Sorry dat ik jullie zo liet schrikken. Ik hoop dat jullie geen nachtmerries krijgen! Hoe gaat het hier met iedereen? Brrrrr.....heb jullie gemist!
ben je morgen vrij... shittt ik had ook vrij kunnen zijn..... nu moet ik nog een dagje langer wachten... slaap lekker!
ja, heb lekker vrij genomen! ik kom niet meer in msn hoor, dus ik haak af voor vandaag. ff beetje troep nog opruimen en dan bedje in. slaap lekekr!
nou ik lig al in bed en weet niet of ik dadelijk kan slapen! heb trouwens nog een pamperding staan wat je zocht.....
Lekker dat je zo goed slaapt! Nino dus ook? Hier gaat het goed. Over het algemeen gaat het super met Jadyn! Afgelopen weekend een beetje grieperig (overgeven, diarree), maar het lijkt nu veel beter te gaan. Ze is gewoon vrolijk. Waar ik altijd ben....pffff....overal en nergens. Heb het vooral heel druk met m'n werk. Ik werk maar 3 dagen, maar ik werk volgens mij nog gewoon full-time. Ik moet heel veel opknappen door ziekte van collega's enzo. Als ik thuis ben heb ik mijn handen vol aan Jadyn. Wel heerlijk, hoor. Ze heeft veel aandacht nodig (is misschien wel een beetje verwend...) en dat geef ik haar ook graag op m'n vrije dagen! Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Wie is er allemaal zwanger inmiddels? Ik wist het volgens mij van Pooh, Bianca en Sabbe..... Hoe gaat het met Nathalie en Justin? Hij was zo ziek.... En eet Tim al beter?
Heee....zo'n pamperding! Beter! Gebruik je die zelf niet dan? Mag ik die in de kerstvakantie komen halen maybe?
nee ik doe er nix mee... jahoor... week 51 en 52 is dat he,kerstvakantie,ik krijg binnenkort mn rooster dus weet dan wanneer ik vrij ben...