Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu!

Even een teken van leven van deze kant ...
    Drukdrukdruk, dus weinig tot niet hier geweest de afgelopen dagen, wel vluchtig bijgelezen.

@ naat : het zit echt niet mee he? Raar dat michelle wel zo'n pijn blijft houden. Hele dikke knuffel voor jullie!
    Wachten ze met opzet een maand met die buisjes, of is er niet eerder plaats? Ik weet niet hoor, geen ervaring mee. Wat is het toch een bikkel he, die Justin.
    Hoe gaat het vandaag met jou?

@ Boja : Knuf voor ninootje! Zielig!

Wat is er toch aan de hand zeg, zoveel zieken! Volgens mij is heel Nederland straks afwisselend ziek geweest..bah.

Knuf voor alle zieke kindjes en papa's en mama's !

Ego : hier ook ziek geweest vorige week, manlief afgelopen zondag ziek geworden, die is vandaag weer wezen werken.
    Faylinn hoest nu best veel, gooit er af en toe een hele voeding uit met 3 grote bogen maar is wel in goede doen.
    Tandje is een feit, al is ie beter te voelen dan te zien ;)
    Verder probeert ze zich serieus op te trekken overal aan.. dat lukt tot nu toe alleen aan mij als ze op het aankleedkussen zit, hihi. Maarrrr...denk dat het in de box ook rap gaat lukken. Daar glijdt ze niet weg, op de vloer wel. Heb antislibsokken van de Hema gekocht, maar die dingen zijn veel te groot, zitten helemaal los om dr voet. Schiet dus niet op :(

Verder ... geen nieuws geloof ik.

Ohja : ben net bij de C&A geweest, begin van vlaggetjesweken en deze avond 10 % extra korting ... :oops: :)

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heey Wic,

Ben vanmiddag met Michelle weer naar de dokter geweest,oh oh oh wat had het meisje een buikpijn :cry:

Onze eigen dokter constateerde PMS(prikkelbare darm syndroom)
    Een spatische dikke darm.

Ze heeft pillen gehad en guess what?
    Haar buikpijn is bijna weg!

Morgen alleen nog met Jamie naar de huisarts,het hoesten doet echt pijn op haar borst.

Wat betreft Justin ,9 maanden was inderdaad te vroeg(10 maanden is ook al vroeg namelijk),maar het is noodzakelijk.

Ikke?.........moe en afgebrand,Justin wil geen borst meer en er komt nagenoeg niets meer uit,dus ook een emotionele dip hier,maar goed ik heb 9 maanden BV gegeven en hij is diegene die aangeeft dat het goed is zo.

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :idea: Michelle : oh mooi dat ze helpen! Ik weet hoe het is overigens, een spastische darm..vroeger ook gehad. Kan onwijs pijn doen!
    :idea: Jamie : een goede verkoudheid, of denk je dat er meer achter zit?
    :idea: Justin : ik las het idd ergens, de kids geven aan als het genoeg is. Je hebt t maar mooi gedaan meis, 9 maanden bv, met heel veel diepe dips, tóch doorgezet! Ik blijf je een kanjer vinden hoor, echt waar!
    Jullie hebben t maar mooi gedaan saampjes! :thumup:

:idea: Naat : het wordt hogelijk tijd dat de boel eens opklaart daar bij jullie. Beetje boel rust, boel gezondheid en heel veel genieten vooral.
    Ik hoop dat je dat krijgt de komende tijd, dat je bij kan tanken en hele fijne feestdagen in het vooruitzicht hebt. Dikke knuffel kanjer!

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dank je wel lieverd!

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

Faylinn trok zich net voor het eerst op tot staan in de box \:D/
    Wat gaat ze toch hard! :D

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen iedereen!

@Wicjuh: het optrekken van Faylinn in de box heeft echt niet lang meer geduurd ;) . Flink zo Faylinn!
    @Nathalie: Gelukkig is Michelle weer beter. Nu Jamie nog. Kunnen ze trouwens nu al iets doen voor Justin in afwachting van de buisjes? Ik hoop dat het nieuwe jaar jullie een grote dosis gezondheid zal brengen. Zorg goed voor jezelf.
    @alle andere zieken (en dat zijn er blijkbaar heel wat): veel beterschap.

Jana is gelukkig weer genezen :D . Vanavond naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.
    Deze week voor het eerst van buiklig (op handen en knietjes) naar recht zitten. Das handig, want ze zit graag recht.

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Eekje,wat fijn dat Jana weer beter is,Justin krijgt gewoon neusspray en paracetamol tot die tijd.

Wicjuh,Jeeee wat gaat ze hard,wauw dat Justin iets kon :(
    Kan niet kruipen of tijgeren,niet zelfstandig zitten enzzzzz.
    Gelukkig kan hij wel in zijn loopstoel

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie hele dikke knuffel nogmaals voor jullie! Wat fijn dat de buikpijn van jamie veel minder is. balen van justin zeg...hoop dat het darana allemaal over is hoor! ;)

@ Emma bedankt lieverd!

@ Wicjuh wat goed van Faylinn!

@ Eekje wat goed van Jana!

Sorry dames heb alleen deze pagina teruggelezen... :oops: Gisteren niet geweest...was zoooooooooooo kapot moe...nu weer wat fitter. dadelijkw eer naar het ziekenhuis voor sams hoofdje. Hoop zo dat alles goed is. Ik laat het straks weten. Moeten er om 12 u zijn ;)

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Naat,

Beterschap voor jullie allen meid. Hier ook nog niks van staan, kruipen of tijgeren hoor. Wel kan hij een tijdje zelfstandig blijven zitten en met steun trekt hij zich op tot zit als hij ligt en zelfs nu ook tot staan. Komt wel meid. We hebben gewoon wat langzamere jochies.

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Nathalie
    10 maanden is idd vroeg,hier doen ze ook het liefst vanaf 1 jaar maar als het nodig is dan zou ik het ook laten doen.Zijn ze wel van de pijn af in ieder geval.
    Gelukkig gaat het met Michelle de goede kant.Hoe gaat het nu met Jamie :(:

:idea: Eekje
    Succes vandaag bij het cb.Gelukkig is Jana weer beter.

:idea: Wicjuh
    Goed zo Faylinn

:idea: Mamanona
    Hoe gaat het met Jamilia :(: En met jouw :(:

:idea: Emma
    Hoe was het gisteravond :(:

:idea: Pooh
    Succes vandaag in hetr ziekenhuis met de echo van Sam.Laat je gauw iets horen :(:

:idea: All
    Hier nog wel een iets mindere zieke Bryan.Hij is nog wel benauwd,ben naar de ha geweest omdat de ventolin niet hielp blijkt dat het alleen maar goed was dat het niet hielp want dan had hij geen astma en is het alleen maar bronchitus.Maar omdat ze niet zeker wist of hij een bacteriele of virusinfectie heeft krijgt hij ab.Na de kuur moeten we weer langs komen.Vannacht is Bryan veel wakker geweest.Huilen,we hadden geen idee wat er was.Een fles gegeven,een paar keer zijn doekje en speen maar na 2,5 uur een zetpil gegeven als laatste redmiddel en hij sliep heerlijk.Met Sven gaat alles weer goed.Vanmorgen om half 7 op moeten staan want de kids moesten om 7,25 uur op school zijn want die gingen naar een voorstelling.

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    MamavanJordy:
    Ach ja komt vanzelf wel,Max was ook laat.

Redone:
    Ik moet straks om 13.30 met haar naar de dokter,heeft pijn op haar borst nog steeds.

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Pooh:

Ik ga voor je duimen meis!

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen hier!

pooh succes

grts

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een vrije dag, dus kom ook eens weer kijken.

:idea: Nathalie: ik hoop dat Justin minder pijn heeft als hij buisjes heeft. En een groot compliment voor jullie dat je zo lekker lang BV hebt gegeven! Top! 'Fijn dat Michelle's buikpijn minder is geworden door de pillen!

:idea: Eekje: good luck @CB! Laat je ons weten!

:idea: Wicjuh : Top dat Faylinn zich optrekt! Mooi gezicht he? J nog geen pogingen daartoe. Ha ha, komt wel.

:idea: mamanona: denk veel aan je. Hoop dat het een beetje gaat daar?

:idea:Pooh: succes met de echo! We duimen dat het allemaal ok is.

:idea: redone: gelukkig gaat het al ietsje beter met Bryan. Gelukkig heeft hij geen astma. Ik hoop voor jullie dat de ab werkt! Gelukkig werkte de zetpil vannacht. Fijn dat het met Sven weer goed gaat. En een voorstelling: leuk!

Hier gaat het prima. J was vanmorgen al heel snel weer moe. 7.10 uur uit bed en om kwart voor 9 er al weer in. Zo te horen wordt ze nu weer wakker, dus gaan we zo ff lekker fruit eten en dan wat boodschapjes doen. Ga ook de stukjes-potjes van kruidvat halen. Die waren toch wat beter te kauwen zei iemand hier?

Fijne dag!

liefs MJ

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb de afspraak van Jamie geannuleerd,ze geeft zelf aan dat het hoesten nu wat minder word en de dokter kan toch niets doen verder.
    De pijn is gewoon van het hoesten
    En ze heeft ook geen koorts

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

ynse is nog steeds ziek en alsof het nog niet genoeg was heeft ze nu ook ontsteking op beide oogjes, die kreeg ze vanmorgen niet zelf open
    maar is van de verkoudheid dus maak me er nog geen zorgen over

en nu ga ik aardappelen schillen en spruitjes schoonmaken

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Beterschap met Ynse.
    Wij gaan ook aardappelen eten met spruitjes.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Ff snel.
    Hier gaat het niet echt top.
    Nora was vandaag bij CB en is niet gegroeid in 3 mnd tijd, zelfs alleen maar afgevallen.
    we moeten over een aantal weekjes weer komen en we moeten dus uit gaan pluizenhoe het komt.
    Ik ga ff LK van het forum mailen...
    K maak me wel zorgen hoor!

Knufff,
    Mili

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat is niet zo een mooi nieuws mili
    dikke knuf voor jou

eet ze wel voldoende
    is de bv nog genoeg verzadigend

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ze krijgt wel genoeg bijvoeding, ze eet best wel veel. K heb de minimale hoeveelheden ff opgeschereven voor LK en das best wel wat. Zeiden ze op CB ook.

Maar ja misschien is het mn BV?
    En ze is heel actief he slaapt bijna niet enzo...

Ik heb geen idee.
    K hoop dat ik het nog een tijd kan geven maar als ze tekort komt dan niet natuurlijk :cry: :cry:

Maak me echt zorgen, k zit hier op mn werk..bah k*t gedoe!

Deel Deze Pagina