Ik duim in gedachten voor jullie Nathalie en Miekje! En Miekje idd niet te lang wachten met dokter bellen, hoor!
Hmmmm lijkt me niet goed Miekje. Ik belde de assistente van de HA met de symptomen/vlekken. Hoefde verder niet gezien te worden,moest direct stoppen en het werd gelijk in de computer gezet dat hij deze AB nooit meer mocht hebben. 2 dagen na het stoppen waren alle vlekken weg
THNX lieve MJ! Idd, morgenochtend bel ik direct.. Ik kijk nu regelmatig even bij m. Hij ligt heerlijk te slapen, gelukkig..
Ohhhhhhhh, jeetje zeg... Wat zijn de doktoren/assistenten daar verschillend in dan! Want hier belde de dokter terug, en Miekjeman had m aan de tel (Miekjeman = militair verpleegkundige met een hoop boeken die hij al geraadpleegt had) en toch mochten we doorgaan. Alleen als het zich ging uitbreiden dan moesten we de dokter weer bellen.. Das dus nu t geval.. Hij krijgt NIKS meer van die AB...voordat een dokter m gezien heeft...
Gaat de telefoon.......is mijn zusje en vraagt of ik al iets weet...... Nee dus,maak me toch wel zorgen nu Hoop dat er niets ernstigs is met mijn meissie
Ohh ja, daar lijkt t wel een beetje op ja... Het worden nu alleen wat grotere vlekken, maar goed het is idd van die rode plekken/plekjes/pukkeltjes.. Zal morgen ff foto's maken van Julen.. dan zal ik ze hier ff plaatsen.. Bedankt Nathalie!
Heey het forum doet het weer! Michelle zit nog steeds op de SEH. Er is inmiddels bloed geprikt,want er is toch een verdenking op een acute BD ontsteking. Ze zijn nu aan t wachten op de bloeduitslag. Als de bloeduitslag niet goed was,moesten we morgen terug komen voor een echo/rontgen onderzoek. Tenminste zo heb ik het begrepen van mijn man. Ik hoop zo dat haar bloed goed is! Tis allemaal ellende hier momenteel
Ze zijn onderweg naar huis! Ze hebben bloed geprikt,rontgenfoto's gemaakt en urine nagekeken. Er is tot nu toe niets gevonden. Morgen moet ze om 13.00 uur terug komen op de SEH en zal er weer bloed worden geprikt en een echo worden gemaakt.
Even een update: Nou ze komt net naar beneden,nu een stekende bonkende pijn. Lopen gaat redelijk. Richard neemt dadelijk vrij en gaat weer met haar naar de spoed eisende hulp en dan weer bloedprikken en opnieuw rontgen. Ze mag een licht ontbijt. Ze sluiten een BD ontsteking nog steeds niet uit,ze dachten ook aan menstruatie pijn(ze is nog niet eerder ongi geweest) Voor de rest.......Jamie ligt doodziek op bed,Max klaagt weer over oorpijn(zelfde oor wat zo erg liep) en Justin vannacht veel wakker geweest. Ik loop echt op mijn tandvlees momenteel
@ Nathalie een extra dikke knuffel voor jou! Ik duim dat snel alles beter zal gaan. Duimen jullie ook voor mij dat alles dadelijk in het ziekenhuis goed is. Ik moet die echo laten maken van sams hoofdje om een waterhoofd uit te sluiten ivm iets snellere groei hoofdomtrek.... Ik laat het straks meteen weten...moeten er om 1330 zijn..kan wel eens lange wachttijd zijn
Beterschap met je kids zeg.Ik snap heel goed wat je bedoelt met op je tandvlees lopen.Ik heb het ook helemaal gehad.
@ Pooh heel veel succes! @ natahlie: Ook heel veel succes. Voor de rest ook allemaal succes en sterkte en groetjes en wat allemaal nog meer nodig is hihi. Ik heb straks een toetys op mn werk maar heb een hoofd vol zaagsel door slaapgebrek. Dus ik ga voor de her denk ik
@ Nathalie: sterkte meid, en ik hoop dat er wat duidelijkheid komt wat er aan de hand is met je dochter! @ Pooh: succes, en de duimen draaien ook voor jou en Sam! @ all: om 15.00uur naar de HA (onze eigen eens een keer!) ivm de hoogstwaarschijnlijke allergische reactie van Julen op de ABkuur.. Daarnaast heeft ie wat exceem plekken, en dat lijkt me van de KMA af te komen.. Zodra ik weer thuis ben, moet nl ook nog ff de stad in, kom ik me weer melden met de 'resultaten'... @ Nona: fijn dat t meevalt, nou ja meevalt.. Het is igg niet iets super ernstigs gelukkig... Want man o man, wat was ik (jij waarschijnlijk nog veel meer) bezorgd om grote J! @ MJ: hoest met Jadyn gegaan vannacht? Was ze wakker vanmorgen toen je aan t werk moest, of moest je d'r wakker maken (zielig is dat altijd, hier ook zo!) @ DS: Hoest met Samantha? Enne met jou? Heb je dat etentje al gehad? Hoe was t? Zag wat 'leuke' (ahum ) gerechten voorbij komen... @ Divi: geef je een knuffie aan SUPER Demi?! @ Emma: hey feestbeest! Lekkere avond/nacht gehad dus! Super joh! Enne hoest met mijn vriendje? @ Boja: Knuffel voor jou en ik mis je wel hoor.. Denk aan jullie! Knuffel voor knappe Nino! (ps: schitterende foto's op je hyves!) @ Mili: o jeetje, succes met je toets! Ik hoop dat t boven verwachting goed gaat en je niet voor een 'her' hoeft! Liefssssssssss Miekje
Miekje ik geloof dat ij iets meer weet van Nona vertel jij even wat er aan de hand is want ik heb een sms gestuurd maar krijg geen reactie