Oh zie dat je weer zwanger bent Pooh gefeliciteerd! Zijn hier nog meer dames weer zwanger? Dat vind ik toch wel leuk om te weten! Hier in ieder geval geen plannen in die richting
wij doen ook tandenpoetsen met een klein borsteltje, eigenlijk dezelfde als mijn andere twee kids hebben... hij laat het maar heel eventjes toe en speelt daarna gewoon met het borsteltje (poetst eigenlijk terwijl een beetje verder)
Hey meiden daar was ik ook weer eens een x.... heb gewoon weg geen tijd /puf om hier uitgebreid mee te kletsen op het moment.... komt wel weer,maar nu even niet.. sorry! Voor diegene die nog een stemmtje over heeft.... STEM HIER OP ALYSHA ik poets Alysha dr tanden ook vanaf het begin met een gewone tandenborstel en ze vind het een groot feest! liefs Nona
Hey lieve schatten Nikkie blij om te horen dat het nu beter gaat Redone fijn dat het beter gaat met de kindjes en groot gelijk laat ze mama nu ook maar een beetje vertroetelen ik ben dus vanmorgen naar de ha geweest met ynse ze heeft een bacteriële infectie in haar neus, ontsteking op beide ogen en een zware keelontsteking arm meisje van me, ze is zo zielig. slaapt veel en drinkt nog niet eens 500ml melk per dag. voor de rest wilt ze ook niet eten
ze krijgt ab druppels voor haar ogen, een ander koortswerend middel dat ik nog mag bijgeven als ze 2u na haar suppo nog koorts heeft ik moet haar neusje goed spoelen met fysiologisch water en ze krijgt suppo's (met verschillende kruiden in zoals eucalyptus)tegen het hoesten de ha verwacht dat het tegen maandag beter is en anders moeten we terug gaan
hey meiden hier ook druk druk en heb het voorlopig ook nog druk ! tim ligt nu lekker op bed dus ik dacht ik kom ff langs ! lees dat het met sommige beter gaat GELUKKIG ! en sommige nog ziek zijn ... jullie een dikke knuffel hier hard gewerkt en vakantie geboekt ! misschien een tip voor meerdere wij willen van de zomer naar CP en net geboekt via Felicitas ! net als vorige keer.. is geen probleem .. en in de maand december boeken krijg je 40% koring op je boeking (niet in de zomervakantie )!nou wij gaan lekker weer VIP naar vossenmeer in juni ! heeft man ook zijn zin die wou dat graag maar ik vond het te duur omdat we nog een keer willen in het jaar ! nu dus opgelost ..
hey meiden kan niet iedereen een kaart gaan sturen maar bij deze onze kerstkaart ! (ongeveer dan ) en voor iedereen de beste wensen voor 2009 en fijne feestdagen ! knuffel van ons
Goedenavond, Hier even weer een berichtje van ons. J is ook niet helemaal gezond momenteel. Ze is zo verkouden en moet zoveel hoesten. Ze is nu al maanden niet van haar verkoudheid af geweest. Komt ook door het kinderdagverblijf denk ik, hoor. Of het zin heeft, weet ik niet, maar ik ga toch even naar de huisarts volgende week. Vooral in bed moet ze vaak zo gigantisch hoesten. Echt zielig. Ze was vandaag ook de hele dag sjachrijnig. Eten ging wel redelijk, maar ze wou niet lekker spelen. Zelfs op schoot zitten wil ze niet. Kontje gooit ze omhoog als ik haar in de kinderstoel of autostoel wil zetten. Ze ligt nu wel heerlijk te slapen. Hopelijk gaat het morgen beter! liefs voor iedereen!
kun je bij prenatal kopen. is een soort zachte vingerhoed met borsteltje van zelfde materiaal eraan. schuif je dus over je vinger heen. voelt dus heel anders dan een echte tandenborstel.
Hoop dat jijzelf ook snel beter bent, zodat jullie eindelijk helemaal geen zieken in huis hebben! En wat goed van Bryan dat ie spruitjes lust!
jeetje, ook al. Iedereen blijft echt aan de gang lijkt wel. Wordt weer tijd voor de zomer, dan gaat het meestal stukken beter. Beterschap!