Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden,

ff snel

Heb een beroemd broertje..
    Hij heeft net 2 tickets gekocht naar New York op tv bij de actie voor de voedselbank!
    Dus wie hem gezien heeft.. dat is mijn broertje!

Stoer he...
    Moest ik ff kwijt.

Kuss

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@zuutje: succes bij de HA vandaag (of ben je gisteren toch nog geweest?)
    @Wicjuh: Flinke meid die Faylinn! En heeft ze al een boek geschreven :)

Gisterenavond met Jana bij het CB geweest. Ze weegt nu 9,6 kg en is 74,5 cm lang.
    Gewicht is nu onder haar normale curve gezakt, maar dat is natuurlijk gewoon omdat ze zoveel beweegt. Alls was in orde.
    Krijgen wel nog een raar advies van de dokter over het tanden poetsen. Jana begint al te wenen bij het zien van haar tandenborstel en weigert haar mondje te openen. Volgens de dokter moesten we de tandenborstel dan maar via de mondhoeken erin duwen, ze zou haar mondje dan wel open doen :confused: :( . Dat doen we toch maar niet. Volgens de lieve dame (opvoedkundige of zo) waar we daarna bij moesten, leek dat ook geen goed idee. We gaan nu een extra tandenborstel kopen als 'speelgoed' zodat ze er aan gewoon geraakt. Hopelijk werkt dat ook.

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goed Pooh! Wat een opluchting :D

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja klopt...najaa we moeten over een tijdje weer heen en k hoop dat ze dan gegeroeid is!

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    t was ook wel leuk hoor gister hihi. :)
    T komt ook wel goed maar toch..... :rolleyes:

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks!
    Das lief van je!

@ wicjuh: wat goed zeg!

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Wicjuh
    Leuk filmpje.Hier kan Bryan wel een lange tijd op zijn kont zitten maar hij komt niet vooruit hahaha.

:idea: Pooh
    Fijn dat de echo goed was. Ik dacht ook dat een waterhoofdje gelijk bij de geboorte was en dat je dat niet later kon krijgen.

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat stoer! heb wel iets gezien, maar is niet echt doorgedrongen helaas. had beter op moeten letten!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je al een vingertandenborstel geprobeerd? Is ook even wennen, maar ging hier beter dan gewone. Zo zijn wij begonnen bij nino en pas na een paar maanden een gewone tandenborstel.

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ben weer weg, daaag.

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Gewoon met de vinger? Of is dat een 'type' tandenborstel?

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Heb hem gezien! :D Leuk broertje! :D

Tandenpoetsen doen we hier met een mini aquafreshborsteltje uit een kadodoos. Hij vindt het leuk! :D

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Pooh: Wat een fijn nieuws.

@ Wic: leuke banner. ;).

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vnaancht korte nacht gehad. van onc. 1:30 tot 6:00

Samantha heeft liggen jammeren van 22:30 tot dus 1:30. Uiteindelijk heb ik haar een homeopatische zetpil gegegevn en toen sliep ze gelijk, en ook aan een keer door. Denk dat ze last had van haar braille tandjes...

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo Dames!

Wilde even laten weten dat alles goed gaat hier na vele zware maanden!
    Daniƫl is nog steeds een kleine energievreter maar hij ontwikkelt zich prima.
    Woog met 9,5 maand 10,4 kilo en is 76,5 cm lang.
    Overdag slaapt hij niet zoveel, hij zit nu op twee slaapjes dat is vrij normaal geloof ik.
    Meestal 1x drie kwartier en dan s middags soms nog wat langer. Een enkele keer slaapt hij om 17.00 uur ook nog even omdat hij het anders net niet volhoudt.
    Meestal gaat ie rond 19.00 uur de nacht in en is dan 6.00 uur weer wakker.
    Rond 6.30 is ie meestal wel present.
    Hij kan nu stevig en los zitten maar tijgeren of kruipen doet ie nog niet.
    Dit ook vanwege dat hij nooit veel heeft gelegen dus die ontwikkeling is een beetje achter gebleven.
    Hij begint zich al wel op te trekken tot staan in de box.
    Maar we moeten nu dus het rollen enzo meer stimuleren zodat hij gaat tijgeren/kruipen want dat is beter voor zijn ontwikkeling.
    Met het spugen gaat het ook goed, dat doet hij niet veel meer wel krijgt hij nog steeds Zantac omdat het nog niet over is.
    Maar in ieder geval zijn hier de zwaarste maanden geweest.
    Pas een cd gekocht met kinderliedjes, gezongen door kinderen. Hij vindt het prachtig, gaat heen en weer wiegen (van voor naar achter) op de muziek.
    En verder gaat het prima.
    Ik heb gewoon niet veel tijd om hier te komen dus. Ja s avonds maar dan ruim je nog op, doe nog een wasje en plof dan vaak voor de tv.
    Nou ik hoop dat het met iedereen goed gaat hier? Kan natuurlijk geen 1000 pagina's teruglezen.

liefs

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @ Wicjuh!
    Superfilmpje!

@Nikkie: fijn om te horen dat het beter gaat met jou en de kleine.

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie wat leuk om weer van je te horen en super fijn dat alles goed gaat! :D

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik ben zo blij.Bryan is weer bijna opgeknapt en Sven is ook weer beter.
    Gelukkig geen ziekenboeg hier meer in huis.Ja ikke ben erg verkouden en moet veel hoesten en heb last van mijn keel en hoofdpijn maar ben gewoon blij dat de kids weer beter zijn.Ik ben liever zelf ziek als de kids.
    Ach mama kan het nu wel wachten,heb de hele week de kids vertroetelt en nu mogen ze mama verzorgen hahahaha.

Enne Bryan lust spruitjes.We hadden vanmiddag spruitjes met aardappelpuree en ik had spruitjes door de aardappelpuree gedaan en meneer at het zo op.Hij genoot ervan.

Deel Deze Pagina