetten en vanmorgen stond de oudste echt verbaasd te kijken dat er iets in zat hihihi. Meteen snoepen van de pepernoten natuurlijk en ze hadden allbei een bestekset gekregen. Vanmiddag gaan we met mijn ouders hier naar de sint intocht kijken. Fijn weekend nog allemaal.
Mogge all! Oh .. ohja, maar hij zei ook : hmmm... laat ik dan eerst het brood van de Appie nog eens een kans geven... @ Divi: nee hoor, niet weer gemeet. Maar wel op msn met elkaar gebabbeld, haha. @ Nona: waarschijnlijk ben ik te laat en zal je wegzijn : hoe was het zwemmen? @ Jadyn : gefeliciteerd! Faylinn was vrijdag ook 8 maandjes ...............................
Middag.. Nona: veel plezier! Boja: Joehoe wat goed van NINO! Ik had t eerst ook niet door hoe Julen t deed, maar nu heeft ie het al meerdere keren laten zien aan mama! DS: Go Samantha! Enne: Julen heb z'n 2e tandje! Net als de eerste, een ieniemienie streepje.... Maar door is door! Jadyn: gefeliciteerd! Ik zag een mooi pietje voorbij komen! Oja: zowaar.......... manlief is aan t nadenken en gaat ff nakijken of ie mee gaat en kan naar de meeting.. Stoer he... Niet bijgelezen, misschien doe ik dat straks ff..
Oja over dat brood van Bleuband: dat eet Julen ook, want daar zit geen koemelk in.. Hier gaat t erin als koek...
Dankjewel lieverd! Ja, er lijkt haast geen einde aan te komen... Faylinn: Ook nog gefeliciteerd hoor! Dit geldt ook voor alle kindjes waarvan ik de vermaanddagen gemist heb!
Hoi Zuurtje, Ik had jou nog helemaal niet gesproken. Ik wil nog even zeggen dat ik het erg jammer voor jullie vind en dat ik hoop dat het toch snel zover is! Dikke knuffel
euh... nog niet gedaan doe er wel een potje fruit in ja, maak je het ventje erg gelukkig mee (vooral als er mango in zit ) wilde vanmiddag even gaan wandelen met nino en mn moeder, maar als ik nu naar buiten kijk lijkt dat me geen goed plan.
Dank je wel meid We gaan verder, zolang ik niet ongi ben kan alles nog ben nu wel ongi opwekkers aan het nemen, morgen de laatste en dan afwachten daarna begin ik weer met de clomid als ik ongi ben (eerder dan eerst de bedoeling was maar mannetje en ik zijn het erover eens)
wil je nog een keer met hem praten? vandaag was ie er weer klaar mee... enne, alsnog gefeliciteerd lieve Faylinn! ! !
@eva, vervelend zeg dat jens nog zo slecht slaapt en fijn dat je er weer bent! (het is je vergeven hoor, het niet teruglezen )
hier vannacht ook maar als verassing een potje mango hihi is ook tim zijn favo... is denk ik het enige waar je hem wakker voor zou kunnen maken ... en hier ook bankhangdagje
jahhhhhhhhhh hij moet gewoon mee mijn vent is ook niet van dat soort dingen en gaat zelfs graag weer gezellig mee !
heel gezellig, even een namiddagje er tussenuit wij doen hier vandaag ook niets mannetje heeft een jogging aan en ik zit nog in mijn pyjama
ben benieuwd of ik die van mij weer zo gek krijg. heb het nog niet eens gevraagd, ff slim aanpakken weer...
Het is hier trouwens wel weer opgeklaard, dus ga of toch nog even wandelen zo of even naar mn moeder toe. Die woont hier toch in de straat, dus lekker makkelijk. Nino slaapt al zeker 2 uur nu! Meestal krijgt ie rond half 2 een fles, maar hij slaapt nog! Is gisteren ook later dan normaal gaan slapen, dus zal het nu wel aan het inhalen zijn. Ik laat hem lekker liggen tot ie wakker wordt (of het moet echt bespottelijk lang duren, maar zal nu vast niet meer heel lang duren). Iedereen verder nog een fijne bankhang/pyjama zittende/huispakdragende dag! tabee!