Nou ben geweest en inderdaad oorpijn,maar ze kunnen niets doen Er zit heel veel vocht achter zijn trommelvliezen en dat doet zeer,dus er zit verder niets anders op dan te wachten op de operatie van de buisjes
Goeieavond! @Zuurtje: Fijn dat het beter gaat met Ynse @Nathalie: Hoe is het met Justin? Vervelend dat ze er niets aan doen! Beterschap meid! @Sabbe: Beterschap! @Pooh: Hoe was je echo? @Boja: Meid, wat vervelend zeg. Maar je hebt je groot gehouden en nino ook. Thumbs up for you! @Wicjuh: Ziet er goed uit bij Faylinn! Ben benieuwd bij tygo, die moet donderdag. Nou, Tygo mag donderdag weer naar het Consultatiebureau, ben benieuwd. Hij is ook ziek geweest dus ik zal wel zien hoe die lijn van hem loopt. Verder niks spannends hier, vanavond nog werken en dan weer 2 dagen vrij. Oja, ik ga trouwens voor het eerst skien! Volgende week zaterdag vertrekken we naar oostenrijk en vieren oud & nieuw ook daar. Ben benieuwd hoevaak ik ga vallen! Groetjes Nathalie
Pooh: oooooo wat mooi. Klopte de berekening of keken ze daar nu niet naar? Ik wil ook weer hihihi. Miekje: heb je nog gebeld naar de verzekering of die extra uren? Naat: ach wat germ voor je jochie. Niks om zo met pijn te moeten rond lopen. Knuffie. Voor de rest ben ik het kwijt.
Vandaag een druk dagje gehad met werken.De ochtend begon wat minder want toen kreeg ik te horen dat er een mw was overleden.Lag al 4 weken op bed maar kwam toch nog wel plotseling.Was in een dag heel hard achteruit gegaan.Op een gegeven moment was haar zoon en schoondochter er ook en ben ik naar de kamer gegaan waar ze stond opgebaard en toen bedankten ze me voor de goede zorgen van de afgelopen tijd en dat ze het erg waardeerden dat ik een praatje met ze maakten en goed voor hun moeder had gezorgt.Nou toen had ik het wel een beetje te kwaad.
hey meiden ik vlieg ff voorbij ! lange dag gewerkt ook pas net thuis ... dikke knuf voor all ........ en alle beebjes een dikke knuf !
Joepie. Heb net een midweekje weg geboekt. Wij gaan 20 april tot 14 april 2009 lekker naar Centerparcs. Kempervennen heet het park. Iemand ervaring mee? We hebben een luxe kindercottage voor 6 personen. Was een aanbieding van het Eindhovens dagblad. Heb er zin in.
hier gaat het weer bergaf met ynse, heb daarstraks alvast een afspraak weer gemaakt met de ha ze heeft weer koorts, eet weer weinig en huilt heel veel
Zuurtje: veel beterschap met Ynse. Hopelijk word er nu snel iets goed gedaan want dit is niks zo. Zo steeds op en af. Knuffie meid. Naat: hoe is het bij jou nu? Hier dadelijk weer werken. Laatste dag in mijn gezinnetje. Morgen weer de wacht in denk ik en morgen ook kerstfeest op het werk en kerstpakket ophalen (als ik nog niet opgeroepen ben). Volgens mij komt er bij Yannick weer een tandje aan. Boven dit keer weer, nummer 8 is dat. Zie een klein afdrukje zitten, maar hij is nog niet door.
Goeiemrogen! @ zuurtje beterschap voor Ynse! @ Nathalie hoe istie nu bij jou en met jou kindjes? @ Mamavanjordy werkse en lekker die vakantie. We gaan eind april 11 daagjes naar gran canaria en heb er ook zo'n zin in. Hoop wel dat ik me dan met 29 weken nog goed voel. Nu snel gaan aankleden en dan laatste dagje werken en dan 2,5 week vakantie! Pfff we zien hier wel af met de twee boventanden die doorkomen bij sam. Zoooooooooo zielig hij heeft er heel veel pijn aan en wil hele de dag niet slapen...met als gevolg dat we hem in de auto of kinderwagen zetten om in slaap te vallen want hij is dan wel erg moe. Ik gebruik nu wel zetpilletje paracetamol tegen de pijn voor hem. Zijn er meer die dit nodig hebben voor de kindjes bij het doorkomen van tandjes? Bij de onderste was het niet zo erg... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! @Pooh: super mooie echo! Bij Jana komt er ook 1 van de bovenste tandjes door (ik denk toch iets scherper te voelen, kijken laat ze niet toe). Ze is de laatste dagjes niet helemaal zichzelf. Dat was ook zo bij het eerste tandje, het 2de tandje ging dan weer vlotter. Voorlopig nog geen zetpil nodig bij Jana, maar als Sam er beter mee is, zou ik het gewoon doen hoor. @Zuurtje: succes bij de dokter vandaag en beterschap voor Ynse. @Nathalie: Arme Justin! Hoop dat het na het plaatsen van de buisjes snel beter gaat. Zo zielig als er (voorlopig) helemaal niets aangedaan kan worden.
goeiemorgen! pooh, heel mooie echo & ook hier vaak een zetpilletje met tandjes krijgen en helpt goed. Zuurtje, beterschap voor ynse wicjuh, ja ik vind het best wel klein lief, zeker nu jesse naar de 80 cm gaat Verder hier 'n redelijke nacht. jesse huilde wel af en toe maar viel steeds zelf terug in slaap, hij krijgt zetpilletjes om het slijm los te maken, want zit echt volledig vol. Eten is ook maar niks momenteel, alleen flesje wil ie wel, maar minder als anders. Fijne dag allen! Grts
Goedemorgen. Hier een onverwacht goede nacht gehad. Samantha gilde gisteraaf het hele huis bijelkaar van de pijn aan haar kaakje. Ik kon manlief niet eens meer verstaan. heb haar toen een viburcol zetpil gegegeven. Dit hielp direct, en na een half uurtje slaap was ze weer te genieten.
goedemiddag meiden hier al druk druk bezig heb de kerstcado's binnen en heb huis beneden al geboend ! nu boven nog .. ff pauze ! lekker met tim bezig geweest pooh idd een SUPER echo ! ze lijkt op jou en knuffie voor arme sam ... rot tanden zuurtje hoe is het en hoe was het bij de HA ? DS gelukkig dat het heeft geholpen wat zonde voor je meissie ! dikke knuf Sabbe bijna jarig he ! haha en fijne vermaanddag voor JEsse !! Eekje ik hoop dat hij snel door mag komen dan ! ... MAmavanjordy werk ze nog en gezellig kerstfeest op je werk ! en wij gaan van 17 april tot 20 april naar de kempervenne ! hihi
bezoek aan de ha was niet zo goed nieuws ynse krijgt nu nog meer medicatie ab druppels voor oogonsteking op beide ogen (heeft ze al enkele dagen) pijnstilling en koortswerend middel (kreeg ze ook al) ab kuurtje voor 8 dagen puffertje moeten ook proberen urine op te vangen en vandaag binnen te doen voor onderzoek morgen MOETEN we terug naar de ha, ze was op 2 dagen wat veel afgevallen en dat moet opgevolgd worden ze woog vandaag 210g minder dan bij K&G een maand geleden en dat is niet goed. indien het niet betert en ze niet meer gaat eten wordt het waarschijnlijk opname in zh sorry voor alweer egobericht o en ik ben ongi geworden