nou dat moet maar ... hihihi wij zijn verplicht 1 avond in de week te werken (zelfs als het moet 2) gelukkig is het zittend werk he ! al praat ik savonds wel af en toe met dubbele tong van het praten ... zou liever ook niet doen maarja ik ben maandag en woensdag vrij en zo zit die rotdag er gelijk ok ... vorig jaar moest ik 2 zulke dagen ...dus ben nu al blij dat het zo mag !
tja klinkt idd wel ok om de fles van 4 uur te gaan vervangen ... als ze 9 mnd zijn mogen ze al naar 3 voedingen geloof ik he ! gewoon met de pot mee eten durf ik met tim echt niet aan hoor .... en hoop zeker dat het gaat helpen om hem de nacht door te krijgen ... meer kan je ff niet voor hem doen nu he ! ja extra mama knuf omdat hij ziek is ... zonde het manneke hij blijft maar ziekjes !voor jou ook handjes vol zeg ... ben maar blij dat je ff paar dagen vrij bent !
Thanks.Bryan krijgt al een poosje 3 flessen.Half 8,half 4 en 7 uur.Om 10 uur 2 stukken fruit en soms een koekje.En om kwart over 12 zijn warm eten.Of een pot van 200 gram of 2 aardappelen en 3 a 4 eetlepels groente.
Hey Meiden, Bedankt voor het welkom! Ik moet wel even inlezen hoor, maar jullie zijn gezellige kletsers...humor hebben jullie wel. Verfrissend om te lezen hihi. Even over dat niet willen drinken van melk, ik zit nog op wat andere forums en daar is het hetzelfde als hier. Daar zitten de beebjes allemaal in hetzelfde sprongetje, en dat is dus weigeren van de melk. Hier ook hoor, ik dring niet meer aan...als ze dorst heeft dan drinkt ze wel weer water uit de fles, maar die melk blijft ze weigeren. De ochtend melk verdik ik met nutrix en de avond melk ook en die drinkt ze bijna helemaal op. Meestal laat ze zo een 40 cc staan. Oh en jaa ze hadden idd een heel team klaarstaan bij mijn bevalling voor een keizersnede......en dat op tweede paasdag hihi. Kan me indenken dat die mensen het niet zo fijn vonden. Ik was ook de enige die aan het bevallen was dat weekend, er was vanaf vrijdag niemand meer bevallen.....dus ik was ook de enige die alle aandacht kreeg haha. Ik zag de volgende ochtend nieuwe zusters en die wisten het hele verhaal! Ze moesten allemaal lachen. Erg he! Ik denk dat Alyssa ziek is, vertelde toenstraks dat ze veel sliep...ik moest haar om half 6 wakker maken voor te eten. En nu ligt ze alweer een half uur in bed lekker te slapen......Ze had vanmiddag ook 39,2 koorts, maar na een zetpil niet meer. Toen net had ze gewoon 37.4 C Ik verheug me erop om hier mee te lezen, ik zal misschien niet zoveel reageren hoor. Oh en ik ga ook nog niet mee naar de meeting, heb zelf geen vervoer en weet niet of mijn mannetje wel mee zou willen. Laat me eerst jullie leren kennen haha. Trouwens iemand zei dat ze met graafmachines enz bezig waren voor het huis...heee hier ook al paar weken. De straat word eindelijk aangelegd...en Alyssa slaapt overal gewoon doorheen ook....goeie slaper of niet haha. Groetjes, miranda Groetjes, Miranda
nou dat ziet er toch keurig uit zo ... is meer dan genoeg toch ! en bryan is ook geen kleintje he .. dus volgensmij zou er best een fles uit kunnen maar zou ik of ff in je mama ervaring nakijken of ff navragen bij CB ... hoe deed je dat bij je andere kids?
nou meiden ik ga uitloggen ...... man is zo thuis en morgen werken wat zal het stil zijn zonder mij hihi fijne dag morgen all en Divi succes morgen met Demi bij het CB !
Volgens mij heb ik toen ook mijn gevoel gevolgd maar ze waren veel later met een fles eraf.Bryan krijgt al best wel lang nog maar 3 flessen en al vanaf 4 maand groente en fruit.Mijn andere kids begonnen daar ook later mee.Ach ik zie wel hoe het gaat.Ik geef gewoon rond 4 uur een koekje en sap/thee en dan rond een uur of 5 een broodje en dan om 7 uur zijn pyjamapapje.
tja het is en blijft een kwestie van proberen he ! en als het nix is dan overmorgen niet meer ....... succes ik lees stiekem wel mee hoe het gaat op mijn werk
Miranda: Het klikt idd alsof Alyssa ziek is ja! BETERSCHAP! ik heb Alysha ook een zetpil gegeven toenstraks.... ze had ook 28 nog wat verhoging en is nog steeds erg snotterig en huilerig... Toch wel stoer dat je uiteindelijk gewoon bent bevallen ipv met een keizersnede... ik heb nu beiden gehad... beiden een hele ervaring Mocht je mee willen naar de meeting,vervoer is zo geregeld hoor,wij fixen dat als maart-mama's zo eventjes kijk maar
idd gewoon je gevoel volgen en hij zal anders zelf ook wel aan gaan geven dat minder kan ...... is in de meeste gevallen zo toch
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi * Wicjuh + * Emma * Pooh + * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) * Nonja ( MMH onder voorbehoud --> uitgeteld) * Sarina + (MMH) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
Wat eten jullie mopjes eigenlijk op een dag? Ik zal Alyssa's schema even geven, het varieert nogal met slapen enz. 7 uur fles 240 ml / 8 voeding (opvolgmelk) en 4 schepjes nutrix 9 uur fruit (KD vers 2 stuks, thuis potje 200 ml voor 8+ maanden) 12 uur boterham en 120/4 melk 15 uur joghurt (KD geen idee hoeveel, thuis een bakje van 150 ml) 18 uur potje groenten (8+ maanden) 20 uur fles 240 ml / 8 voeding (opvolgmelk) en 4 schepjes nutrix Dit is het nu ongeveer. Oh en ik zou best mee willen hoor met Meeting, maar wil toch eerst even jullie wat beter leren kennen Groetjes, Miranda