Dank je wel... @ All: ik zal laten weten wat de HA bedenkt vanmiddag voor onze Julen... Dank jullie wel voor de lieve beterschap berichtjes! Doet me goed..
@ Wicjuh: wat een super foto's van Faylinn, en fijn dat ze zich weer goed voelt! @ Emma: fijne werkdag gehad? Hoest met mijn vriendje?
hihi nee hoor DS, Demi is ook nog tandloos. Onder zie ik ze niet, maar boven zie ik ze wel in haar tandvlees.....
Zooo 10 maandjes alweer.... Wat gaat dat hard he? Over 2 maandjes vier je zijn eerste verjaardag .... Hoe gaat het met je?
Het was gister slecht weer he? Niet normaal! Gister sneeuwde het bij ons ook harstikke hard, hagel, regen.... Je zag binnen een paar minuten zo de weg in een spiegel veranderen. Nouu dan gaat Divi niet fietsen hoor....
Ahhhh zielig zeg! Heel veel succes bij de HA. Ik had net ook al gereageerd, maar nogmaals ik hoop dat hij snel opknapt! Ja ja ik heb gister na mijn werk de fiets opgehaald. Echt een super fiets zeg! hihi... Alles erop en eraan! Helemaal gaaf. Nu maar hopen op beter weer.......