jahhhhhhhh ik ben dol op radijzen en wortels hihi en had lopen grommen dat hij ook wel eens wat mocht doen al was het maar radijzen in mijn schoen hihi nou dat heeft hij onthouden ! was toch te leuk ! en ik gebruik op dit moment niet de druppels voor de poep nu gaat het goed en anders wordt het nogal dunnig als het niet nodig is ! maar zodra hij klompjes heeft krijgt hij het hoor... en dan een flinke grote druppel van een lepel af .. vind hij nog lekker ook gek kind ! en dan keer of 3 per dag als het ff nodig is ! mag 6x zelfs he ! en veel plezier met pakjes ook he ! hebben jullie vanavond feest of vanmiddag ?
Goedemorgen meiden nee niet meer geklust, ei is gisterenavond gesprongen had veel te veel pîjn ervan Sinterklaas is geweest vannacht: heel veel snoepgoed en voor de kids nog een cadeautje voor Ybe: 2 spellen kaarten van moto's en auto's (hij is zot van kaarten) en een emmertje met klei en uitsteekvormpjes voor Ynse een kraakboekje met spiegeltje in en een kraakdoekje
he jammer dat je er zo veel pijn van hebt zeg dat is ook nix en wat een verwennerij van st klaas ! leuk hoor !
Jaaaaaaaaaaaa dat zijn echt van die hele vieze. Hier zit dan werkelijk alles onder en loopt het er langs
Ik had dat in ronde 2 voor Sam...pffffffffff was bijna naar de huisartsenpost gegaan zo'n pijn...daarna nooit meer eigenlijk... Voel je je alweer wat beter en geen eipijn meer? Nu duimen dat het raak is!
@ Wicjuh bedankt voor de beterschapswensen en gefeliciterd met het eerste puntje tand! @ Emma lieverd ook super bedankt! Je bent gewoon een super schat! @ Mamanona wat een super fotootjes! Shopse! @ Redone beterschap voor de laatste beetjes ziek zijn! @ Miekje gefeliciteerd met Julens vermaanddag @ Divi doordat ik niet alles terug gelezen krijg altijd heb ik even gemist hoe het met je werk is? Heb je inmiddels ander werk?Knuffel! @ Eva hoe istie bij jou? Heb ik je gemist doordat ik niet alles teruglees of ben je al een tijdje niet geweest? @ MJ ik zag een super lieve foto van prinsesje jadyn! Voor de rest die ik vergeten ben...dikke knuffel! Hier gaat het met Sam ietsje beter...grijpt nog wel naar oortje...maar minder verhoging. Vanavond surprise bij mijn schoonmoder en ik had toevallig haar. We hebben een echofoto in de surprise verwerkt. Spannend om zo het nieuws te brengen. ben benieuwd hoe ze reageren! Fijn weekend allemaal!
hallo dames, ik dacht, even checken hoe de vlag er hier bijhangt. @pooh: gefeliciteerd meid! Even een paar andere pagina's teruglezen. Korte update van hier: hij loopt langs de tafel en zo, het wachten is op zijn eerste stap los. Qua gebit zitten we nog steeds (al 2 maand onveranderd) op 8 tanden.
Hey leuk wat van je te horen! Ik dacht toevallig vanmorgen nog aan je. Ik was aan het rondkijken op het forum en kwam het topic grote kindjes tegen. Alles goed daar? Wat een stoere knul toch he die van jou!
[quote="Pooh69@ Emma lieverd ook super bedankt! Je bent gewoon een super schat! Hier gaat het met Sam ietsje beter...grijpt nog wel naar oortje...maar minder verhoging. Vanavond surprise bij mijn schoonmoder en ik had toevallig haar. We hebben een echofoto in de surprise verwerkt. Spannend om zo het nieuws te brengen. ben benieuwd hoe ze reageren! Fijn weekend allemaal! [/quote] jij bent ook een super schatje ! en gelukkig dat het wat beter gaat ! dikke knuf van tante emma helpt hihi en veel plezier vanavond ! leuk leuk ! en erg spannend of ze het door hebben ! zal wel een super leuke avond worden hihi wel ff laten weten morgen he !
hey meissie ! nou nou die bink van jou is niet te houden joh al aan tafel lopen ... knap hoor ! en 8 tanden hihi tim blijft ook al 2 mnd hangen maar op 2 ! en hoe is het met jou zelf ? en de rest van de fam !
heee meiden, Thanks voor de leuke complimenten! nona: leuke foto's! Ziet er gezellig uit! Hoe was het in duitsland? Hier ook al helemaal in de kerstsfeer. Sint is weg en de boom staat! Joehoe! Hier ook van die dunne luiers en huilend kindje, maar nog steeds geen tandjes! Zelfs geen puntje dat door is! Ik hou jullie op de hoogte. Haal haar nu snel uit bed! tot soon! xx MJ
zo meiden ! tim is bij opa en oma ! ik ga mezelf ff opknappen en dan ZINGEN EN ZUIPEN ! tot morgen en all een fijne avond !