ha meis, Ik heb je gister al even gesproken, maar wil toch nog even zeggen dat ik blij ben dat er goed nieuws is! Helemaal goed!
Ja Nona, Nu E Kosters het er over heeft.... Krijg jij ook nog geld van ons? Heb er helemaal niet bij nagedacht..... Ahhh zielig voor Jens. Gaat het nu wat beter met hem? Papa E Kosters, veel beterschap toegewenst.
Goeiemorgen Pooh Beterschap Mamanona Nogmaals super dat er niks ernstigs met J aan de hand is. Eva beterschap met papajens en hoe is het nu met Jens : Nathalie Hoe was het bij de kno arts : Divi Hoe gaat het nu met Demi : All Bryan had me toch gisteren een spuitpoep.Hij lag alleen in zijn blote gat dus de hele bank eronder.Maar goed dat we een leren bank hebben en geen stoffen bank. Maar vanmorgen keek ik in zijn mondje en boven zie ik een tandje door zijn tandvlees zitten.Het is rood en blauw en dik.Gelijk maar dentinox erop gesmeerd.
hooi, 4 in totaal, 2 boven en 2 onder. Maar komen nog meer door denk ik, zie her en der wat bobbels had ik trouwens al gezged hier dat Nora sinds kort een kusje geeft als je vraagt om een kusje? Heeel lief, met name met een lekkere snottebel erbij enneh ze kan ook springen, en komt dan los van bedje haha goed he/ zoo leuk gezicht
Ow ow wat een nacht. Demi heeft ook volgens mij zoveel last van haar tandjes. Na 2.00u heeft ze weinig tot niet geslapen(papa en mama trouwens ook niet hihi). Ze heeft gelukkig niet meer gespuugd. Steeds gesmeerd met Dentinox en heb haar voordat ze naar bed ging gisteravond om 20.00u een zetpilletje gegeven. Vanacht ook nog eens, maar het hielp echt niet. Ze haalde zelf ook een keer haar speentje uit haar mond, nou ze schreeuwde het uit. Diviman is om 04.45u uit bed gegaan. Hij kon ook niet meer slapen. Hij had Demi even mee naar beneden genomen om even wat te laten drinken. En heeft Demi na een half uurtje weer naar boven gebracht. Toen sliep ze eigenlijk vrijwel meteen... Ik mocht net even 1 sec. in haar mondje kijken en ja hoor haar boventandjes. Ik zie bij haar linkervoortandje een klein puntje uitsteken en bij haar rechtervoortandje een iets groter puntje. Kunnen jullie zich nog herinneren de tandjes van Samantha onderin hoe veel spanning daar op stond? Zo staat het nu bij Demi ook. Ik hoop maar snel dat die tandjes doorkomen, vind het zoooo zielig voor haar.
Goedemorgen Redone, Van Demi heb ik hierboven geschreven Zo dat is wel beter dat je een leren bank hebt. Dus je kon het zo schoonmaken. Bryan hoop niet dat je te veel last hebt van je tandjes! Ik hoop voor je dat hij snel door is! Dikke knuf!
Ahhh wat lief zeg dat ze kusjes geeft! hihi en dan ook nog zo'n lekkere snottebelkus. Goed zeg van Nora!
Divi wat een rotnacht hebben jullie gehad zeg.Hoop dat de tandjes gauw doorkomen en dat ze van de pijn af is.Dikke knuff. Miekje Mooie foto's van julen.
jippie, 2 boventandjes! oh oh en niet willen slapen. Die tim. Die was altijd een slaapkoppie toch? Nino slaapt al heel lang nog maar 1 keer per dag een uurtje ongeveer. Alleen op de creche slaapt ie wel 2u, maar thuis vind ie 1u per dag meer dan zat. ach ja, je kan ze niet dwingen om te slapen toch? hier verder alles goed, met jou ook?