normaal kan dat wel maar tegenwoordig zijn ze hier elke dag aan t boren en kloppen als gekken dus niet... Maar heb vanavond gezien dat ze alles dichtgegooid hebben en voorlopig voetpad gelegd hebben dus mss is het nu even voorbij
Hallo meiden, Kwam even langs om gedag te zeggen. Morgen weer aan het werk. Zat vandaag in de wacht maar helaas niks. <orgen mag ik iemand aflossen nog voor 5 daagjes. Hier wat zieke kids die erg verkouden zijn. Yannick heeft wat lichte verhoging en voelt zich duidelijk ook niet lekker. En mama heeft keelpijn. Zit nu aan de hete snoepjes, jakkie. Groetjes Bianca
hallo iedereen ik weet niet of ik veel ga kunnen antwoorden want ik heb een relatie met de wc pot vanavond
ik zat er ook al over te denken om het uit te maken ik ga weer even wat doen.... morgen een enerverend dagje tegemoet! Bye! tot later!
tim krijgt nu 3x per dag een papje aangeboden (die maak ik in zijn fles hihi) en dat zijn gewoon 200cc flessen...bambix erdoor en happen maar .. van een lepel af wil hij dus wel .. in de ochtend gaat dat ok en in de avond ook dus 400/500 eet hij zeg maar wel op dus ik vind het prima zo .. soms zelfs smiddags ook nog dus dan zelfs 600 cc .. hij krijgt nu ook boterham en warme hap en toetje en fruit ......en ook nog water... eind van de dag zitten we nu tussen de 850/1000 cc voeding in allerlei vormen .. dus lijkt me zeker voldoende ! misschien dat ik daarom nog over de fles praat omdat hij het uit zijn fles gelepeld krijgt ! .. dat maakt hem niet uit en die is dan toch al vies.. blijft een aparte met eten maar de laatste weken vinden wij het beter gaan ... en wat er nu anders is.... geen idd ik denk wij zelf ! ik ben veeeel makkelijker denk ik ... moet wel anders wordt ik gek van frustratie ... en zo hebben we het wel gezellig tijdens het eten en dat merkt tim ook wel ! maar super dat je meedenkt hoor maar voor ons gevoel hebben we alles nu wel verzonnen .... en het CB looft ons voor ons geduld en creativiteit
nou meid dat hoop ik dan maar voor je hier zijn ze ook al weken bezig voor de deur met 3/4 graafmachine's kranen of vrachtwagens tegelijk ... maar ik slaap gewoon heb ik nooooit gekund maar je kan maar moe genoeg zijn ! en heb je nog een beetje kunnen eten vanavond ?
zo hier ligt tim al lekker op bedje ! mijn zus is ff komen douchen en die is er weer vandoor ... tim is gelijk stil .. gister lag hij nog een uur te brabbelen .. vind dit toch fijner ... hij heeft lekker wat pap op en wat fruit want tijdens het avondeten was het ff minder dus dat is weer opgelost ! ik ga ook lekker bankhangen morgen weer lange lange dag werken ....
Bryan ligt er al in vanaf 7 uur.Om kwart voor 7 de fles al gehad.Hij slaapt niet zo veel omdat hij zo moet hoesten maar nu heeft hij nog niet een keer gehoest.Heb hem helemaal ingesmeerd met luuf en hoestdrank gegeven en een zetpil.Zetpil krijgt hij het hele weekend al rond een uur of 10/11 maar ik dacht geef hem nu en hopelijk slaapt hij er lekker op. Bryan speelt al een poosje met de fles die hij om half 4 krijgt.Hij drinkt hem wel leeg maar zit er mee te klieren.Zit erover te denken om hem weg te laten en dan om die tijd een koekje en drinken te geven en dan rond 7 uur een fles.