Dank je wel meis! Ik vond het ook erg jammer... Ik baalde ervan..... Maar ja, volgende keer zijn we er op zekers bij!
@ Nona : beterschap meis! Ik hoop voor je dat het van t slaaptekort komt. Leuk om je irl te ontmoeten! Allemaal trouwens, hoor! @ Divi : jammer dat je er niet was meis! Volgende keer wel he?!
Zo lekker slaapkopje is Ynse inderdaad,hier nog 2 slaapjes van maximaal 30 minuten. Vandaag was 1 slaapje maar een kwartier Heb het vermoeden dat hij soms ergens van schrikt en is dan helemaal over de pies Gebeurd ook regelmatig 's nachts zoals afgelopen nacht 2 keer.
Dit heeft Demi ook heel vaak. Dan is ze helemaal over de rooie, niet normaal! Ze stikt dan zowat in haar huilen en gaat dan ook heel hard met haar handjes wapperen. Inderdaad alsof ze ergens van schrikken of dat ze heavy hebben liggen dromen. Ik weet het niet...... Gaaf Filmpje Nathalie van Justin op je hyves, met zijn 1e stapjes! Doet ie echt goed!
Aan de foto's te zien hebben jullie het prima naar jullie zin gehad! En wat een mooi weer hadden jullie he? Echt super. Nu was het in de schuur he? Was dat ook leuk? Ik zat echte balen vanmorgen zeg... Kon wel janken... Maar de volgende keer zijn we er op zekers bij!
Dank je! Ben ook echt trots. Hij loopt nu de hele kamer rond aan 1 handje......de hele dag hahaha Mama woog al niet zoveel en nu word mama helemaal slank hihihihi. Soms trekt hij zijn hand los en wil alleen verder,mama vind het eng op de harde plavuizen,want Justin loopt alsof hij 3 bier heeft gedronken