ow lekker pizza...... ik zit nog steeds te bedenken wat te eten ja op mn werk gaat het leuk..... heb t er echt naar mn zin! nee een x is niet zo erg,maar A. heeft er al een hele poos geen zin in...,de laatste x was ze ook niet zoveel aangekomen dus ik ben echt benieuwd! flessen worden heir stndaar 2/3e leeggedronken... ik kan op de ml nauwkeurig zeggen hoeveel ze laat staan iedere fles ,maarja ik dip het brood in de melk,kkrijgt ze toch nog melk binnen fruit en potjes met stukjes gaan gewon super ( over t algemeen) als ik mmet een fles naar dr mond ga,draait dr koppie al om en roept ze PAPAAAAAAAAAAAAA! bij hem roept ze mij ach we zullen zien! komt vast goed.....
heey Miranda! leuk alles over je te lezen! ( had je dit ook al op de hyves verteld allemaal ? ja sorry,ik let niet echt op de laatste tijd ) ben je echt een skim slachtoffer geworden? ow ga je ook mee naar de meeting?
nou hier is het toch de lasagna geworden ! die roept harder en tja flessen over laten .. ze hebben er ook niet zo veel meer van nodig gelukkig want hier is het ook weer een mindere periode met de flessen .. zoiezo blijft er van alles wat over behalve fruit en ze zijn veel te slim die kids hahaha lekker papa roepen als mama niet meewerkt ! kan nog wat worden he !
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi * Wicjuh + * Emma * Pooh + * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) * Nonja ( MMH onder voorbehoud --> uitgeteld) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
oh meis zo misselijk geweest in je zwangerschap ... dat is niet leuk hoor ... en hier was het met de bevalling ook zo'n lang verhaal ook schoot de cm niet op en bij het woord het wordt een KS ineens 10 cm tim kon er echt niet uit dus toch nog een KS... tja ze moeten er uit he ! maar bij jou toch wel bijzonder dat ze toch nog gewoon geboren is dan ... hihi heel team klaarstaan ! bijzonder meissie dus ...maar wat heb je lang moeten wachten tot je zwanger was zeg... ai ai ... en hoe bevalt het gehuwde leven een jaar na dato ... hihi
Alysha wil bijna helemaal nix drinken... Mw. Draak is het af en toe! ach jaaaa als ze zo wordt als dr zus,dan ren ik over 3 jaar vrijwillig het gekkenhuis in! whuhahaha
he bah maar drinken doet tim ook niet hoor ... al maanden niet ... papjes eet hij wel en dat noemen we maar drinken dan we proberen het elke dag maar uit de fles is het neeeeeeeeeeeee water drinkt hij gelukkig wel en neeeeeeeh joh jij een gekkie......... moet je toch net ff wat gekker voor zijn !
nee wat het drinken betreft denk ik dan ook gewoon op zn Nona's maar wat denk je dat ik SUPERNONA ben en alles kan "handelen" nou pfff echt niet hoor ik trek het soms ook wel s ff niet
idd je kan niet alles hebben .... zelfs supernona niet ! ik heb 2 jr geleden mijn superemma pak in de kast gehangen .. klaar er mee ! werkt 1000x beter.. we zijn allemaal maar mens he ! en goed aan jezelf denken he meissie want je bent altijd nog voor jezelf nr 1 ! valt soms niet mee....... maar zo is het wel he ! ga ik je toch gewoon weer een dikke knuffel geven
Hey meid, Misschien een raar advies hoor. Maar als het elke dag weigeren is om de fles.. Waarom geef je m dan nog? Of iig proberen? Als hij de fles elke dag niet wilt, kun je het elke dag proberen en dus de strijd aangaan, of je kunt t niet doen.... toch? Of zit ik nu raar te swatsen.. Misschien een ander soort beter? of wat je altijd na de fles, die hij dan weigert, aanbiedt.. (pap ofzo?) Misschien kun je m alvast wennen aan een beker, een gewone? Ik heb een beker van difrax met 'een hap eruit', dan hoeven de kindjes niet zo met hun hoofd naar achteren..Ja op de verpakking staat vanaf 12 maanden, maar goed proberen kan toch? Ik ga er ook oefenen met Julen, nu kan ie toch nog lekker knoeien etc..
hey meissie super dat je meedenkt maar hier is alles al geprobeerd en begrijp me niet verkeerd hoor want strijd doen we hier niet aan die periode is al laaaaaaaaaaang voorbij .. hij heeft heel soms dat hij wel iets drinkt vandaar dat we het toch proberen maar zodra hoofdje weg draait stoppen we gekijk en dat is dus meestal na 1 slok ! ik heb idd ook verschillende bekers en we zijn aan het oefenen maar het lijkt meer in de melk te zitten dan in de fles want water wil hij wel.... en pap dus gelukkig ook nog wel ...(met dezelfde melk dus ) vaak zijn het periodes van wel wat melk en minder pap en bla bla ... dus we doen maar in alles een poging ! zodat er uiteindelijk gewoon een maaltje in zijn buikje zit het is wel wat werk en puzzelen maar wij weten toch al niet meer beter
Ohh nou graag gedaan hoor.. Jeetje wel vervelend dat meneertje de melk niet uit de/een fles wilt....Jammer dat ie dan wel water wilt uit de fles... (in de zin van melk niet, water wel).. Hoeveel flessen krijgt hij nog? Julen krijgt nl 2,5.. De eerste en de laatste zijn 'papflessen'.. Nou van de eerste maak ik van de helft pap (groeiontbijt van bambix) en de laatste fles is met nutrix.. Of wilt Mister T dat ook niet.. Want als hij bijv wel de papfles met nutrix wilt, heb je nog maar 1 fles te gaan.. Als dat een papje is, en hij wilt dat, dan zijn de flessen op. (= toch 400 cc) Idd gewoon blijven aanbieden, alles wat erin gaat is mooi meegenomen..
word wel een duur bekertje dan hè ik kijk binnenkort wel even in "de grote stad" ,maar wel lief aangeboden hoor **kus**