ik wou ook optijd... helaas mislukt.... ik heb nu eens een x tijd,dus ik neem t ervan en ach.... paps hier doet morgen alysha wel,manana zichzelf en jamilia ( vind ze leuk) dus ik hoef me alleenmaar druk te maken om mezelf
Nathalie: wat een knappe Justin zeg! Ik zag m echt stoer stappen hoor! Is hij de eerste jongen van de maart mama's die t stapt! Geen idee of t ook van alle kindjes is, want Nora (van Mili) deed ook stappen toch? En Emma: Mister T ook al! Jeetje zeg.. Wat een snellerds!
Sow ik denk wat zijn ze stil,maar moest 20 pagina's lezen ofzo. Krijg dus gewoon geen mail he als er een nieuwe reactie is
nee was een foutje... waarom denk je dat DIVI niet komt dan die is helemaal klaarmet mij hoor ( grapje horo DI )
Het is totaal niet grappig, maar de 2 genuttigde wijntjes hier laten mij toch lachen om jouw tikfout.
sorry vppr de 20 pagina's... kom morgen maar ff aanwaaien,dan beppen je we wel ff bij over piemels,tieten en tumoren
Ja, 18,50 abo en 10 voor toestel, voor twee jaar... abo is normaal 18,50 Dus ik betaal 28,50 (minimaal :-[) en zit met een stom simlockvrije goedkooptoestel, omdat ik anders niet ken bellen. En mijn dure kan ik net zo goed aan Samantha geven...