nou zeker te weten hoor ... vriendin van me die kleine is 2 weken ouder kennis van me die is 3 weken ouder en nog een paar en die kunnen toch eten.... pfffff zo leuk om dat te zien die genieten er echt van mijn hart breekt als ik zie dat er meiden zijn die zeggen dat ze de fles geven zo'n fijn en knuffelig moment vinden ... hier is het meestal gedoe en niet willen ... aan de andere kant hebben wij een super tevreden kind dat bijna niet huilt en prima slaapt ... misschien willen hun stiekem wel met mij ruilen ..... zo denk ik dan maar !
Hoi Wic, Ik zou gewoon boterham proberen . Hoeveelheid avondeten? Tja, dat weet ik eigenlijk niet. We Rapleyen. Dus ik leg gewoon een hoeveelheid eten op haar blad neer, en ze kijkt zelf hoeveel ze eet. Gisteren had ze bijvoorbeeld paar slierten mie, stukje paprika, taugeboontje, twee kleine stukjes rundvlees .
EGO Samantha probeert sinds eergister van staan naar zit te komen terwijl ze zich met slechts hand ondersteund. Het gaat wat bibberig, maar ze doet het wel erg goed. En als haar papa en ik dan juichen omdat het lukte glundert ze helemaal van trots . Einde EGO
Tnx meiden! Dan gaan we misschien maar een broodje in voeren in de ochtend, na de fles van 180+6. Wat voor brood geven jullie eigenlijk? Hier nog steeds bruin .. mogen ze al volkoren? Faylinn krijgt al 2 maanden bruin ..
@ Wic: vanaf 7 maanden volkorenbrood zuurdesembrood boekweitmeel boekweitwafel en vanaf 10 maanden vezelrijk volkoren brood baby-muesli havermout volkoren beschuit volkoren knäckebrød ontbijtkoek bron boek van kleintjes.
Nou ik ook even een schema: +- 8.00 fles 180 + 6 en 7 scheppen bambix +- 12.00 Boterham + fles 180 + 6 iets tussendoor (rijstewafel, bambixkoekje, enz) + drinken +- 17.00 avondeten (200gr en toetje 150ml/200 ml) +- 21.00 fles 180 + 6 en 3 scheppen bambix is dit genoeg? of moet ik nog meer geven? het is geen dikke maar lang en slank. na z'n ochtendfles gaat ie altijd nog slapen en 's middags na het middageten ook. Dan pas na z'n laatste fles. mogen ze ook al rozijntjes eigenlijk? Groetjes Nathalie
Bryan eet ook wel ontbijtkoek,cake en van de week op verjaardag bij zijn nichtje chips(nibit) Vorige week zondag heeft hij groentesoep gehad dat vond hij ook erg lekker. Oh ja ik ga morgen met de kids naar Jan Smit.Kaarten liggen al heel lang in huis want hij had toen wat met zijn stembanden en nu gaat het morgen door.We hebben er zin in.Voor de kids is het de eerste keer dus die vinden het wel spannend.
Als ik dit zo lees word ik gewoon helemaal emo! Lieverd lijkt me zooooooooooo moeilijk wat jullie doormaken! Wat dat betreft hebben we het met sam op allebei de gebieden getroffen. Eet goed, slaapt goed, huilt bijna nooit.. Wel hebben we stress genoeg gehad met mss downsyndroom, mss waterhoofdje en 6 maanden lang spugen spugen en nog eens spugen...Maar eigenlijk hebben we niet te klagen.. Hoop zo dat Tim goed blijft eten voor jullie!
thanks lieffie ! tja ik denk maar zo elk kind en de ouders hebben hun eigen zorgen .. wat jullie met Sam mee hebben gemaakt is ook allemaal niet makkelijk en die zorgen gaan je ook niet in de koude kleren zitten ! ieder krijgt zijn portie ... zo zie ik het maar .. en als ik hier lees van alle zieke beebs en mama's dan durf ik zeker niet te klagen hoor ! maar stiekem wel soms wat jaloers op die mooie verhalen en mooie momenten ... gelukkig als baby zijnde ging het nog wel dus ik ken het wel hoor !
ziet er top uit en ik zou niet meer gaan geven hoor over een tijd mag de laatste voeding er zelfs nog af ! en rozijntjes durf ik niet te zeggen.... lijkt me nog eng...