Sabbe: primperan halen bij de apotheek. Is zonder voorschrift maar het mag van de gyn. sorry maar ik kom maar even langswaaien, ga zo slapen slaap lekker meiden
Zit jij mij aan te steken of zo? Ik zit hier ook aan de Anta Flu En met een Snotterneus pfffffffffffffffffffffffff
goeiemorgen ik ga zo dadelijk maar eens langs de apotheker, es zien wat die voor mij kan betekenen... fijne dag allemaal grts
Om dit tijdstip toen je dit poste, niet... Hij wilde niet slapen gisteravond. Hij heeft nog ff bij papa in bed gelegen en bij mama op de bank (ik was tv aan t kijken). Toen om 22.00uur in bged gelegd en zowaar is ie gaan slapen! En lekker tot 8.15 uur.. Nu is ie aan t spelen.. Hoest met je keel? Sabbe: ik heb geen idee. Ik heb voor mijn maagzuur die ik in overvloed had tijdens de zwangerschap uiteindelijk een homeophatisch middel gehad wat hielp.. Divi: Ja leuk he, dat mannetje misschien meegaat.. Ikke zou t wel tof vinden.. Nou is een mooi gewicht toch, 8 kilo met bijna 9 maanden? Of heb ik iets gemist? Emma: Hoest bij jou, al helemaal opgeknapt? En nu weer aan t werk he.... Hoest met mijn vriendje Tim? Boja: werk ze, enne hoe was de wandeling gisteren? Nog gezellig langs je mams geweest? Goed ik ga zo ff douchen, als de kleine op bed ligt.. Dan maar eens iets in t huishouden doen, en wat boeken gaan inpakken in dozen.. Om wat ruimte te creeeren.. Fijne dag!
pooh, staat sammetje op 1? En heb jij geen last van misselijkheid? Ik word er gewoon gek van. Heb net paranausine ingenomen en voel me nog mottiger als ervoor. Maar zal wss ook niet direct werken... Bij jarne nam ik het ook en hielp het, maar toen was t wel iets minder erg. En van de andere twee was het draaglijk zeg maar
Jaaaaaaaaaaa leuk he! Jullie allemaal super bedankt! De misselijkheid begint hier te komen, maar ik ben een week minder ver als dat jij bent, dus vandaar dat het bij mij later komt. Maar bij sam had ik het maar 2 a 3 weken erg en darana minder. Ben benieuwd hoe het nu gaat ontwikkelen? Beterschap voor jou!
GOEDEMORGEN Miekje: nou lekker dat ie uiteindelijk om 2200 uur is gaan slapen joh! tot 8.15 leuk trouwens als grote M. meegaat bedankt voor het vragen,maar mn keel is nog zeer pijnlijk en ik snotter ook nog eens giga erbij! heb ook een mooie rode neus Fijne Dag Iedereen!
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi * Wicjuh + * Emma * Pooh + * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi * Wicjuh + * Emma * Pooh + * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN Ik heb achter mijn naam een vraagteken gezet,weet nog niet of ik kom.Zal voor 15 december wel het definitieve antwoord geven.
Goedemiddag! Gisteren nog eventjes gewandeld (in de regen...) dus zijn snel weer terug gegaan naar huis! Vanochtend weer dikke tranen op het kdv Verheug me zo op de dag dat ie me met een big smile uitzwaait als ik wegga (hoop dat die dag ooit komt). Fijne dag allemaal!