hallo..... wij waren er ook al een poosje weer... was gezelly hè?! voel me alleen zo beroerd als een hond nu! misschien toch het slaapgebrek van afgelopen nacht
hey meissie top dat sam koortsvrij is ! gelukkig maar ... en agossie groene bellen nog wel .... ieeeeeek jammer dat je er niet bij was we hebben jullie erg gemist ... maar wij houden wel een mini meeting hoe gaat het met jou zelf ? en met de beeb?
ja tim is ook nog moe hoor ... hij wrijft allemaal in zijn ogen... en 2x nog wel spelen met vriendjes dat is ook wel erg vermoeiend ! hihi en nino is echt een schatje hoor !
oh tjeeeeee dat is niet zo mooi he ! en ehhhhhhhhh ik moet bekennen dat ik tegen willy heb gezegd dat als ik een foto van hem mocht maken ik deze onder mijn kussen zou leggen haha hij wou het vertellen maar ............ ik ben bang van je hahahaha kan je nog ff uurtje naar bed meis ? en het was idd toppie ! te leuk weer en vooral zo in de schuur hadden we lekker veel ruimte ! WEER SUPER TOP GEREGELD MEISSIE
Hey Chicka's, Miekje is d'r ook al weer ff... Julen was nog erg moe toen we thuis waren, maar meneertje wilde echt niet slapen.. Dus maar ff in slaap gewiegd... Ook weer megarode wangen en koorts, gelukkig pas nu en niet vanmiddag... Het was gezellig he!?! Ik ga nu ff eten en dan wat foto's (ik heb er VEEEEEELLL te WEINIG gemaakt.. ) uploaden... Kusss Eva: beterschap Zuurtje: Beterschap voor Ybe Boja: lekker laten slapen die leuke Nino Emma: heerlijk geslapen die Tim! Nona: o jeetje, slaapgebrek.... Wicjuh: tas inmiddels uitgepakt? Divi: beterschap meid, en idd dit klinkt niet goed hoor! Eekje: niet te veel doen he.. Anders moet je misschien nog veel langer in t gips... Nu gaat ik echt eten!
oei, dat is minder ik had het net ook, werd helemaal draaierig maar knap nu weer een beetje op gelukkig. vanavond vroeg naar bed! als nino nog wil slapen dan, die slaapt nog steeds!
Bryan heeft niet geslapen in de auto maar toch wel moe en heb ik net op bed gelegd maar slapen ho maar.Hij is druk aan het praten.Straks maar eten en in bad en dan maar vroeg op bed.
ohhhhhhhhhhhhhhhh hebben jullie niet geknuffeld ! dus dat zat hij te vertellen de hele tijd onderweg .... hij was idd aan het mokken
Wuhaha thanks! Hihi k las het nu pas. Zijn nu net weer thuis T was errug leuk en bij een volgende meeting komen we zeker weer!
Hahah nope niet gelezen Maar alsnog bedankt! We zijn nu net weer thuis! Was errug leuk en bij een volgende meeting zijn we dr zeker weer bij!
Was errug leuk! Volgende keer allemaal komen hoor! K was helaas mn fototoestel vergeten...DOM DOM DOM, hahaha. Ik wacht dus ook vol spanning op de foto's
Hahah jaaaa ikke ook! Hihih sommige mama's herkende ik aan de kindjes Hhihi maar leuk was het zeker...enneh Nora heeft in de auto heeeeel lang geslapen. Dus het instralen door Tim en Emma heeft vast geholpen. Hoop dat het voor de nacht ook zo helpt!
Thanks voor het instralen hoor! Nora die heeft goed geslapen in de auto hahahaha, nu vanncht nog! Thank you Tim en Emma! Knufffffffff, Nora
Wuhahahahha ja he? Ikke sta dr alleen niet op...hihii k sta natuuuurlijk weer eens met mn moooie koppie(ahuuuuuum) achter iemand anders Hihi Louis had het niet eens door joh dat het de mama foto was, hihihi OEPS