hahah najaa ik hoor al veel die gezakt zijn, dus als ik hem niet haal ben ik niet de enige . Ik heb hem vanmiddag en sommigen hebben hem vanochtend al gehad.. We zullen zien hihi in ieder geval bedankt voor je succeswens!
J heeft sterkere oordruppels gekregen en hoogstwaarschijnlijk last van een virus dat in t dorp heerst. Ze meoten haar vooral eten geven wat ze wilt en binnenhoudt (brood) Als ze opgeknapt is gaan ze wel door naar een KA ivm t eetpatroon. Ze spuugt nu al t warme eten eruit, en das niet normaal. Haar verhaal staat op de hyves van ons.. Liefs..
O jeetje, hahahaha, nou dan duim ik enorm hard voor je... Scheelt idd wel als al meerdere collega's gezakt zijn...
Gister had ik dus het etentje. Voorgerecht: Rode koolsalade met bittere chocolade, stoofpeer en een geitenkaasenveloppe Hoofdgerecht: Gebakken hertenbiefstuk met een peperkoek en pure chocoladesaus Desert: Romige pudding van pure chocolade met een witte chocoladesaus Het lekkerste was.... het toetje. De biefstuk was rare-gebakken, zowat... . Vanmorgen lichtelijke hoofdpijn en beetje draaierig toen ik S. wilde verschonen. Beetje kortademig. Hopelijk snel weer over. Heb al extra ventolin ingenomen.
Grrr vanmiddag in het ziekenhuis geweest en ik dacht meteen een echo. Nu krijgen we donderdag as pas een echo...voor zover de assistent arts het van de buitenkant kon zien zag het er goed uit...nu nog even de echo afwachten donderdag
Wel fijn dat je een beetje hebt kunnen eten... Jammer van de biefstuk! Ik vind medium wel lekker, maar rare? Nee dank je! Oh balen van je kortademigheid. Hoop dat de ventolin snel aanslaat! Hier ook even meteen flixotide meegenomen bij de HA, voor mij.. Heb mijn eigen bijdrage al betaald, dus kijk wat ik allemaal nodig heb.. Het is zo januari! (al kom ok dan ook wel aan die eigen bijdrage, vermoedt ik..)
Goed, terug van de HA. Julen is gelukkig niet allergisch voor de AB.. De uitslag was niet zoals die is bij een allergische reactie.. Dus hij heeft de uitslag vanwege het ziek zijn.. Er zijn honderden van de 5e/6e ziektes... Dus ja, pak er maar eentje uit t rek, zeg maar... Gelukkig knapt hij nu op. Voor de droge exceemplekken heb ik een vette zalf meegekregen.. Gelukkig valt het mee... @ Nathalie: hoest bij jullie en vooral hoest met Danielle?! Enne, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent! Veel sterkte! @ pooh: das weer balen! @ mili: en en en.... weet je de uitslag al? Goed, ik ga weer.. Kus
Miekje Hoe is het met Julen afgelopen bij de HA : Pooh Denk je dat je idd gelijk een echo krijgt en toch spannend wat de uitslag is dan doen ze het donderdag pas,balen meis. De arts-assistent denkt dat het wel goed is dus dat is wel een goed teken toch :
Miekje Hahaha ik zie nu net je berichtje staan. En ik denk dat je bij Nathalie Michelle bedoelt ipv Danielle.
Ohh. zit ik weer te wisselen met de namen van de kindjes ... Dan bedoel ik idd Michelle... Hoest bij jou? Met Bryan? Helpt de ventolin al? En met je andere kindjes?
YESSSSSSS haha gehaald! Ik had precies het minimum aantal vragen goed! Hahahah gelukkig! Thanks voor de interesse hihi
hey meiden..... ik heb even niet bijgelezen,maar hb net gepost op de MMH dus die kwam ik hier ook even snel plaatsen.... ik kom snel weer langs..... zuurtje: ik heb trouwens je sms gehad ( BEDANKT! ),maar was aan het werk! xx
Nou alle bloeduitslagen waren goed Tot nu toe is er verders niets gevonden wat eventueel zou kunnen lijden tot een blindedarm ontsteking. Er is alleen nog steeds buikpijn aan de rechterkant Er is nu afgesproken dat we weer aan de bel moeten trekken als het erg pijn gaat doen. Artsen hebben verder geen idee waar de buikpijn vandaan komt. Er zit in ieder geval geen ontlasting dwars,want dat hebben ze kunnen zien op de rontgenfoto's Miekje:Gelukkig geen allergie! Hoop dat Julen snel op knapt Poohffffffff moet je weer wachten MamaNona:Hier word je toch moedeloos van Gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd.
hey meiden wat een zieken ! dikke knuf voor all hoor ... nona idd naar HAP als het niet gaat .. de aanhouder wint en ze zal toch niet voor nix pijn hebben ... zonde hoor dikke knuf ! idd kan me voorstellend dat je er moedeloos van wordt ! nathalie gelukkig geen blindedarmontsteking pffff hoop dat de buikpijn snel zakt ! zou het ongi kunnen zijn joh ? Miekje ... zo te lezen gaat het iets beter ! gelukkig maar en tja 5/6e ziekte ook nog eens pfff zonde voor mijn lekkere knuffelbinkie ! mili gefeliciteerd ! goed gedaan en lekker vanaf ! ik heb maandag examen dat moet mondeling pffff verschrikkelijk ! Pooh nouja weet je nog nix ... he bah ! maar dan ga ik donderdag weer duimen voor jullie ! maar zo te lezen zijn ze wel posi ! DS jammer dat het eten niet zo super was ! het klinkt ook allemaal wel erg appart en ik heb ook liever friet met een frikandel haha mooi nieuwe banner ! Redone hoe staat het bij jou thuis met de kids ? gaat het wat beter ? Zuurtje hoe is het met jou ? en met de kids ? ybe zijn oogje al helemaal weer ok ? Tom van Martine een hele fijne vermaanddag ! nou hier was de dag ok ...man was thuis en ik werken ! ben vanavond vrij moet vrijdagavond extra werken ... tim heeft super rode wangen en ik mag niet in zijn mond kijken mijn schoonvader wel en die zag heboorlijk wat witte bulten dus ik denk dat er wat aan zit te komen ! hij ligt nu lekker op bedje ....
nou nat gelukig maar dat het niets ernstigs is tot nu toe! hopenlijk zit er gewoon aan menstruatie aan te komen Jamilia ligt nu in bed en slaapt..... had 39,2 te pakken..... ik weet t niet meer..... sorry voor de ego,heb even verder niet bijgelezen... ik haak even weer af,mn moeder is er nog! liefs Nona