Jeetje het lijkt wel of alle kindjes oorontsteking hebben, gaat hier gelukkig ietsjes beter. Voor alle kindjes en mama's Beterschap en een dikke knuffel, xx Martine
Ahh jeetje zeg. Dat is wel zielig voor Tom! Ik hoop dat hij snel weer opknapt meis, heel veel beterschap toegewenst!
Jeetje ook bij jou is iedereen ziek bijna? Heel veel beterschap meis! Ik hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn!
Heej meiden... Nou weer een zwangerschaps test gedaan vandaag.Gaf negatief aan. Dus toch een vroege miskraam.(denk ik) Helaas... Moet 12 februari toch naar de verloskundigen toe. bah dat dit ons weer moet over komen. hoe komt toch dat de eerste testen toch posetief waren en nu niet.Ik bloed nog een beetje. veel liefs mij
Geeft niet hoor meis! Het gaat redelijk. Iedere dag lijkt het wel iets beter te gaan gelukkig! En hoe is het met jou meis? Wanneer had je ook al weer de echo?
Gelukkig hebben Tom en jij wat beter geslapen en ik ben blij dat het wat beter gaat! Hoe is de rest van de dag gegaan?
Ow jeetje dat is niet zo leuk! En als je hem in zijn loopkarretje zet? Ik weet het ook niet hoor meis... ZOdat hij lekker kan gaan lopen en dat jij ook even je eigen dingetje kan doen? Ik hoop dat de dromenvanger helpt! Als jij denkt dat het helpt, geef dan even een brul, ik heb hier ook een kindje wat meerdere malen wakker wordt 's nachts....
Zooo jeetje Redone wat heftig! Ook een hele dikke knuf voor Bryan, dat hij heel snel opknapt! Ik hoop toch zo voor hem dat de buisjes zijn werk doen straks! Beterschap
Ahh wijffie, arme Nino en jij! Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat Nino heel snel opknapt! Dikke knuf meis voor Nino en voor jou!
Hoe is het met jou wijffie? Red je het allemaal nog zo op je werk? Nogmaals, dank je wel meis! hihi ow ow dat heb jij weer ff een foutje... Lekker hoor een gebakje! Hoe is het met Tim?