Hierook nog. Qua lengte en gewicht kan het nog makkelijk. We hebben ook nog geen grotere stoel. We rijden wel naar een goedkoop winkeltje toe... .
Ja tot 13 kg, duurt dus nog ff... . En om haar heen kijkt ze niet. Ze speelt met haar Tatty Teddy beertje die aan de maxicosi hangt. . En erin slapen gaat ook prima... Heb haar wel vorige week voor het eerst in winkelwagentje laten zitten. En toen keek ze haar oogjes uit. .
Ik ga zo ook slapen. Welterusten meiden! Ik hoop snel weer eens langs te komen! p.s. winkelwagentje gaan wij ook gauw proberen! Wel zo handig, want Jadyn zit ook al in de Tobi.
Hoi allemaal, Ik ben 25 maart bevallen van mijn eerste kindje. Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, maar ik zou graag met jullie mee kletsen. Liefs Mamavj
Wat leuk dat er nog steeds nieuwe mama's bij komen! Gezellig, hoor! Wat mij betreft ben je van harte welkom (al heb ik weinig recht van spreken, want ik ben er niet zo vaak meer....)
hoi hoi ik ben er wel heel vaak en van mij mag je ook meekletsen! we willen graag alles over je weten! jaa ik spreek voor iedereen kijk ook even op onze hyves! ( zie mijn ondertext)
Ik dacht ik vraag het maar netjes, want volgens mij is dit een hecht groepje Natuurlijk mogen jullie (bijna) alles van me weten, wat vinden jullie interessant?
alles wie wat waar hoelaat met wie alles ( behalve je pin) whuhahaha ik log nu echt uit... morgenvroeg om 8 uur moet ik al op gesprek zijn dus ik moet snel slapen