wij vieren het wel uitgebreid, maar alleen omdat ie 1 wordt. Vind dat juist een soort mijlpaal zeg maar. Gaan we niet elke jaar doen natuurlijk Verder is het verschonen hier ook een drama. Wat je hem ook geeft. Hier werkt alleen de houtgreep zeg maar en dan nog is het ellende.
he bah wat naar. ook geen tips helaas. is haar maagklepje wel goed gesloten als ze zoveel spuugt. ik zeg ook maar wat... hoop dat je wijs wordt bij de KA en daar snel terecht kan.
Gisteravond nog hoge koorts maar dat lijkt nu mee te vallen.Hij vind de ab niet lekker meer.De vorige keren ging dat er zo in maar nu laat hij het weer uit zijn mond lopen.Lief dat je er naar vraagt.
Hoi hoi, Nou vanmorgen bij de KNO arts geweest en de KNO arts vond het noodzakelijk dat zijn neusamandelen eruit werden gehaald. Dat word al over 2 weken gedaan. Ik weet nog van Max hoe rot operatie het was Maar ja,wat moet dat moet maar Daarna zijn we gezellig bij Wicjuh en Faylinn op de koffie geweest(ben net thuis eigenlijk hahahaha) Vond het echt super gezellig en Justin kon eindelijk zijn aanstaande vrouw ontmoeten. Zie link voor foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=484VIYDQ
Hahha lief he? Ja s inderdaad een lekker snotkwijlkus hhahah..nieuw woord voor scrabbel. jammer zeg dat demi zoveel last had vannacht... Groetjess, Mili
Leuk, leuke foto's. En verder valt de operatie hopelijk mee, en is een keer voldoende. Bij manlief hebben ze ze twee keer weggehaald. Was weer aangegroeid .
Wat lief dat jullie vragen hoe het gaat. Mannetje is nog steeds ziek. Ligt alleen maar in bed. Jens is wat opgeknapt maar wil nu dus steeds niet slapen Morgen op kraamvisite bij een broertje van een leerling van mij. Heb het baby'tje al gezien maar is altijd leuk om zo'n klein hummeltje vast te houden!