Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Zoooo lekker druk dagje dus!
    En dan morgenavond wéér vroeg naar je bedje!
    Werk ze morgen!

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    't is mij ook opgevallen...
    Nu ben ik er, is er ook niemand! ;) :cry: :(

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik denk dat ik hier nu echt alleen bent.
    Dus ik ga er ook weer vandoor.

Volgens mij heb ik nu grootendeels wel op iedereen gereageerd.
    Zo niet, sorry! :oops:

Vanacht heeft Demi eindelijk een keer doorgeslapen van half 8 tot kwart over 7 vanmorgen. Zoooo lekker.

De hoofdpijn is gelukkig wat minder nu, maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel hebben gelezen.

Ik ga nu ook alles klaar zetten voor morgen want Demi gaat morgen naar Oma.
    En nog even wat opruimen, douchen en naar bed.

Slaap lekker iedereen!
    liefs Divi

4. Martine1874

5 jul 2008
    75
    0
    0
    pedicure
    Heesselt
    Dankje meis,

Ons dag liep iets anders dan we hadden gedacht, Tom had van het weekend al een beetje verhoging. Zondag bij de meeting kreeg hij ineens diaree heb hem toen wel 5 of 6 keer verschoond.
    Maandag ging het wel dacht dat er een kiesje dwars zat, tot maandag nacht was hij heel huilerig.
    Gisterochtend had hij al 39,1 en liep in de loop van de dag op zetkaarsje gezet, maar de koorts bleef s'avonds naar zijn bedje gebracht en toen had hij 39,5
    Om 10 uur 40,1 was hij zo aan het huilen wist even niet wat ik moest doen met man overlegd geef hem nog een zetkaarsje maar als het niet zakt dan bel ik de huisartsen post.
    Kwart voor 11 lag Tom heel vreemd te kreunen koorts gemeten en was weer opgelopen 40,3
    Dus huisartsen post gebeld en die vonden het beter als we even langs zouden komen, hij krijste hetuit daar zo zielig :cry: bleek aan beide oren oorontsteking te hebben en een onstoken keeltje gelijk kuurtje gehad.
    Was om 1 uur weer thuis maar hij bleef maar huilen van alles geprobeerd en gedaan maar niets hielp om kwart voor 5 rustig beneden gaan zitten en een flesje melk gegeven toen is hij uiteindelijk in slaap gevallen ppfff...
    Dus ik lag om 5 uur op bed en om 7 uur stond Rik heel Lief bij me bed mama je bent vandaag jarig en kreeg een dikke zoen.
    Tom ook om 7 uur weer wakker en de poep zat tot aan zijn haar, maar de koorts was gelukkig wel gezakt38,5

Dus vandaag zijn mijn ouders en zussen wel even geweest( vierde het verder ook niet echt) en vanmiddag ook nog een een uurtje geslapen was zo moe.
    Tom is de hele dag echt ziek geweest en wil bijna niets drinken heb hem maar wat vla en kwark gegeven, en probeer zoveel mogelijk drinken bij hem naar binnen te krijgen.
    Daar ben ik zo'n beetje de hele dag druk mee geweest, maar ben ook nog lekker verwend hoor! paar mooie pandorabedels gehad.

Lees dat er veel zieke kindjes zijn BETERSCHAP allemaal,

Liefs Martine,

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Heb een avondje op de planken gesaan.We hadden playbackshow voor de mensen van mijn werk en wij als personeel deden mee.Erg leuk.Alleen het was mijn vrije dag en toch heb ik vanavond een uur gewerkt om mensen naar bed te brengen.Ben ook knettergek en we hebben mot met andere collega's en voor mijn eigen bewoners doe ik het maar het breekt je wel op.Vanmiddag al een uur familiegesprek gehad.
    Bij thuiskomst bleek Bryan 2x te hebben overgegeven en dat een speler van mijn handbalteam naar het ziekenhuis is afgevoerd.tijdens de wedstrijd heeft ze een tik tegen het hoofd aangehad en viel steeds weg.

:idea: Mamanona
    Werkse morgen en succes met openen.

:idea: Sarina
    Heb je al iets gehoord van je vk :(:

:idea: Divi
    Fijn dat demi heeft doorgeslapen.

:idea: Boja
    Beterschap met Nino.Hoe is het nu met hem :(:

:idea: Sabbe
    Beterschap met Laura en jesse

:idea: Emma
    Balen van je werk.

Slaap lekker iedereen.

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He jeetje wat zielig.
    hier kreunt bryan ook zo erg en de temp zakt niet ondanks de zetpil.Hij zit altijd met zijn oortjes te pielen dus misschien is het wel verstandig om morgen even naar de ha te gaan.

7. Martine1874

5 jul 2008
    75
    0
    0
    pedicure
    Heesselt
    Code:
    [list=][/list][img][/img][url][color=red][/color]

xx Martine,[/url]

8. Martine1874

5 jul 2008
    75
    0
    0
    pedicure
    Heesselt
    Dacht dat het in een kleurtje zou komen achter jouw antwoorden Divi maar iets FOUT GEDAAN SCHIJNBAAR?

9. Martine1874

5 jul 2008
    75
    0
    0
    pedicure
    Heesselt
    oow Bryan jij ook al zo last van je oortjes zo zielig ja, begin maart moest Bryan toch naar het ziekenhuis?

Nou ook beterschap en een dikke knuffel voor alle zieke kindjes,

Welterusten allemaal ga lekker naar bed ben kapot.

xx

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ja klopt begin maart,de vierde

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Goeiemorgen allemaal!

Wat is er gisteren toch nog weer redelijk veel bijkletst!

Helaas geen tijd om het allemaal te lezen nu,maar wou ff langshoppen om MARIEKE EEN HELE FIJNE VERJAARDAG TE WENSEN!

dus...

MARIEKE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Ik heb de auto al aangezet buiten.... brr wat is het koud.... en k zie mezelf nou nog niet echt staan krabben om deze tijd op een donkere parkeerplaats :Roll:

Fijne Dag allemaal!

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Goedemorgen

:idea: Miekje van harte gefeliciteerd en een gezellige dag! :whistle:

:idea: Nona sowheeeeee dat was ff op tijd he! Nou werk ze vandaag! ;)

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier 3 zieken. Jordy was al ziek, Yannick had vanmorgen 39,6 koorts en gisteren over gegeven en mama heeft nu ook koorts en hoofdpijn. Heb amper geslapen vannacht. Ben ook de bv af aan het bouwen, maar ben gevoelig voor borstonsteking dus ff in de gaten houden. Geef nog wel de ochtendvoeding.

Zo ben er weer vandoor. Als mama zijnde heb je eigenlijk geen tijd om zelf ziek te zijn.

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    :idea: MamavanJordy Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allemaal!

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dank je wel lieverd!

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje ook al zo'n ellende bij jullie :( hoe gaat het vandaag?

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    nou dat klinkt ook niet best :(

Met Nino lijkt het vooralsnog beter te gaan. Misschien dat de roosvicee stop inderdaad werkt... Vannacht heeft ie 100cc melk gedronken en maar een beetje gepoept. Vanochtend heeft ie bijna al zn pap opgegeten, ruim 150cc denk ik en nog niet gepoept....ook weer een beetje roosvicee gedronken. Hoop dat het zo blijft!

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jij ook veel beterschap!

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947