wat de meeting betreft is vrijblijvend hoormaar bedoelde het goed ik heb net een nieuw schema geplaatst klik op de link om hem te bekijken! http://maartmamas2008.hyves.nl/forum/22 ... nteer_jij/
hey! de poep is weer top hier! en.... hij heeft bijna een heel potje met stukje gegeten vanaaf, een 8 mnd potje dus. hij wordt echt groot
whaha, ach die alysha eet (at) en drinkt (dronk) toch alles, komt vast goed! Nino vandaag trouwens ook weer goed gedronken, alles op! Zn off week is voorbij denk ik
Hey, dat klinkt goed die beker. Nino vindt het namelijk geweldig om uit een 'grote mensen beker' te drinken. Tuitbeker is hier geen succes, maar een gewone wel. Hoe heet dat ding? heeft vast wel een naam.
Ik ga op de meeting even met hem praten hoor, dit kan zo niet langer Snap dat het wel vermoeiend is hoor, ik had het afgelopen week al, had meteen flash back naar toen ie kleiner was en niet wilde drinken. Kan het trouwens niet schelen als je een andere melk probeerd?
ja 500 moeten ze volgens mij halen... alysha heeft 2 x +/- 150 en iets van pap een 200 ofzo dus tsja... ik weet t niet... ik hoor t volgende week op t cb wel en ach.. ik kan e rniet inproppen wat er niet in wil hè
en ze eet haar brood goed toch. volgens mij als nino zn brood goed gaat eten, kan ik wel een halve fles minder doen toch? en ach, nino is toch vrij slank, dus als ie dan nog steeds 600 wil, blijf ik het gewoon geven toch? moet straks ook maar een nieuw schema gaan verzinnen. jammer, vond mijn schema geweldig al zeg ik het zelf