zo ik ga ff uitloggen ik heb een meeting van de meiden van de zwangerschapsgym ! ben benieuwd ! tim is de jongste en het zijn allemaal flinkerds ! zal nog wel kijken of ik foto kan maken ! fijne middag nog en tot straks
Maar ik bedoelde niet dat je niet mocht klagen he! Ik zou ook helemaal gek worden van zorgen maken als ik in jullie situatie zou zitten! Hele dikke knuffel en bedankt voor je smsje! Veel plezier vanmiddag!
Hey meiden! ik lees hier allerlei schemaatjes, ik zal die van kleine A ook even zetten 8:00 een heel fijn volkoren broodje + 200 ml melk 9.30 fruit ( 2 stuk of potje) ________________________even een uurtje slapen 11.30 een heel fijn volkoren broodje + melk + sap (+/- 150 - 200 samen) slapen van +/- 12:15 tot +/- 14.30 15:00 koekje en wat drinken 17:00 warme hap met de pot mee tot ze genoeg heeft + wat drinken of 100 ml melk bij drinken geen melk,maar tegen 19:00 nog 150-200 ml melk bij melk bij de warme hap nog een beetje drinken voor het slapen gaan ligt eraan hoe moe ze is .... Verder alles goed met iedereen? Ik ben er weer van het werk,ga nu ff douchen ,omkleden blabla eten koken,visite krijgen dus weer weg!
Meeting 25 januari 2009 ! Kom jij ook ? * Mamanona + * Boja * Redone ?? * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS + * Divi + * Wicjuh + * Emma + * Pooh + * Martine * Miekje + YEAH *Maranka * MamavanJordy&Yannick + * Eva(e kosters) * Nonja ( MMH onder voorbehoud --> uitgeteld) * Sarina + (MMH) * Mili + Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! GRAAG VOOR 15 DECEMBER EVEN MELDEN MET EEN + OF JE MET PARTNER KOMT OF EEN - ALS JE PARTNER NIET MEEKOMT IVM RESERVEREN de bergschuur is greserveerd..... en voor iedereen die meegaat..... klik hier! http://maartmamas2008.hyves.nl/polls/39 ... ANGRIJK_D/
hey meiden nou ik zie dat iedereen ongeveer wel hetzelfde zit met schema ! de meeting was gezellig maar kort alle kids gingen slapen en ik was iets later omdat tim juist wakker werd ... nouja ! geen foto's dus haha ff langs vriendinnetje geweest en nu thuis ik ga tim ff verschonen pfffffffffff die heeft een volle broek en vooral dunne luiers ...
goed, heb ik net een heel verhaal getypt, geeft de pc een error bij t posten beetje jammer! Hier alles goed! heb net 6 pakken pampers gekocht voor 33 euro.. Kreeg bij de etos mooi de aanbieding en mocht de bonnen van 3=2 inleveren.. @ Emma: Ik snap dat je daar verdrietig van wordt, van de mama's met intieme drink momenten... Een dikke knuff voor jou! En wat een heeeeeeeeeerlijke foto van mijn vriendje! @ Sam: alsnog gefeliciteerd met je 10 maanden! @ Samantha en Faylinn: jullie zijn knappe meiden! @ Nino: voel je je al wat beter? Knuff voor jou! @ Ynse: jeetje meid, jij bent wel ziekjes nu zeg! Beterschap! @ Redone: fijn dat de kindjes weer wat opknappen! @ sabbe: hoest daar? @ schema's: hier krijgt julen -180 + 6 (helft fles en helf pap met groeiontbijt) -lunch: brood (Blue band, de licht bruin) en 90 cc + 3 -fruit (2 stuks vers of potje) -warme hap (200 gram) soms een toetje= fruit (meer niet dan wel) -180 + 6 + 4 nutrix.. Soms gaan alle flessen leeg, en soms ook niet.. Tussen door krijgt hij in de ochtend wel eens een rijstewafeltje of nijntje koekje. Het ligt er net aan, hoe laat hij zijn eerste voeding heeft gehad en zijn slaapje erna... Goed, dit was m weer voor nu... Ps: het heeft me nu gewoon anderhalf uur gekost om weer op t forum te komen... pfff
Faylinn is weer ziek Koortsig, hangerig, huilerig. Ik werd er vanmiddag echt even verdrietig van (tnx Daisy ). De ene ziekaanval sluit op de andere aan, ik vind het zoooo zielig voor mn meisje. Wordt er een beetje moedeloos van, al weet ik dat het goed is voor dr afweer-opbouw. En verder : tnx meiden, voor de eetschema's. Ik zie dat kindjes idd wel pap krijgen bij/als ontbijt, maar dat ga ik niet meer proberen..dat hoefde ze echt niet, nog geen slok. Denk dat ik maar een broodje na de melk ga aanbieden, dan kan ze nemen als ze wil. Overigens duurde het hier ook een tijd voor ik weer op t forum kon.
He bah,denk je dat ze het heeft gehad en dan krijgt ze het weer.Beterschap. En als je evetueel pap geeft van een bordje.Zal ze dat niet willen?Ik heb voor Bryan lepeltjespap waar je alleen water hoeft toe te voegen en die vind hij heerlijk.In de biscuitsmaak.
Hoi meiden, Hier weer gewerkt. Heb een izz gezinnetje, dus veel uren nog. Was een aflos van een collega. Hier gaat verder alles goed. Had ik al verteld dat tandje nummer 7 door is bij Yannick? Ik zag vandaag toen ik van dat gezinnetje terug kwam dat daar bij andere mensen ook een Yannick geboren was. Leuk om te zien. Hier onze kerstfoto. Verder ben ik wat bezig met afvallen. Nog niet te want ik geef nog steeds bv en dan mag dat niet. Ben nu in zo'n 5 a 6 weken bijna 3 kilo kwijt. Doe het langzaam aan. Maar gaat goed komen hoop ik haha.
Oja: Sam: nog gefeliciteerd met je 10 maandjes. Wat ga je hard zeg. Gelukkig was er niks te zien op de echo met je hoofdje. Wicjuh: bah bah bah, jullie meissie weer ziek. Het schijnt dat er veel soorten virussen op het moment rond hangen en dat als ze dat krijgen het steeds een andere soort is. Maar leuk is het niet. Veel beterschap voor je meissie. Knuffie. Redone: fijn dat jullie kids weer wat opknappen. Ze blijven zo maar bezig he. Ynse: meissie, wat zielig dat je zo ziek bent. Veel beterschap hoor. Hopelijk gaat snel weer de zon schijnen voor je. Naat: jij ook een dikke knuf. Jeetje wat jij momenteel niet meemaakt allemaal. Hopelijk komt er snel een eind aan de ziekenboeg. DS: stoere meid heb je zeg. Wat gaat ze hard. Ons schema: 6.00 uur: bv 9.30 uur: fruithap, vers geprakt, 1 of 2 stuks 12.00 uur: 2 boterhammen + flesje bv (meestal 100 cc) 14.30 uur: koekje of zoiets en wat sap 16.30: warme hap, zelf gemaakt en danoontje 19.00 uur: fles bv van 200 cc
Oja n4th4li3: goed schema zoals ik het nu zie maar ik mis het fruit of kijk ik daar overheen? Verder ik zou nog niet weten of ze rozijntjes mogen.
Oh, en nog een vraagje : Faylinn geeft bij nagenoeg elke voeding (ongeacht of het melk of iets anders is) wel terug, en dan bedoel ik niet bij een boertje. Nu ging/ga ik er eigenlijk vanuit dat dat normaal is, al vraag ik me ewl af bij welke leeftijd dat ongeveer gaat stoppen. Maar is het wel normaal? Doen jullie kindjes dat ook (nog)?