Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ajuin zijn uien volgens mij

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:rolleyes: hahaha typische beligische uitspraak dan weer :p

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    shiiiit! alysha is echt hardleers..... nadat ze net 4 x het stroomstekkertje uit de laptop trok en ik al 30 x had gezegt dat t niet mocht wou ze t nog een x doen,met t gevolg "een tikje van mama op haar handje" reactie: een hatelijk lachje :rolleyes: echt op en manier van "kan je niet harder ?!"

:rolleyes:

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Owwwww dat doet de mijne ook steeds als ik met mijn laptop op schoot zit,dan komt hij er aangesneld in zijn loopstoel en trekt mijn muis en stroomstekker er steeds uit

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    muis gebruik in niet ,maar idd in die kar en dan als een speer !

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ff super snel heb een drukke en rare dag

ben ff langs mijn werk gegaan .. wat een toestand en tim wou wel ff met iedereen knuffelen
    stemming werd er gelukkig wat beter en ook ik heb weer ff van me af kunnen babbelen
    al tich keer gebeld door van alles en iedereen
    komen ze de stand van essent opnemen is het een oom van me die ik al 4 jr niet heb gezien haha ff bijgekletst ondertussen tim stukken brood gegeven pfff
    hij ligt nu op bedje en ik dus ff hier tijdens mijn lunch !
    en zo komt mijn zwangere vriendinnetje gaan we als tim wakker is nog ff shoppen !
    wat een drukte ........
    ben nog super ongi voel me niet zo maar door alle drukte geen tijd om daar aan te denken haha

nathalie wat een kosten voor de verf.... pfff
    en nona wat een scheetje haha gaat ze je uit staan lachen ! en beterschap met je keel
    Divi meissie ben je al bij de ha geweest ?
    hoe is het met de hoofdpijn
    mili wat shit van je nacht had echt gehoopt dat het zou helpen de "instraling van slaap" hihi
    misschien moest het nog ff inwerken

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh ff gewoon leuk

man en ik zijn sinds vandaag gaan beleggen de opdrachten om aan te kopen stonden sinds gister klaar en hebben we toch ING en Aegon genomen haha !
    we hebben vandaag (zal morgen wel weer weg zijn ) echt lol !
    niet denken dat we rijk zijn hoor .... we hebben er maar een paar gekocht ! jammer ..... maarja blijft gokken ........

ing staat nu op 22% winst haha

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:emma: jaaa ze lachte me echt uit ja! :)

en beleggen,ik ik voor 9 jaar geleden ook eens gedaan. ik had ze toen net ingewisseld en de koersen kelderden.... wat had ik een geluk! ik had er namelijk voor een flink bedrag in belegd! toen kon ik t nog...

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    rijke mensen :p

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou kan er de volgende meeting van betalen :) :) :)

voor mij per en tim dan he ! :)

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

"dat is heftig zeg! "

:)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden,

hoe was de meeting? lees allemaal leuke berichten en foto's zie ik ook voorbij komen....

Hoe gaat het vandaag met iedereen?

Alyssa hier snot en snot verkouden...groene zooi loopt constant uit haar neus baaahhhh..en afvegen nou euhm nee! nee! nee! hoofd wegdraaien hihi en zelfs huilen...pfftt doosje...dan zeg ik tis al over neusje is weer schoon! kijkt ze me zielig aan..zo van waarom doe je dat nu, je weet toch dat ik dat niet leuk vind!?!

Groetjes,
    Miranda

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey hey

ja t was gezelly hoor...,de volgende x gewoon meegaan ;)

Zielig he als ze zo verkouden zijn...Alysha hoest hier ook zo en heeft ook last van die snottebellen... ik veeg t maar f met loitondoekjes,wordt dr neusje niet zo rood,maar leuk vind ze het niet hoor!

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Brrr.ik vind het maar koud... de verwarming staat op 22 ,maar ik heb t gewoon koud!

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Naat: is de kamer al klaar? :p

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi

Zo even druk geweest.
    Het is heerlijk weer zeg... dus ik dacht ik ga even de voor en achtertuin doen.
    Heerlijk dat het weer allemaal netjes is.
    Ons kleine mannetje lag in bed en de oudste die speelde lekker in de tuin, dus kon ik even me gang gaan.
    Zit nu met de laptob op de bank en mijn kleine kereltje zit naast me een koekje op te peuzelen.
    De ouste weet tegenwoordig hoe hij de bdv speler aan moet zetten en doet er elke keer weer een cd in om te luisteren.
    Dus we zaten net gezellig kinderliedjes te luisteren.
    Zit ons kleine kereltje al peuzelend op zijn koekje heen en weer te bewegen op de muziek :) :)
    hahah zo leuk!

Zit er aan te denken om straks even met de kids op de fiets te stappen, even een rondje te fietsen.
    ojaa en straks even paps ophalen na zijn werk om nog even gauw naar de winkel te rijden om planten voor het aquarium te kopen.

@ emma: Meis wat vervelend van je werk. En een lekkere drukke dag voor jou dus, maar dat scheeld dus weer zodat je niet te veel merkt van je maandelijke problemen ;)

@ nona: geen iedee wat er goed voor is... beterschap he!

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Leuk! !Beterschap met je keeltje!

Divi, sterkte met de hoofpijn.

MamavanJordy, beterschap voor de kids.

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Naar het cb geweest met Yannick: 8630 gram en 73,7 cm lang. Hij zit met zijn gewicht op de -1 lijn (en ik hoor mensen om mij heen iedere keer zeggen van hij is wel dik he. ) en met zijn lengte ook iets onder het gemiddelde. Het cb vond dat hij lekkere bolle wangen had hihi. Qua ontwikkeling maakte het niets uit dat hij nog niet kroop, op liep of stond. Kwam vanzelf. Ik vertelde dat mijn oudste dat ook pas laat deed, dus ze dacht misschien dat het wel bij onze fam. hoorde.

Prikjes was bij de eerste ff 1 miepje en bij de tweede huilde hij eventjes maar het was ook weer zo over.

Deel Deze Pagina