ALL: morguh! ( bijna middag) martine: Happy B-day alle vermoeide en niet lekker zijnde mensen: BETERSCHAP ik zal nog s een x op tijd naar bed gaan kon nie slapen nie en nie lekker liggen nie...... toen ik sliep werd ik wel 100 x wakker maar verder gaat alles goed hoor ik hoest me een ongeluk hahaha dat is dan weer wat minder
Hey meiden, ben al een paar dagen niet geweest. Had het helemaal gehad met jullie na de meeting! TUURLIJK NIET! ! ! Nino had maandag ineens 40 graden koorts, wilde niet eten en drinken. Gisteren ook nog. Ik ook weer zwaar verkouden ineens. Gisteren heeft ie de hele grond onder gescheten, liep zo langs zn luier. Had ik hem voor de zoveelste keer omgekleed en eindelijk wat fruit erin gekregen, spuugt ie daar weer hele vloer mee onder en mij en hemzelf ook! Pfff, dus ik weer aan de boen en pyjama nr 100 ofzo bij het ventje aangedaan. Gelukkig had ie vanochtend netjes 37 graden en heeft 150 van zn ontbijtpap opgegeten, dus ik ga er vanuit dat het weer goed gaat. Vandaag is ie bij mn moeder, ik ben op het werk, maar heb nog niets gehoord. Geen nieuws is goed nieuws toch? Sorry voor het ego bericht, maar dit is dus waarom ik afgelopen dagen niet geweest ben. Mochten jullie mij zowaar gemist hebben
Goeiemiddag allemaal! Ik zag datt 12:00 was,ik dacht , "ach.. laat ik all eens een goede middag wensen"
Voel me al weer stukkie happie. Heb ff gebeld naar huis en mijn meisje was al weer wakker en zat lekker te brabbelen door de phone. Dus heb weer ff een smile.
hier een zieke bryan en manon.Bryan heeft 39,6 graden en net opgehaald van kdv.Manon heeft 2x overgegeven op school en was ook eerder thuis.
gelukkig! ik hoor net van mn moeder dat nino alweer 4 'dunne' luiers gehad heeft... pff ben het zat. alleen maar ellende sinds de operatie gelukkig was ie wel vrolijk, maar hij heeft wat dat betreft een onverwoestbaar humeur moet ik zeggen...
Beterschap voor alle zieke kindjes en moeders natuurlijk.. @ DS Fijn dat het met Samantha weer wat beter gaat.. Voel je je gelijk een stuk prettiger he!