Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    wandelen in de regen is niet fijn hè ;)

Sneu hoor dat ie iedere x nog doet huilen als je weggaat.... Hoop ook voor je dat dat snel voorbij is!

Alysha wisselt ht af,de ene x zwaait ze met een lach en de andere x is ze huilerig... ligt er ook aan of ze moe is ;)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemiddag meiden

hier al drukke ochtend gehad... ben ff aan het bijkomen nu en tim slaapt al lekker een half uutje
    rest van de dag ben ik dus ook lekker thuis heb al lasagne gekocht bij de appie happie voor vanavond ik heb genoeg gedaan
    morgen weer werken van 8 tot 20.00 dus ff flexen vandaag

Miekje ik ben vandaag nog vrij (altijd maandag) en morgen gelijk de langste dag van de week ..
    julen niet gaan slapen gister.. maar uiteindelijk wel lang uitgeslapen ! tim ging ook nog eerst een uur liggen spelen en buurten .. hebben hem maar laten liggen hij was niet ontevreden ! en vanochtend om 8.15 ook wakker !
    Boja ben je toch nog in de regen gekomen gister... hmmm minder .. en shit zeg dat hij huilt als je weg gaat bij KDV ... knuffie voor jou ...
    en geen poepperdedunpoepert meer bij mijn schatje ?
    Nona wat een super pica's hier en op hyves ! ziet er leuk en gezellig uit gister ! en beterschap meissie ... moet je veel werken van de week
    redone hoe is het met Bryan ? en hoe is het met jou ? hoop dat je wel kan bij de meeting ..
    Pooh wat super sam op nr 1 maar hij is ook een toppertje en mag wel winnen ook dus he ! en bah het misselijk zijn ..... is maar ff he meis...
    Sabbe hoe is het met jou ? nog gelukt bij de apotheek... en hoe is het met de kids niet meer verkouden ?
    Zuurtje hoe is het met jou meissie ?
    Divi .. nou jij ziet er helemaal nog lekker jong uit ! mooi toch ... hihi
    en hier echt geen stukjes in tim zijn eten hoor ... dan gaat het mis en idd als je een ander smaakje geeft en hij moet het niet dan erna ook nix anders meer he van warme hap... tssss eigenwijs !
    ben benieuwd naar morgen bij het CB zal wel ff meespieken want ik ben de hele dag en avond werken ...
    succes en komt goed ! eens kijken wie de dikste billen heeft van die 2 ....

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    sowww die emma.... druk druk geweest dus al! en lekker lasagna eten vanavnd... dáár had ik ook al zitten denken ;)

ja ik mag niet zeggen dat ik nix heb gedaan,ben ook al weer druk geweest ;)

ik heb wel een drukke week,maar werk alleen woensdag,vrijdag en zondag,donderdag ben ik een dagje weg ;),morgen heb ik ook afspraken staan enzo,heb alleen zaterdag gewoon thuis eigenlijk... ze belden net nog of ik wou werken ivm ziekte,maar heb even bedankt!

ik moet volgende week met alysha weer naar het CB, ben benieuwd of zij is aangekomen,die eet ook niet echt goed de laatste tijd..

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ All: gewoon lekker meegaan naar de Meeting!

@ Emma: ohh. nou dan heb ik je alvast een fijne werkdag voor morgen toegewenst! hihi..
    Ohh Mister T was dus ook gezellig laat wakker.. Gelukkig was hij gezellig! haha, Julen niet.. Maar goed ik mag niet klagen hoor! Hij doet t prima..
    Vanmorgen dacht ie vast; ik ga mama verrassen: hij heeft 2,5 uur geslapen!
    Raar kind..

@ Nona: ohhh balen: Beterschap voor jou! Knuffie van Julen!

@ Boja: ahh, dus toch de regen gehad gisteren... jammer!
    Ohh, Nino-tje.. Ik hoop dat ie snel niet meer huilt als je m wegbrengt.. Want dit is niks, i know....
    Miekjeman vond de auto ook wel errug stoer!

Goed, Miekje krijgt zo bezoek, gezellig.. En er is er hier 1 onder de tafel mijn schoen aan t bewonderen/bellen aan t blazen en aan t grommen... hahaha

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoihoi

emma, lief dat je 't vraagt :) ben nog steeds kotsmisselijk. heb deze ochtend pilletje gehad... Maar heb net wel een boterham gegeten (ondanks mijn afkeer voor brood), een beetje met tegenzin, maar zit er toch in ;)

ja de kids zijn beter hoor. Jesse & Laura hoesten nog wel, maar niet zo dat ze er 's nachts van wakker worden :)

grts

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Emma
    Hier gaat het redelijk.bryan moet weer veel hoesten en is veel wakker 's nachts en overdag.Rolt nu de hele kamer door en zit mijn was wat ik net heb opgevouwen (heb ik op de grond staan) uit elkaar te scheuren.

Lasange lekker,wij hebben net ons warm eten op.Kids weer naar school en paps weer naar buiten en bryan en ik weer rust hahaha

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Sabbe
    Hopelijk helpen de pilletjes want erg misselijk zijn is niks aan.

:idea: miekje
    hoe is het met julen :(:
    Wat lekker dat hij 2,5 uur heeft geslapen.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hallo iedereen,

Magk hier ook mee kletsen? Mijn meisje Alyssa is op 24 Maart geboren.

Mijn naam is Miranda en ik ben hier terecht gekomen via Hyves.

Groetjes,
    Miranda

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Welkom.tuurlijk mag je meekletsen,gezellig

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

heey leuk je hiet nu ook te zien!

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Met Julen alles goed, die is mama haar tas aan t leegroven....
    Maar bijna geen pufjes meer gelukkig.
    Hij zit volgens mij goed in zijn vel..
    Ja he, 2,5 uur.. Hij is soms zo wisselend hierin! De ene keer een uurtje, anderhalf uur, 2 uur en nu dus 2,5 uur..
    Hetzelfde geldt voor smiddags. Toen Nona er was, ging ie ook ineens 2,5 uur slapen.. haha, gek kind..

Hoest met Bryan?

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Gevonden!

Heel goed! Enne, welkom!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey iedereen,

Thx ben benieuwd hoe het kletsen hier gaat, leuk om jullie allemaal te leren kennen.

Willen jullie wat van mij en mijn gezinnetje weten? Of hoe de zwangerschap is gegaan of de bevalling, vraag maar raak! Je mag bijna alles van me weten, behalve mijn pin....die weet ik zelf ook niet meer (skimming slachtoffer) :)

Groetjes,
    Miranda

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie

gezellig !
    en van harte welcom natuuuuuuurlijk
    en idd wij zijn hartstikke nieuwschierig naar jou en Alyssa ...
    en hoe gaat het met jou en je meissie en hoe was bv je zwangerschap en bevallin......... begin maar met schrijven ..

oh en heb je gelijk ook ff als vriendje bij hyves uitgenodigt ... waren we nog niet zag ik :oops:

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tjsa ff snel makkelijk hoor geen zin in gezond !
    ik hoor een lekkere pizza ook mijn naam roepen maar toch maar niet hihi
    en meis jij en rustig moet ik nog meemaken ....... :)
    en idd weer een drukke week voor de boeg gaat wel lekker op je werk he !
    toppie zeg ...
    ben dan ook benieuwd hoe het met kleine A gaat maar een keer minder is niet zooo erg hoor ..
    eet ze ook geen fruit en papjes enzo ? want de flessen willen hier ook niet super dus dan maar wat extra fruit
    de nona opvoeding he !
    :) :)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meis je manneke is druk bezig zie ik hihi nix is meer veilig in huis he ...
    hier zijn schoenen knauwen ook favo !
    en have fun met je visite gezellig hoor .. ben zelf al op pad geweest om bakkie te doen ... altijd leuk
    tim is altijd rond 8/9 uur wakker :oops: :oops: en hij is mijn wekker zeg maar ...
    en hij ligt nu al 3.5 uur te slapen vanmiddag omdat hij zijn ochtendslaapje had gemist ...
    slaapkop he ! ik zal hem eens wakker gaan maken !

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he bah meis ik hoop dat je snel van je ziek zijn af bent
    ik had het ook zo erg ... is dus niet leuk !
    en top dat je toch wat hebt kunnen eten ...
    gelukkig dat de kids weer door kunnen slapen kan jij het tenminste ook ! ga je nog naar bed als jesse op bed ligt en de kids naar school of kan dat niet ?
    knuffie

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha er is ook nix zo lekker als verse was
    kan me voorstellen dat hij zichzelf er ff mee wil bemoeien !
    en geniet maar eens lekker van je welverdiende rust ! nog ....5 dagen vrij ?
    zalig hoor

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: miekje
    Het gaat redelijk met bryan.Hij hoest weer veel op het moment.En dan vooral als hij op bed ligt.Hij ligt ook veel te huilen 's nachts als hij ligt want hij heeft weer heel veel vocht in zijn beide oortjes.Moet flink neusspray geven en hopen dat het geen oorontsteking word.
    Hij rolt nu de hele kamer door das zo leuk.Hij komt nu waar hij komen wil.kruipen lukt hem nog niet want hij glijdt steeds weg met zijn knietjes.Hoop dat hij gaat kruipen heb ik tenminste een kindje gehad die gaat kruipen.De anderen hebben het nooit gedaan.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Heb je geaccepteerd hoor op Hyves hihi.

Even in het kort.

Ik ben dus Miranda 28 jaar van 8 november en ben getrouwd met mijn mannetje Marco 33 jaar van 24 december. Wij zijn 31 aug 2007 saampjes getrouwd, ik was toen 11 weken zwanger :)

Mijn zwangerschap is redelijk verlopen, was wel van ochtend tot avond misselijk met overgeven en dat 9 maanden lang.

Het zwanger worden ging niet zo makkelijk, ik heb namelijk PCO. Dat houdt in het kort in dat ik zelf geen goeie eisprong heb en daarvoor medicijnen moet slikken. Wil je meer weten Google dan even op PCO. Dus na bijna 3 jaar was het eindelijk zover!

Mijn meisje is 5 dagen na de uitgetelde datum geboren op 2e paasdag. Ze bracht sneeuw mee! En haar bevalling ging niet zo van een lijen dakje. Ik kreeg weeen in de avond van 1e paasdag. En die werden gelijker en zwaarder midden in de nacht. Om 11 uur slijmprop verwijderd door VK, nog 1 cm....Daarna rond 15 uur vliezen gebroken in ziekenhuis, meisje wou niet indalen. Nog 2 cm...

Omdat rond 20.30 ik nog maar hooguit 4 cm had....tsjah keizersnede. Iedereen opgeroepen, onderweg naar OK. Persweeen! en toen is ze om 21.21 normaal geboren op de OK, ben wel geknipt.

Mijn meisje doet het hartstikke goed, ze ligt nu te slapen. Vandaag is een lui dagje denk ik want vanmorgen heeft ze van 8.00 tot 9.30 geslapen en daarna van 11 tot 13.30 en nu weer van 14.30 tot....wie weeeet..

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina