ja precies 1 week! ja ga daar maar snel eens iets aan veranderen ja! edit: ik ben ondertussen op Hyves geweest lekker bekkie hoor!
op zich is het niet leuk,maar aan de andere kant ook weer wel ik ben ook misselijk,maar niet zwanger stom hè?!
Mogge! @ Boja: ze moeten minimaal 300cc melk binnenkrijgen en max 600cc (dat zei t CB) Geen idee hoe die beker heet.. Zal wel ff googelen.. @ zieke mama's: Hoe gaat het? Zijn jullie relaties met de wc pot/tissues al verbroken, of houden ze stand?
http://www.difraxshop.com/nl/product.jx ... oductGUID={8150D592-43E0-4CD1-9E61-A058E5690034} En anders ff op difrax.com, dan oefenbeker.. dat is m
mjaaaaah pilletjes helpen geen zak. Net weer over de wc gehangen maar ach. Heb me eerlijk gezegd nog nooit zo beroerd gevoeld Maar alles voor t goede doel he grts
Hey Sabbe, Ken ik jou niet van een ander forum? Ik kom er al heel lang niet meer hoor. Groetjes, Miranda
wat weinig zeg. in mijn groeiboekje zag ik, staat bij 7maanden ongeveer een halve liter melkproducten, incl. bv, pap, opvolgmelk en karnemelk, bij 8 mnd staat niks en bij 9 maand staat iets vaags dat ik helemaal niet begrijp
Die 300 cc is alleen opvolgmelk, daar zitten geen andere producten bijgerekend. Is echt alleen wat ze minimaal aan opvolgmelk moeten binnen krijgen.. En dat moeten wij, de mama's, aanvullen dan met andere producten
Mogge! @miekje: Faylinn gaat best nog wel eens over de 600cc heen (650/700), maak ik me echt niet druk om eigenlijk. Als ze er behoefte aan heeft, wie ben ik dan om t te ontzeggen? @mgwc : welkom hier Had ik nog niet gezegd geloof ik.
grrrrrrrrrrrrrrr een heel antwoord getypt en dan is ie weg Goedemorgen schatten Nona thanx voor dat mooie lieve plaatje voor mij hoe gaat het met je? ybe is naar school en ynse en ik zijn naar de markt geweest ik had een anti-slip nodig voor onder het speeltapijt ik heb sinds kort mijn kinder-jeugdtapijt van op mijn kamer hier op de vloer liggen voor de kindjes, maar dat schuift aardig op die tegelvloer Mgwc: ik had je nog niet welkom geheten gisteren dus bij deze WELKOM verder is mijn relatie stuk gelopen (met de wc pot hé, niet mijn huwelijk) verder weinig nieuws te melden, zit nu te wachten tot ik ongi wordt (eigenlijk heb ik liever een positieve zwtest maar ja eerst maar eens wachten hoe mijn lichaam gaat reageren op die duphaston als ik maandag niet ongi ben ga ik eens naar ijn gyn bellen wanneer ik die ongeveer zou kunnen verwachten. Sabbe heb je al primperan geprobeert? dat was het weer ongeveer van hier liefs en een dikke kus voor iedereen van zuurtje
@ Wicjuh: moet je je idd niet druk om maken hoor! Faylinn eet wat ze nodig heeft.. En als dat meer is dan die 600cc is t prima..zolang ze dat kan hebben qua gewicht etc, is dat toch prima.. Is anders als je je kindje 'overvoedt', maar dat doen wij niet..