Maak me ook niet druk hoor. Ik probeer trouwens wel naar een ander schema te gaan, maar @kdv werkt dat nog niet zo helaas @Nona: ik denk dat je niet duidelijk genoeg bent naar je stalker @sabbe : balen meis maar idd, alles voor het goede doel. Had ik trouwens mn schoonzus-verhaal geupdate hier? (zwanger na 2 jaar, met 2de IUI terwijl omstandigheden eigen niet goed waren (te weinig goede zwemmers)) Ze had donderdag echo, kloppend hartje gezien Hele familie is happy \/, en ze is ook kotsmisselijk @zuurtje: schrok ff, maar stelde mn reactie snel bij toen ik verder las, hihi
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi * Wicjuh + * Emma * Pooh + * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) * Nonja ( MMH onder voorbehoud --> uitgeteld) * Sarina + (MMH) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF NIET IVM RESERVEREN
zou kunnen, ik zit voornamelijk hier, maar ook al enkele jaren soms op zwangerworden ow ja, en ik kan niet direct zeggen wie je bent sry
mmmm lekkere snotverhalen... Bevorderlijk voor de misselijkheid maar euh... Hier al enkele weken ook van dat ze en het wil maar niet weg. Ik heb alleen nog de geur van snot. Bah. En niks smaakt. Alles smaakt hetzelfde, naar niks dus
@ Sabbe: jeetje meid, zo misselijk nog steeds... Ik hoop dat dit niet de hele zwangerschap zo doorgaat! Wel goed letten op dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt! @ Zuurtje: wat raar dat je dan nu nog niet ongi bent.. Ik dacht, je slikt die opwekkers en voila, maar dat werkt dus niet zo....
Joh wat balen zeg dat Bryan zo blijft tobben met zijn oortjes.. Hoop dat de neuspray helpt! Stoer zeg, zo'n rollende baby door de kamer! Ik hoop ook voor jou dat Bryan snel kan kruipen! Das toch wel leuk, zeker als al je andere kindjes dat hebben overgeslagen!
ja hoor ik probeer bananen te eten, normaal gaat dat wel. Alleen deze morgen wou banaantje er weer uit
Oh oke, ik dacht: tabletten innemen en dan de volgende dag ongi.. Maar goed dat heeft dus meer tijd nodig! Ik hoop dat je ongi snel komt, dan kan je mooi weer verder met de clomid...