hey pooh ! gelukkig maar ...sam is zo'n knapperd ! nix mis met dat mooie hoofdje ! en mili tim is ook erg sloom in aankomen en ook al een keer best wat afgevallen ! we hebben het toen ook bij moeten houden en nu na maanden hebben ze aangegeven dat het ook een beetje zijn patroon is tim eet een week shit en 2 weken ok ... dikke knuf ik weet hoe frustrerend het kan zijn all met zieke kids een super dikke knuffel ! wij gaan ff hier in huis verder heb het erg druk ook op het moment maar wilde ff een dikke knuf langs komen gooien !
Fijn Pooh dat alles goed was met Sam zijn hoofdje. Mili: misschien idd een snelle spijsvertering. Of misschien hoort het gewoon bij haar. Voor of na een voeding wegen, of dat ze net ontlasting hebben gehad kan ook veel schelen hoor.
Heb meerdere keren gehoord dat het niet altijd zo is, niet bij iedereen natuurlijk, maar wel dat het daaraan kan liggen.
thx meid! ben blij dat onze binkies weer wat beter gaan. vond hem wel nog 'vervelend' vandaag, huilerig enzo, maar koorts is weg en uitslag ook bijna helemaal verdwenen! werk ze!
ojee, dat is schrikken. wist niet eens dat zich nu nog kon ontwikkelen, dacht dat ze daarmee geboren worden. heb er weer totaal geen verstand van blijkt maar weer . fijn dat er in ieder geval niets aan de hand is! hoe voel je je verder?
Helleu meiden! Jaaa, wat wordt ze groot he? En vandaag heeft ze bij papa een ontwikkelspurt gemaakt! Ik ben net thuis van een (lange) dag werken, zie 2 heeeele leuke filmpjes van mn meissie! Papa had tussen de middag broodje gegeven en Faylinn zat zo te grijpen naar het broodje, dat hij t in stukjes voor dr neus heeft neergezet... ze graaide ze van t bord en heeft de hele boterham gegeten! En daarna nog een fles van 160 cc erin En ze is meerdere keren van buikligstand naar zitstand gegaan.. ook gefilmd; het ziet eruit of ze het dagelijks doet! (en dat was niet zo, eerste en voorzover bekend voorlaatste keer was paar weken terug). En vanmorgen dus al dat staan in de box, meerdere keren. Verder heeft ze vanavond gewoon een heel potje warme hap MET stukjes (daar eet ze anders altijd max. 4 lepeltjes van) naar binnengewerkt achter elkaar, en een toetje, en een frutapura van 100 gr Ik sta helemaal versteld van mn meissie! Wel geweldig om te zien! En wat gaat het hard zo ... @ Naat : komt wel met Justin hoor! Dat lijfje is natuurlijk ook druk met hele andere dingen.
Ohja, erg leuk... mailtje dat ik van manlief kreeg op t werk : Wat is er vannacht met dat kind gebeurd??? Is ze getransformeerd?? Heeft ze bezoek gehad van aliens?? Ze gaat ineens zelf staan, heel makkelijk van kruip naar zit, zelf boterham eten en net heeft ze ook nog een volledige (!) maaltijd met stukjes gegeten!!! Daarna nog een Danoontje en een Fruttaprutta. Als ze zo door gaat, schrijft ze volgende week haar eerste boek
Pooh: goed nieuws! Nathalie: balen van de kiespijn! Hoe gaat het nu? Tandarts al gebeld? Mamanona: denk aan je. Hopelijk gaat het wat beter. Mili: ik zou me niet teveel zorgen maken, hoor. Als ze goed eet en tevreden is. Ze is maar heeeeel weinig afgevallen. Gewoon in de gaten houden denk ik! Wicjuh: wat een geweldig nieuws allemaal! Dat geeft de burger moed. Hopelijk gaat J binnenkort ook zulke dingen doen! Vooral die stukjes eten klinkt geweldig! Ik ga nog ff chillen. Tot gauw! knuf MJ
meisjes ik ga afsluiten ynse is nu al 3 dagen ziek met hoge koorts en weinig eten (ze drinkt zelfs nog geen 500ml melk op een dag) als het aan mij lag liet ik de arts nu nog komen maar mannetje vind dat ik moet wachten tot morgen en naar de ha moet gaan zoals eerst gepland
Bedankt Boja! Hoop dat het met jou ventje ook al wat beter gaat. Tis rustig hier dames... allemaal zieke kindjes of zelf ziek?