Nogmaal een knuff, en mijn antwoord weet je al. Ja, ik ben nog wakker. Samantha wrerd net wakker van haar avonddutje . Schema voor zover die bestaat is in de war omdat ik haar vanmiddag per ongeluk wakker liet schrikken. Ik stootte een glazen voorwerp om op de glazen tafel. Het geluid van luidende klokken is er niks bij .
Goedemorgen meiden, Dadelijk weer aan het werk. Hoefde pas om 10.00 uur te beginnen. Tot 14.30 uur vandaag. Dinsdag en woensdag heb ik lange dagen. Tot 17.30 uur. Verder hier alles goed. Trouwens een grappige uitspraak van mijn zoontje (de oudste). Die hoort ons wel eens schatje tgen elkaar zeggen en nu zegt hij tegenwoordig ook bij de gekste onderwerpen schatje mag ik dit of schatje mag ik dat hahaha . Net vroeg hij schatje. Maar mama luisterde niet. Zegt hij nog een keer uitdrukkelijk schatje mag ik een banaantje? Manlief en ik schoten in de lach .
ja het gaat wel hier hoor, zal wel moeten toch? ik merk nog wel een soort van woede bij hem, het blijft heel 'oneerlijk' zeg maar wat er gebeurd is natuurlijk. ik zal nino in ieder geval een dikke kus van je geven!
heb je pap van een lepeltje al geprobeerd? nino eet s ochtends een bord pap. s avonds eet ie 200gram warme hap. en een boterham s ochtends kan ook geen kwaad. volgens mij is de richtlijn, 2x brood of pap maaltijd per dag.
Nee hoor geen zorgen maken hoor! Sam is 10 maandjes en tot een week geleden trok hij zich niet op en deed hij met zijn benen helemaal niks...Kan ineens snel gaan!
Hier precies hetzelfde meegemaakt! Gisteren tijdens zijn middagdutje belde de postbode toen hij net 3 kwartier op bed lag....heel zijn schema door de war. Met als resultaat dat hij gisteren pas om 1.30 ging slapen....daarvoor heel veel huilen...pffff
heee meiden! Balen is dat he? Ligt je kindje net lekker te slapen en dan wordt het door omstandigheden wakker. J hoest zichzelf vaak wakker de laatste tijd. Dat vind ik ook zo zielig! Ze heeft ook geen vast slaap schema. Verschilt per dag. Vanmorgen zijn we voor het eerst na J's geboorte bij een ander op kraamvisite geweest. Wat heerlijk dan zo'n klein popje! Vanmiddag gaan we weer op visite, dus het komt goed uit dat J nu even lekker ligt te slapen. Fijne zondag allemaal! Hier is het lekker zonnig trouwens! xx MJ
Te vroeg gejuicht Mag om 14.00 uur bij de HAP zijn. Jamie heeft zo'n erge keelpijn en ik zie dat haar keel vuurrood is met pus. Even vraagje.....Hadden/hebben jullie beebjes ook zo'n vuurrode wangen bij het doorkomen vd eerste tandjes? Justin heeft een paar vuurrode wangen....temp 37.7 en hoest wel een beetje
hey meiden wij zijn al terug van een verjaardag ! vriendinnetje werd 1 ! maar was zelf zooooo ziekjes ... zielig hoor .. tim ligt nu op bed maar middagslaapje gaat niet meer lukken denk ik hij ligt te klagen man en ik gaan de kerstboom zetten ... rot klus maarja als hij staat wel weer gezellig fijne dag all en kids die ziek zijn beterschap !
Tnx meiden! @ Naat : hoest met Jamie? Faylinn heeft momenteel weer vuurrode wangetjes en had ze bij het eerste tandje ook. Ze zit ook heel slecht in dr vel, koortsig. Ik begrijp altijd dat echt koorts niet van tandjes kan komen maar als er binnen een paar dagen weer een tandje is, dan geloof ik dat niet meer... dan weet ik genoeg. (eerste tandje had ze ook koorts)
Ik denk dat ik maar gewoon een boterhammetje aanbied na de fles. Ze hoeft van mij niet persé pap eigenlijk.