Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    dat beta-programma? dat is een proefprograma toch?
    is dat makkelijk te ontcijferen?

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik weet niet of dat een beta-programma is.
    Ik heb volgens mij geen proefperiode, hoor. Ik vind het goed te gebruiken. Heb er nog niet zo heel veel mee gedaan, hoor.

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ik spam ff mee....

4. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    oke! thanxs! ga het even proberen!

maare, weet jij misschien meer over het krijgen van tandjes? heb een vraagje gesteld op de vorige pagina.........misschien kan je me helpen?

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik zit hier eigenlijk met hetzelfde probleem!

Mijn dochtertje heeft gelukkig nog geen kapotte billetjes, maar we hebben al wel heel lang het idee dat ze tandjes krijgt. Echt al maanden volgens mij!
    Haar kaakjes zijn hard en wittig. Soms heeft ze warme wangen en ze wil altijd graag overal op bijten. Vandaag heeft ze ook weer dunne poep.

Volgens mij kan het nog heel lang duren voordat ze eindelijk door komen, hoor!

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  7. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    oh...nou dan moeten we nog maar even afzien hihihi! we zullen zien!

jaaa! das leuk gedaan zo met die fotos!
    dat bedoel ik! , ben nu aan het downloaden!

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Gewoonlijk ondervinden baby's slechts weinig hinder van doorkomende tandjes, maar een flink aantal raakt er behoorlijk door uit zijn doen. In het laatste geval huilt het kind meer dan normaal, is prikkelbaar en aanhankelijk, slaapt moeilijk in en wil soms ook niet eten. Baby's bij wie tandjes doorkomen, kauwen vaak op speeltjes, vingers, of wat ze maar te pakken kunnen krijgen, en wrijven veel over hun gezicht. Ze kunnen veel speeksel produceren, waardoor ze meer gaan kwijlen en soms ook gaan hoesten.

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Bovenstaande heeft Jadyn momenteel allemaal!

Wordt niets over dunne luiers gezegd by the way...

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    In het verleden werden veel problemen gezien als het gevolg van de doorkomende tanden, waaronder: verhoging, diarree, braken, gewichtsverlies, huid- en luieruitslag, oorpijn, bronchitis en stuiptrekkingen. Meestal zijn dit echter tekenen van een ziekte. Als uw baby een van deze symptomen heeft, moet u uw arts raadplegen.

11. Tamio

Tamio Niet meer actief

Hier eet ze ook niet zo veel s' avonds sinds ik haar eten niet meer in de blender doe, maar blijkbaar wel genoeg, want ze doet het (met een avondflesje) erop tot aan de ochtend. Ze eet nu gewoon stukjes, gaat prima, maar van die potjes van olvarit vanaf 8 maanden gaat ze vaak letterlijk braken! Bij sommige smaakjes (bijv kidneybonen) zitten er namelijk velletjes in en als die dan op haar huig blijven plakken, dan komt de hele boel er weer uit . Maar smaakjes zonder velletjes gaat wel goed, al heeft ze liever mama's eigen kookkunsen :)

De potjes van kruidvat zitten hele fijne zachte stukjes in, misschien is dat wat om te proberen, en wat hier ook een succes is, is gewoon zelf wat aan laten modderen, zonder lepeltje zelf bv. spercieboontjes in haar mondje laten stoppen.

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Gelukkig valt het braken hier mee, maar na 1 hapje wil ze meestal echt niet meer! Voor het slapen gaan drinkt ze nog een fles van 180+6 en slaapt daarmee ook door tot de volgende ochtend. Ze is gelukkig ook stevig genoeg en je zou denken dat ze wel zou eten als ze echt honger zou hebben. Vanavond toevallig net kidneybonen van Olvarit geprobeerd. Ik zal die potjes van de kruidvat ook eens proberen. Heb ik ook wel wat van in huis geloof ik. Boontjes en stukjes aardappel uit de hand wil hier meestal ook wel goed. Ze krijgt dan trouwens ook niet veel meer dan een paar hapjes binnen, hoor. Vanavond wou ze wel een paar patatjes, haha.

Ik probeer me er niet teveel zorgen om te maken....

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Brood eten gaat op het moment ook niet zo super. Misschien heeft het toch met doorkomende tandjes te maken.....

Ik ga zo onder de wol.

Welterusten voor iedereen!

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    even ego hoor

Ik baalde als een stekker dat ik moest werken vanavond want bryan en sven waren behoorlijk aan het hoesten en vooral bryan is er niet lekker onder.Ik belde naar huis vanavond en toen bleek dat bryan 3x flink slijm had gespuugd.Nu zaten zijn longetjes wat vol met slijm dus het is wel goed dat hij het kan ophoesten maar ik vind het zo sneu.En nu moet ik morgen overdag werken en ik begin om half 8.Vannacht maar even extra kijken.Maar goed ben om 13 uur vrij ipv van 16 uur want we vieren nog sinterklaas morgenmiddag.Als bryan nog zo zol zit dan blijf ik denk ik maar met hem thuis.
    He bah ben er zo zat van deze week.Sorry voor mijn geklaag.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wil alle zieke kindjes beterschap wensen

En las iets over picasa3.
    Ik had wel picasa2 en heb nu even 3 gedownload.
    Gelijk even mijn crea showen

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Goedemorgen!

Niet echt bijgelezen, gister bezoek gehad, en gisteravond drama met Faylinn.

Bij laatste voeding rond 19.00 kwam de voeding van daarvoor eruit, weer met een paar grote bogen. Dit keer schrokken papa en tante zich een ongeluk (ik had die ervaring vorige week al ;)) ... tante, bank, vloer en Faylinn zaten eronder!
    Goed... na een verkleedpartij alsnog de voeding erin. Vanaf 22.00 uur was het, na al onrustig slapen, helemaal mis. Mevrouw was ontroostbaar, ook op schoot. Ik denk toch echt door het tandje... op gegeven moment zetpil erin en rond 24.00 viel ze in slaap... poeh. Korte nacht, om 5.00 kort wakker en om 6.00 was ze echt wakker.

Eens zien wat de dag brengt ...

Fijne zondag allemaal!

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wat een mooie foto's komen er voorbij!

@mili: snel een ei meid!

tandjes: hier gelukkig alle 8 zonder ongemak tevoorschijn gekomen. Mijn dochter had ook nooit last van de tanden.

eten: hij eet lekker brood, soms wat met de pot mee (zoutloos), hij is gek op tilapia-filet (vis). Potjes krijgt hij alleen mee naar de oppas. En fruit ook uit een potje. Gaat eigenlijk best redelijk moet ik zeggen. Nog wel 4 flessen 180+6 op een dag, en als hij 's nachts wakker wordt krijgt hij meer.

De fles? jazeker, na 7 maand begon meneer te bijten en dat doet zeeeeeeer zal ik je zeggen. Dus toen maar gestopt met bv.

Qua grootte denk ik erover om eerdaags even naar de huisarts te gaan. Vanaf een maand of 4, 5 is de groei in gewicht behoorlijk gestagneerd. Bij het bureau vinden ze het niet zo erg, want nu zit hij op +1, maar ik vind het wel gek. Dus zodoende.

Verder gaat het hier met de fam eigenlijk wel aardig. We hebben maandag de aanvraag voor een bouwvergunning ingediend en hopen in maart 2009 te kunnen starten met de nieuwbouw.
    Verder gaat mijn scriptie gestaag (mieke, hoe gaat het met je jouwe?) dus hoop ik die ook met een maand of 2,3 klaar te hebben. Eindelijk.........

Dat was 't even. Oh nee, dochter is pas gestart met de psz. Bijzonder hoor.....

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dag meiden,

Ja Julen gister alweer 9 maanden..

Hier gaat t redelijk. Hebben ABkuur gehad voor Julen. Hij knapt wel op, maar het eten is nog 'onregelmatig' wat hij wilt..
    Hij kruipt gelukkig wel al weer een beetje..

Heb al gewerkt vandaag, had van gister op vandaag slaapdienst..

@ Wic: jeetje meid, das echt naar! Hoop dat Faylinn snel opknapt en t tandje (of tandjes) snel doorkomen!
    @ MJ: hey, wat een mooie foto's van Jadyn! Julen is er erg blij mee! En geeft d'r een dikke kus!
    En jammer dat ze nog geen stukjes wilt eten..
    @ Alysha: gefeliciteerd met je 8 maanden!
    @ Samantha: gefeliciteerd met je 9 maanden!
    @ Justin: gefeliciteerd met je 9 maanden!
    @ Nona: Hoe was t gister?
    @ Emma: lekker aan t bijkomen van een kater? Was t gezellig gisteren?
    @ Pooh: Ennnnnnnn.... hoe was de reactie op de echo?
    @ DS: hoe gaat het met jou?
    @ Zuurtje: Hoest bij jullie? Fijne pakjsavond gehad?
    @ Sabbe: en hoest bij jou? Hoe was de sinterklaas avond?
    @ Beccaatje: Ikke heb mijn scriptie in aug ingeleverd en mijn eindgesprek gehad, ben dus eind aug afgestudeerd...
    Spannend hoor, je eigen huis bouwen..
    @ Mgcw: Hoest met je kleine meid? Wanneer mag haar gips eraf?

Goed fijne zondag allemaal!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Meiden,

Ik heb niet zoveel zin om altijd te reageren sorry hiervoor maar ik hou wel alle ontwikkelingen en berichtejs bij hoor!

@Miekje1982, Met de kleine gaat het heel goed hoor, woensdag moeten we terug naar het ziekenhuis en dan zullen ze het gips er wel af halen. Denk dat ze ook foto's zullen maken weer en dan is het even afwachten of die goed zijn of niet. Maak me er niet zo een zorgen over want ze mopperd helemaal niet meer als je haar arm optilt, en ze kan er gewoon op ronddraaien op de buik. Verder speelt ze met alles en je ziet soms bijna niet dat haar arm in de gips zit.....Mensen valt het vaak pas op als ze haar vastpakken hihi...dan kijken ze verwonderd en hoor ik oh dat had ik niet gezien...dus ze doet er echt heel gewoon alles mee.

Hoe is het op deze mooie zonnige zondag morgen met iedereen? Zijn de zieke beebjes weer wat beter? Hier gisteren ook bijna geen warm eten gegeten en dat wat er in zat kwam er na een uur ofzo weer uit....papa helemaal onder hihi...en ze spuugt met zo een boog dat ze zelf niet onder zit...handig! hoef ik haar niet zovaak te verschonen hahaha

Groetjes,
    Miranda

Groetjes,
    Miranda

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @miekje: oh kijk aan, lekker hoor. Ik moet nog even bikkeln helaas ;)

Deel Deze Pagina