wic wat een kei mooie en lieve foto's ! en mili ik hoop dat je toch je ei hebt ! en zuurtje jij aan de klus ! hihi
meiden ik ga uitloggen ! morgen werken en tim halen dus ben er pas later weer fijne dag all en alle zieke beebs beterschap en hopelijk morgen weer gezond op !
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi + * Wicjuh + * Emma + * Pooh + * Martine * Miekje + YEAH *Maranka * MamavanJordy&Yannick + * Eva(e kosters) * Nonja ( MMH onder voorbehoud --> uitgeteld) * Sarina + (MMH) * Mili + Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF EEN - ALS JE PARTNER NIET MEEKOMT IVM RESERVEREN de bergschuur is greserveerd..... en voor iedereen die meegaat..... klik hier! http://maartmamas2008.hyves.nl/polls/39 ... ANGRIJK_D/
Ik kwam even langs om te zeggen dat ik nog leef.... Fijne Sinterklaas allemaal morgen/t weekend Voor vandaag: \/ dikke knuff Nona...
slecht gisteren was toch echt mijne slechtste dag ooit. Hopelijk gaat het vanaf nu wat beter. Bij de andere nam het af of was het weg vanaf 10 weken duzzz...
Goedemorgen! @Sabbe: Je bent bijna aan de 10 weken, dus hopelijk is het deze keer ook over vanaf 10 weken (of nog een paar daagjes eerder )
zuurtje: KLUSZE sabbe: ik hoop voor jouw dt de misseijkheid snel over is emma: superfijn weekend enne... doe kitty de groeten iedereen: ik ben er erg veel niet en als ik er ben,ben ik er erg oppervlakkig, hoop niet dat jullie me dit kwalijk nemen hoor! zo snel ik weer in degelegendheid ben om meer te komen zal ik dat ook zeker doen!
@ All: fijne pakjesavond.. Hier is t nog steeds ziek/hoge koorts.. Laat in de middag weer naar de HA... Tis een zielig hoopje Julen... @ Nino: gefeliciteerd met je 9 maanden vandaag... @ Sabbe balen van de misselijkheid @ Zuurtje: ikke duim voor jou! @ Emma: werk ze @ Nona: fijne avond straks! @ Divi: ennnnnnnnn is de fiets er al? @ ga nu weer naar mijn zieke mannetje...