Ook voor jouw Goeiemorgen! Waarschijnlijk lees je dit ook al net meer,maar een goede reis en tot in Amerongen!
Mogge,pffffffff lekker nachtje achter de rug Justin kwam vannacht 2 keer. Vanmorgen gelijk de vlekjes gecheckt,ze zitten er nog......en veeel. Wij kunnen helaas niet mee
Moggel! Zo was ik inene foetsie gister. Schandalig hoe slecht die illegale verbindingen zijn Slecht geslapen, Nino zowaar een flesje gegeven vannacht... Nino verkouden, maar ja dat is ie de hele winter al ongeveer, dus ik mag wel komen toch? Tot later!
Hey wat jammer voor jullie zeg! Hier ook zo'n lekker nachtje gehad Alysha ging uiteindelijk tegen 01.30 slapen,jamilia kwam om 2:00, 4.30, 5,15 en 6.15.... toen heb ik de moed opgegeven en ben ik eruit gegaan..... nu zegt ze ok " Mama doe de laptop uit! ik wil naar de baby's!" Fijne Dag hier allemaal
ah, .dan kunnen we lekker massaal verkouden zijn waar moeten we ook alweer precies heen? ik bedoel, we zitten in een andere ruimte dan vorige keer toch?
Zo, ook maar eens beginnen. Wat een nacht. Samantha was. Vreselijk onrustig, sloeg al haar nachtvoedingen over. Denk last van tandjes. Was 's avonds al begonnen. @ all: Tot zo!
Goedemorgen meiden, Voor de gene die vandaag naar de meeting gaan. Heel veel plezier met de mama's en de baby's. Wel heel veel foto's maken he? Nogmaals veel plezier en uitkijken onderweg!
Gisteravond lag Divi al om 20.45u op bed. Ik had zo'n vreselijke hoofdpijn niet normaal..... Vanmorgen uit bed, nog vreselijke hoofdpijn. Morgen eerst maar eens even terug naar de ha. Eens ff kijken wat hij zegt, want dit is niet leuk en ook niet om te houden! nogmaals veel plezier meeting-meiden-en-baby's!
@ Divi heel veel beterschap met je hoofdpijn! Volgende keer zijn we er gewoon weer bij! Ik ben ook super benieuwd meiden naar hoe het is geweest! Wij wachten vol smacht op de fotootjes! Hier is Sam gelukkig koortsvrij. De kuur slaat aan. De groene snotbellen blijven uit zijn neus lopen zooo zielig, maar wel goed dat het loskomt. Is nu ook echt beter dat we niet zijn gegaan, maar volgende keer zijn we erbij!
hello meiden hoe was de meeting? veel plezier gemaakt? ik wacht vol ongeduld op de foto's. divi beterschap meid. hopelijk kan de ha je helpen.
hallo, Nou moest alles terug lezen dat dat was me veel vanaf vrijdagavond.. Maar ben weer een beetje op de hoogte.. @ divi beterschap erg vervelend die hoofdpijn.. @ nathalie zielig hoor voor Justin heeft hij er verder last van? Beterschap.. Ik heb je filmpje ook gezien zoooo schattig dat lopen hihih @ de meiden die naar de meeting zijn geweest en en en? het was vast super gezellig! Zetten jullie hier ook een foto ik heb nl geen hyves.. Liefs
Hey Wic.. Ja moet ook gebeuren de boel weer uitpakken.. Mooi dat het leuk was! Het was iig mooi weer..Dat is ook wel lekker toch..