hema heeft GEWELDIGE bh's ook voorgevormde met extra grote cubs voor leuk preissie ! oh en ik hijs ze er zelf in 8)
naast klungelig, illegaal en een voordringer, ben ik dus ook nog selfish. vandaar dat ik zo druk was de laatste tijd.. valt niet mee hoor dit allemaal te zijn! en dan ook nog de grote tie ten te hebben en aan piemels denken...
Ze zullen ze voor mijn maat ook niet hebben trouwens... geloof ook niet dat er veel aan te redden valt.
tuurlijk! ik heb toch al gewonnen (naast al die andere nare eigenschappen ben ik dus ook nog arrogant )
klein? die ellendige dingen kan ik nergens in onderbrengen zo groot! ik sjouw me de pl... met die dingen elke dag!
ik probeerde alysha tim te laten zeggen en nino en julen,maar wel dan NO kwam t niet.... was een nee denk ik
Nou je vriendje is wat aangekomen (ja niet aan t sporten he) dus knuffelen kan idd een zachte ervaring zijn... Julen,hoop dat ie zich beter voelt!
ook die zijn er niet in Gerard. En als ze wel in Gerard zijn dan zijn ze vanaf breedte 90 en zo breed ben ik dan weer net niet. kortom, 1 bak ellende die tie ten.