vraag het wel effe bij prenatal daar komt ie vandaan gister dokter geweest voor buikpijn had gevraagd of blaasontsteking was nee da kon niet het was baarmoeder maar had vanmorge urine weggebracht wel blaasonsteking. vergeet alleen net recept te halen toen schoonmoeder hier was om op te passe hahah dus nu moet de kleine ze bedje uit en mee
zuurtje gefeliciteerd! wat goed dat je zo goed voelt! Wij hebben een iets rustigere dag gehad sam lijkt weer wat tevredener.. Ik ga ook nog even door hoor met bv! even door de zure appel heen bijten en dinsdag naar cb kijken of hij goed geroeid is.. spannend hoor.. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb een drukke dag.. liefs
@Natasja, gelukkig dat je mannetje weer wat mobieler wordt, je hebt al een kleine om te verzorgen en dat is al vermoeiend genoeg! @Zuurtje, gefeiciteerd met je dochter! @Wicjuh, misschien heb ik iets gemist hoor, maar waarom mag je de deur niet uit? Je bent natuurlijk nog maar net bevallen, maar ik begrijp uit je woorden dat het niet mag ookal zou je je goed voelen. Hoop dat de wond snel heelt, bij mij is de knip ook even gaan bloeden maar dat is gelukkig weer vanzelf gestopt. @Emma, mooie cijfers hoor, gaat goed dus met Tim. Tja, pil..ik weet nog niet wat ik wil. Ik zit te denken aan zo'n staafje in mijn arm die drie jaar zijn werk doet. Wat een drukte he zo;n kleine thuis, ik kom maar aan weinig dingen toe. Ik probeer een dagboek voor Kim bij te houden, maar moet nog bijschrijven vanaf de bevalling tot nu Ok heb ik nog 6,5 Gigabyte aan foto's uit te zoeken.... :-s Hoe gaat het trouwens met de kilo's dames? Ik ben in totaal 21 kilo aangekomen en ben er nu 10,5 kwijt. Dus ik zit nu precies op de helft \/ Maar ja, 2e helft wordt het lastigste. Wij gaan 31 mei op vakantie naar de zon, hoop dan wel zonder schaamte mijn bikini te kunnen dragen!
@ Mamason wat de kilo's betreft moeten er hier nog veel van af, maar ga tijdens de bv gewoon goed opletten en veel spprten, want lijnen mag nog niet echt. Ik woog altijd 58 totdat ik ging stoppen met roken voor de zwangerschap en toen naar 68, maar toen werd ik zwanger en kon ik het er niet meer vanaf halen en met zwangerschap naar 88. Nu alweer 12 eraf tot 76, maar heb nog werk zat!
@ Dieudonnee wow jij hebt veel stemmen bij buik van de maand! Je gaat winnen volgens mij. En als tweede nathalie! Knap van jullie!
@mamason hihi ik geniet juist van het even niks doen. Ik draai een wasje, maak een beetje schoon, verzorg mijn kind. Ik moet trouwens ook nog mijn zwangerschapsdagboek afmaken hihi ben niet zo schrijverig. Met de kilo's.. ik had voor het laatst met 37 weken gewogen (ben bevallen met 38/2) toen was ik 8,8 kilo aangekomen. Eergister heb ik weer gewogen en zat ik 1,7 kilo van mijn start gewicht af dat gaat hard dus. Ben zeer benieuwd hoe snel ik weer daar op zit. Morgen nog eens kijken.
Nou op de dag dat ik thuis kwam was ik 0 afgevallen ik janken ... ik dacht dat kan noooooit Tim er uit etc etc ... binnen 2 weken was ik 12 kilo afgevallen en dat was ik ook bijna aangekomen moet nog 2 kilo naar oud gewicht en dan nog 8 kilo ivm stoppen met roken kilo's Dus nog 10 te gaan en geen zin ik ga ook nog ff niet beginnen nu hoor ... ai ai dat zijn de moeilijkste kilo's ! ik heb ook nog steeds er veel honger en mag nog niet sporten ! heb 8 weken bedrust gehad dus hooooop als ik alles weer kan/mag doen nog echt af te vallen maar mijn oude kleding kan ik echt niet aan ik heb echt nog een dikke buik die ook erg gevoelig is door de KS ! Ik heb trouwens eindelijk wat nieuwe foto's in mijn album gezet van Tim ! Kijk en geniet haha
Hoi meiden, Yannick vanmorgen gewogen en hij is 110 gram aangekomen. Ons mannetje is een langzame drinker en dit was volgens de lactatiekundige heel goed. Sommige kinderen komen nu eenmaal niet echt veel aan. Hij weegt nu: 3160 gram. S'avonds voor het slapen gaan krijgt hij nu voortaan een flesje met mamamelk. Dit drinkt hij ook goed, maar langzaam leeg. Moet wel opletten dat hij net als bij het aanhappen aan de borst zijn tong naar beneden doet i.p.v. naar boven. Afspraak gemaakt voor de nacontrole bij de vk: moet daar 17 april om 9.40 uur heen. Ook een afspraak gemaakt voor de eerste contole bij het cb, daar meoten we heen op 10 april om 11.30 uur en maar meteen ook een afspraak gemaakt voor de eerste prikjes op 28 april om 13.45 uur omdat we het hemelvaart weekend weg willen gaan en ik dan met hem even wil gaan zwemmen. Verder vandaag een onrustig, wakker en huilend mannetje gehad. Hij had echt moeite met in slaap komen en daarom heb ik een soort van bakerzak besteld. Bij deze winkel: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ikbe ... yID=112357 Swaddle Me Inbakerdoeken heb ik besteld in de kleur blauw. Ben benieuwd of dit gaat helpen. Hij wordt steeds wakker van zijn armpjes die maait hij rond, slaapt maar kort achter elkaar. Ik zit hier nog 2 kilo van mijn startgewicht af. Maar wil er nog een stuk of 5 af. Maar heb zo'n ontzettende honger steeds. Hebben jullie dat ook? Ook ontzettende dorst. Drink veel weg op het moment.
Hoi lieverds, Hier een drukke dag gehad,vannacht is Justin een paar keer gekomen. 23.00 uur laatste voeding,om half 3 weer voeding,4 uur voeding,5 uur voeding om half 8 vanmorgen. De rest vd dag is hij veel wakker geweest,dus hoop dat hij nu een beetje het dag/nacht ritme heeft gevonden. Ik stond toevallig gisteren op de weegschaal. Voor de zw.schap woog ik 58 nu nog steeds 70 kilo,maar voel me er verders prima onder.
@ Emma waaaaaaaaaaaaaaauw wat een schatje zeg! @ Mamavanjordy ik hoop dat de bakerzak helpt en ben benieuwd naar je ervaring! Ik wil zaterdag een buikdrager gaan kopen. Wie heeft hier ervaring mee? En wat is een goeie? Lijkt me fijn als sam een ker onrustig is om hem daar in te dragen, terwijl ik dan wel mijn handen vrij heb!
Emma wat een lieverd zeg Ik ben in totaal in de zwangerschap zo'n 24 kilo aangekomen tenminste dat was een paar weken voordat ik ben bevallen dus exact weet ik het niet. Nu ben ik er alweer 15 kwijt en als ik op m'n oude gewicht wil komen ( dat was 63 kilo ) moet ik er nog 9 vanaf maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan.. Maar ja komt vast allemaal goed
@ Mamason : Ik mag zelf wel naar buiten, maar mn kleine meid moet eerst op haar geboortegewicht komen voor ze naar buiten mag. Aangezien ik alleen met haar thuis ben overdag, kan ik dus ook niet de deur uit. Vanaaf ben ik lekker zelf ff de deur uitgeweest voor de biotex en wat schapjes. Net beetje gedept met dat spul, morgen maar weer.
Zo nu kom ik wel even klagen Ik heb het helemaal gehad met de BV en heb net even gebeld met mijn zusje en moeder. Hun zien gewoon dat ik niet meer kan Vind BV zo'n mooi moment,maar het eist zijn tol bij mij. Net een fles gegeven en hij begint zijn fopspeen te accepteren. Ik wil gewoon proberen om in 1 keer te stoppen dus ga straks een strakke BH omdoen. Vind het moeilijk,maar mijn oudste dochter zit gewoon te huilen: "Mama je bent zooooo chagarijnig en het het lijkt wel of we niets meer goed doen" Dan breekt mijn hart en besef ik dat ik niet 1 maar 4 kindjes heb
Oooh vandaar, snap 'm. Maar ben ik nou gek of schrijf je iedere keer dat je 'vandaag' wilt schrijven 'vanaaf' :-k Dit heb ik al meerdere keren gezien en in een reactie van 1 van de anderen ook. Is dit een onderonsje? :-$
Zuurtje, gefeliciteerd met je dochter meid! Dus iedereen gaat hier op tijd voor de prikjes? Tja, nu ik lees wat de gevaren zijn verander ik wel van gedachten moet ik zeggen! Daar had ik me nog niet zo in verdiept, het was meer dat het een voorstel was van mijn vriend (hij heeft al 3 kinderen dus vandaar) om Ayden een paar weekjes later in te laten enten ivm eerdere geboorte. Maar dat doen we dus maar ff niet! En de kilo's...ach ja, ben nu 69 kilo en voor de zwschap 58 maar toen rookte ik ook nog. Wil er eigenlijk 7 kilo af maar heb geen haast. Alleen die heupen he, kan mijn normale broeken niet aan zo. En ik merk dat ik geestelijk nog lang niet van het roken af ben, heb er soms weer zo'n zin in. Maar ja, ik geef ook geen bv. Maar wil niet met een rookwalm boven de wieg hangen, eigenlijk. Dus ik haal gewoon geen sigaretten in huis. Wie verlangt er nog meer wel naar een peuk? Wat een ritme hebben jullie al in de dag zeg, dat kan je bij ons nog niet zeggen. Maar goed, er lopen hier dan ook (meestal) geen andere kinderen rond. Dan wordt je dagritme gewoon voor je bepaald, lijkt me. Goede nacht allemaal!
@Natalie, meissie toch! Als het je zoveel stress kost dan moet je ermee stoppen. Jammer maar helaas, er zijn belangrijker dingen! Zielig hé als je oudste zo reageert, ik heb ook al een opmerking voor m'n kiezen gehad. Dat raakt een moederhart diep. Doe waar je gelukkig van wordt! Ennuh, als je toch meteen op de fles overgaat zou ik zeggen: neem nu meteen een wijntje! (of 2..of 3... ) @mamavanjordy, ik krijg via de link wel een site, maar daarop zie ik alleen een inbakerdoek met veiligheidsspeld. Bedoel je die? @Pooh, ik heb de Baby Bjorn gekocht en die bevalt supergoed. Kim vindt het heerlijk om erin te hangen en valt binnen een minuut tegen mijn borst in slaap. En als ze ouder is, dan draai ik haar om als ze wil en kan ze 'meekijken' naar voren. @Emma, hele leuke foto's ! Kim sliep lekker veel vandaag (vind je het gek na een onrustige nacht), dus ik heb vanmiddag als een idioot 8 kantjes (A4 formaat jaja) zitten pennen en ben nu helemaal bij met haar dagboek!