Meiden, Ook ik haak af voor vandaag, Morgen ben ik weer van de partij, in REALLIFE.... gne gne gne... Voor de achterblijvers.. Jullie hoeven je niet te vervelen! Lief van ons he! Kusssssssssss
Nou das mooi kut! ja! Een helemaal panisch kind.... was me daar aan t schreeuwen! bleef huilen en niet kalm te krijgen... nix voor haar! Heb dr maar verschoond,ookal zat dr nix in de pampertje en een fles melk gegeven die ze leegdronk.... een beetje bisolvon voor dr hoesten en weer naar bed.... ze had geen koorts ofzo gelukkig ,ik denk datt weer tandjes zijn eigenlijk ,maargoed dat weet ik zo ook niet...Ze jammert nog in bed,maar ik Hoop dat ze nu zo lekker gaat slapen!
Goeiemorgen de meiden die gaan naar de meeting We hebben er heel veel zin in alleen manlief kan helaas toch niet mee.Nadeel van een boerderij maar ja niks aan te doen.We gaan hier rond 8 uur weg denk ik.
Hooooi! He jammer ja! maar ja heurt dr bie he? Hahah wij ook rond 8. Groetjesssss en tot in Amerongen allemaal!
Mogge meiden! @ redone & mili : Goede rit alvast! Jullie gaan bijna op pad! (wij wachten nog heel ff hoor )