Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all:

Iemand ervaring met spruw?

Ik heb ineens rode uitslag rondom mn tepels.
    Ze zijn ook erg gevoelig..
    Kan bij Nora niets vinden qua uitslag in haar mondje ofzo..

Of zou t van dr tandjes komen? Dat dat er tegenaan schuurt? zit voornamelijk aan de onderkant en daar heeft ze twee tandjes...

Ik hoop op advies...

Liefs en betsrschap voor alle zieken.

Mili

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Naat beterschap maar weer!

@ Wichjuh hier heeft sam ook verhoging met doorkomen tandjes! ;)

WE hebben nu de oorzaak gevonden van het niet willen slapen van sam gisteravond en het vele huilen toen. Tandje 3 en 4 komen boven door. Ik zie in de twee vuurrode afdrukken twee witte punten...zooooooo zielig weer, maar gelukkig weet ik nu de oorzaak van zijn gehuil! ;)

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Faylinn: gefeliciteerd!

@ DS: o o o.... das jammer van het per ongeluk wakker maken... Hoop dat t vandaag eerder is, dat ze de nacht in gaat dan afgelopen nacht.

@ MJ: hier ook soms een hoestende Julen, gelukkig slaapt hij er tot nu toe altijd doorheen.. Het is 1 keer zo geweest dat ie smiddags in bed om de 20 sec hoestte, en toen sliep hij natuurlijk niet..

@ Mgwc: jeetje dat is ook raar, nog betalen, en dan eigen risico van de eigen risico...?
    Ja mijn rekening zal ook wel duur zijn geweest ivm onverwachte ziekenhuisbevalling met medische indicatie, pijnstilling, medicijnen, ctg's etc...en dan de 4 dagen verblijf nog..

@ Boja: Lieve schat, voor jullie een dikke knuffel. Het lijkt mij idd heel moeilijk om zoiets te kunnen/moeten accepteren. Juist vanwege de onverwachtheid... Heel veel sterkte..
    Hoe is het nu met Nino? Voelt hij zich al wat beter?

@ Nona: meid, een kus voor jou en de meiden!

@ Nathalie: meid, ik weet even niks anders te zeggen dan dat ik het vreselijk kut vind dat het dus nog steeds niet goed gaat bij jullie!

@ Emma: Hoest met Mister T en zijn eten.. Komt er nu een periode aan van niet willen? Iig een dikke knuffie voor jou!

@ All: Vanavond is het derde tandje van Julen een feit! Het is een boven-voor-tand..
    Hij wilt nu niet slapen...Ga m zo maar eens uit bed hengelen..
    Hij gaat trouwens staan in bed ook al heeft meneertje een winterslaapzak aan.. Deert m niks...
    Hij denkt wel dat ie al kan lopen :rolleyes: ... met gevolg dat ie gewoon los laat als ie staat.. Ook vindt hij tafels lekker om op te knagen.. Jammie!

Nog 4 dagen hard werken en dan vrijdag op vakantie! Yeah, heb d'r zin in!

Fijne avond,

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    miekje .... tand nr 3 ! gefeliciteerd ! en lekker loh aftellen naar je vakantie ! ik ben ook lekker vrij na deze week werken... zalig !
    en wat een stunter zeg mijn kleine vriend ! hier ook regelmatig op zijn kop in bed maar staan nog niet !
    dikke knuf voor jullie terug meissie !
    en hmmm we hopen dat het goed blijft gaan met eten maar verwachten dat het snel weer minder kan gaan... hij heeft het SUPER gedaan de laaste tijd !

Boja ... dikke knuffel voor jou en je mannen .. idd erg ongelooflijk als iemand ineens wegvalt ! vooral een van je ouders... .. hoe is het met jou zelf ?

nona meissie nog steeds zo druk druk druk ! dikke knuf voor jou en de meiden

mili ik kan je helaas geen advies geven maar klinkt wel een beetje alsof het van nora haar tandjes kan komen !

nathalie meissie beterschap voor de kids en hou vol he !

Pooh wat sneu voor sam maar dan zullen ze wel snel doorkomen !
    dikke knuf hoor ,.. en hoop dat het vannacht beter mag gaan !

DS hier met die bouwput voor de deur is het ook elke keer maar afwachten of tim er niet wakker van wordt ... dikke knuf voor jullie en niet meer doen ;)

Wicjuh hoe is het gegaan met het boterhammetje !
    doe ik ook vaak hoor en lekker dat hij het vindt !

zo hier staat de kerstboom en nu gaan man en ik lekker bankhangen !

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Pooh : ja, verhoging .. ik weet dat dat van tandjes kan komen. Maar echt koorts? Ik heb begrepen dat koorts dan toevallig tegelijk valt met het doorkomen van tandjes en dat je daarvan de oorzaak ergens anders moet zoeken.

@ Sam : goed bezig! :thumup:

@ Miekje : Goed bezig die zoon van je! ;)

@ Mili : sorry, geen ervaring met beiden. Klinkt wel logisch trouwens, de tandjes. Ook omdat je bij haar niks merkt/ziet verder.

Ego : nou, hier de tot halverwege de middag vanaf vanmorgen maagpijn gehad. Tot iemand met het geniale idee kwam om warme gekookte melk te drinken. Dat hielp! Gelukkig niet de hele dag verloren. ;)

En ik heb weer een mok voor me staan ... het eten wordt weer niet zoals normaal ontvangen door mn maag. :(

Fijne avond meiden!

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Flinke keelontsteking en moest aan de AB.
    Pffff werd naar de drielanden apotheek gestuurd,was een beetje boel verdwaald geloof ik :oops:

Justin zit de hele dag al rond de 37.7 en heeft echt knalrode wangen,maar grijpt ook erg naar zijn oren.....en ik weet van afgelopen week wat de KNO arts heeft gezegd.

Als dit aanhoud ga ik wel de huisarts bellen,want om een maand lang die oorpijn te onderdrukken met paracetamol zit ik niet echt zitten :(

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ emma: wat fijn dat Mister T al zo goed gegeten heeft de afgelopen periode.. Ik hoop dat de terugval mee zal vallen.. Gelukkig weet je ongeveer wat je kunt verwachten, al maakt dat t niet minder erg natuurlijk..

@ rode wangen: Hier vandaag en gisteren ook.. De eerste keer, de andere 2 tandjes zijn zonder rode wangen gekomen..

@ Wicjuh: tnx!

@ Nathalie: sterkte!

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Faylinn greep vandaag ook naar een oor... ik zit me dus af te vragen of dat van de tandjes komt, of dat er meer aan de hand is. Bah, moeilijk zeg met die kleintjes.
    Met Justin zou ik idd niet een maand doorlopen met die pijn :( Zielig mannetje is het toch. *knuf*

Ook naar voor Jamie zeg! Maar als de ab gaat werken (duurt heel even he? dacht ik) komt het wel goed. :) Enne... dan zat je dicht in de buurt hier hoor, de apotheek in Drielanden. ;)
    Al weet ik niet waar die apotheek zit, maar wel Drielanden. :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ergens bij de Tongsele dreef moest ik zijn.

Gelukkig wist Jamie hoe we terug moesten hahaha
    Het enige wat ik onthouden had was de C-1000 en het viaduct waar we onderdoor moesten. :)

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:ALL:

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Boja sterkte meis,vanuit Zeewolde een dikke knuffel!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    thanks voor t meedenken...tsja denk zelf ook de tandjes..maar ja..hihi wil ook niet met iets door blijven lopen wat niet oke is...
    Aan de andere kant haha k zie me al bij de HA staan als het wel door de tandjes komt wuahhaah OOOOOPSSS ;)

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Dikke beterschapsknuff.Enne bedankt voor je berichtje op hyves.

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Redone!

Hoe was Jan Smit?

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben in een geniale bui vandaag :) .

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wel ervaring met spruw. Maar ik kreeg geen rode uitslag. Eerder wittig....Tandjes lijkt me onwaarschijnlijk. Tijdens het drinken gaat de tong over de onderkaak heen voor massage. Tenzij ze na het drinken nog ff sabbelt, want da's wel zonder tong over de onderkaak.....

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja was helemaal super.Monique Smit en de 3js zaten in het voorprogramma en de kids vonden het helemaal te gek.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Had in mijn genialiteit wel ff mogen zeggen dat je niet te zwaar moet eten... voor de zekerheid... :rolleyes:.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha heb net een soort van luchtbel luier gehad. Hele luier vol met dun laagje poep. Plofte ook echt, en ze gilde er erg hard bij :(. En dat terwijl ze eerder vandaag al een normale volle luier had. En net meteen na het verschonen perste ze al weer. Maar die plofluier... is dat dan een spuitluier, of is dat weer wat anders?

Deel Deze Pagina