het is je vergeven ik ken dat ook niet dat ik op dezelfde dag als een posi test krampen krijg normaal heb ik dat 2 dagen later maar de gyn verwachte dat ei binnen de 2 dagen zou springen dus uiterlijk morgen
AHhh arme Julen! Ik hoop zo dat de kuur heel snel aan slaat en dat de koorts snel over is. Heel veel beterschap toegewenst lieve Julen! Ja Demi heeft goed gegeten, alleen vandaag niet zo.. Weer harde ontlasting... Maar dat komt wel goed hoop ik.
Hier waarscijnlijk ook een oorontsteking bij Sam...wordt al dagen snachts huilend wakker en heeft rode wangen en nu ook verhoging en pakt al 2 dagen naar zijn oortje. We moeten nu eerst neusspray gebruiken om de druk op het trommelvlies laag te houden en we mogen paracetamol gebruiken en eventueel zijn bedje aan hoofdzijde iets omhoog om druk te verlagen en als hij na 3 dagen nog last heeft moeten we naar de huisarts...wsss dan wel voor een kuurtje Pffffff vandaag ook een druk dagje gehad...morgen ben ik er weer!
Ow dat is wel raar idd.... Ik weet nog wel toen ik temperatuurde dat voor mijn ei mijn temp ineens naar beneden ging en wanneer mijn ei was geweest dat mijn temp weer omhoog ging zeg maar. En dan bleef mijn temp hoog tot dat ik ongi werd zeg maar.... Wat doet FF als jij invult dat je ovulatietest positief is? De krampjes voor je eisprong kan volgens mij wel. Dat had ik ook altijd een dag van te voren. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik dit alleen had toen ik Clomid slikte. Veel plezier vanavond, pakjesavond! Ahh wat een leuk een kerstbal met een beertje!
Goed zo Tim, Nu lekker blijven eten zo he? Zoooow wat ben jij verwend door je mannetje met cadeautjes! Ja ik heb voor Demi andere druppels van VSM kindicol als ik me niet vergis. Deze helpen ook goed. En van de dokter heb ik een soort lactulose meegekregen. Maar van de week heb ik Demi 4x die druppels gegeven en toen 's avonds hoppakee een luier vol. Dus ik denk dat ik het maar bij die druppels van VSM houd. Daarnet ging ze in bad. Ze vind het helemala geweldig om op haar buikje te liggen in het grote bad. En ja hoor.... bubbel de bubbel en hoppa.... Daar kwamen weer 6 keutels...... Dat werkt toch ook wel.... Hopen dat ze er snel vanaf is hoor...
ff zet daar een streep neer bij morgen dat ik dan een eisprong zou hebben ik voel die krampen ook alleen maar sinds ik voor het eerst clomid heb geslikt, net zoals deze ronde ik weet niet wat me overkomt met deze korte cyclus, hij zal nu ongeveer 29 dagen zijn
Ahh meis ze had zo'n pijn. Ze perste maar en ze perste maar maar er kwam niets uit.... Totdat ik haar 4x druppels van vsm had gegeven toen had ze s avonds een goed pampertje vol! Ik had van de huisarts een soort lactulose gekregen voor Demi maar ik denk dat ik het maar bij die druppeltjes houd. 4x per dag geven en hoppa. Een badje helpt ook. Vanvaond hadden we haar in badje gedaan maar ze vind het harstikke leuk om op haar buik te liggen. En ja hoor bubbel de bubbel en daar kwam het. Een paar keutels als resultaat. Morgen ga ik dan weer ff beginnen met die druppeltjes en dan maar hopen dat ze er snel vanaf is.
En als je bij FF vandaag zet dat jij een positieve ovulatietest had? Zet FF hem er dan ook neer op morgen? Ik had het vreselijk erg met die Clomid. Alsof er een eendenei door mijn eileiders ging. Vreselijk vond ik dat altijd... Heb jij dat ook zo erg? Nu zal je cyclus idd korter zijn! Dat is wel super! Voor hoeveel cyclussen heb je nu Clomid gekregen? Ik had toch verteld dat mijn cyclus na het pilgebruik een rommel was? Ik heb een paar maanden besloten om te stoppen met die rotzooi van wege de hormonen EN dat mijn cyclus een rotzooi is nadat ik stop met de pil. Het is nu weer feest he? Ik zit al op dag 50. Ik heb hier nog een kuurtje van Clomid liggen. Als ik deze nu inneem op de derde dag van mijn cyclus (als ik ongi word) zou die dan weer een beetje op orde zijn?
Nou idd ik hoop het ook hoor. Verder is ze verschikkelijk vrolijk en ondeugend. Dus ik denk dat ze er weinig last van heeft. maar op het moment dat ze wilt poepen en er komt niets.... nou dan is het huilen en gillen... Zielig he?
Jullie zullen wel denken haha waarom is Divi zo actief op zsp op Pakjesavond. Maar Divi, Diviman, Divikind, Divimama, Divipapa, Divizus en Divizwager gaan morgenavond sinterklaas vieren. We moesten surprises maken. Ow sh*t over die surprise gesproken. Ik moet nog even rijmen en dichten hihi.. Dat ben ik vergeten. We hebben daarnet wel Demi nog 2 cadeautjes gegeven. * van V-tech het 1-2-3 Draai Dorp * en van FischerPrice iets voor in de auto. Ook met een afstandsbediening zodat ik hem ook kan bedienen zeg maar...... Miracles en Milestone of zo iets heet het.... Mannetje en ik doen voor de rest niet aan Sinterklaas. Wij geven elkaar iets met de kerst.
het is juist doordat ik die + ovutest heb ingevuld dat die lijn er kwam ik heb een voorschrift meegekregen omdat ik er zelf achter heb gevraagd, was niet mijn eigen gyn deze keer hier doen ze 2 cyclussen clomid en dan een cyclus pauze er tussen ik moet wel bij iedere cyclus een echo laten maken bel anders even met je gyn volgende week en doe eens navraag, ik zou niet durven zeggen dat je daar zo mee mag beginnen, hier schrijven ze het enkel bij kinderwens voor en andere medische oorzaken, maar niet om de cyclus in te korten daar heb ik duphaston voor om ongi op te wekken bel dus eens met je gyn, misschien weet zij een andere oplossing
wij vieren morgen sinterklaas, hier in belgië komt hij in de nacht van 5 op 6 december pakjes en snoep door de schoorsteen gooien