Agossie, arme jarne en laura ook. 1,5kg is wel veel voor zo'n meiske toch? eet ze zo slecht de laatste tijd of niet?
gezellig zeg, ben ik er weer eens een keer, iedereen foetsie! ach ja, misschien maar goed ook. kan ik even de boel doen hier en op tijd naar bed (ja nona, ik denk nog steeds dat dat me ooit eens gaat lukken ) hoop dat het morgen een stuk beter gaat hier en bij alle andere zieken ook.
Goedeavond meiden, Ff lezen en ff reageren... Dank je wel meid! Hoe is het met jouw hoofdpijn? Is dat al een beetje gezakt? Hier gaat het wel beter gelukkig en moet zeggen dat die medicijnen wel goed zijn werk doen + de paracetamolletjes. Ik voel me in ieder geval wat beter als vorige week.... zoo wat lekker dat ze heeft doorgeslapen zeg! Hoe is het afgelopen nacht gegaan?
Echte leuke dingen staan op die site zeg haha Heb al een leuk boekje voor Demi besteld voor haar 1e verjaardag. Altijd een leuke herinnering.
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Super! Ik ben erg benieuwd naar haar "bloed en poep onderzoekjes"! En ze is ook nog gegroeid qua gewicht! Helemaal goed! Go Jamilia, Go Jamilia.... Wanneer krijg je daar dan de uitslag van van die testjes?
Ahhh arme Tom. Hoe is het afgelopen nacht gegaan met hem? Dank je wel! Ik hoop het ook hoor meis, maar er zit een beetje vooruit gang in gelukkig! Komt goed!