ze vind het zalig zeker als ik naar haar lag en zeg: daar zit ze dan dan moet je dat gezichtje eens zien glunderen
Gelukkig wel. Vind het maar sneu voor die kleine meid om haar ziek te zien. Heb ik nog niet veel meegemaakt eigenlijk. Maar eens moet de eerste keer zijn. Nu maar hopen dat het eten ook beter gaat en dan is Divi helemaal super blij hihi
vind het ook zielig als de kindjes ziek zijn ik zou het dan zo van ze willen overnemen zodat zij niet moeten afzien
Ja, net nog onder de douche. Ze lacht nu niet/minder met haar tong over haar tandjes, dus je kan ze wat beter zien. Ben zo trots op haar .
daar smelt je gewoon van ybe is nog steeds wakker hoewel hij al van 19.15u in bed ligt. hij is nog hele verhalen aan het vertellen
Goeiemorgen Zuurtje Wat goed van Ynse.En heeft Ybe nog lang wakker gelegen gisteravond : En heerlijk he die gezichtjes die glunderen.Soms dan staan de tranen in mijn ogen van geluk.En ik vind het ook niet leuk dat bryan zoveel pijn heeft aan zijn oortjes.dan heb ik het ook liever zelf. Divi Wat fijn dat Demi wat opknapt.Hoe is de nacht gegaan : Deze ab heeft hij idd vaker gehad.Ik heb gisteravond op een lepeltje gegeven en dat ging wel goed.Normaal zuigt hij het uit een spuitje.Bryan was gisteren nog wel warm maar niet meer zo warm als die dagen ervoor.Heb niet getempt.Bryan was in het begin van de nacht wakker en na een zetpilletje is hij weer gaan slapen.Maar hij draait zich nu op zijn buik te slapen en als hij daar zat van is gaat hij ook huilen,erg irritant is dat 's nachts. All Bryan probeert nu al vaker te kruipen.Lukt een paar stappen vooruit en dan glijd hij weer op zijn buik.Maar hij kan nu ook uit zichzelf weer zitten.
is grappig, is precies de week van zelf zitten... Jesse kan het sinds dit weekend ook erg goed. Gaat als niets vanuit buik op knieën en dan zitten... Is zo leuk
hihi, hier kan Alyssa al een week ofzo zitten..maar van buik op knieen? euhm nee...ze gaat gewoon half naar haar zij en dan drukt ze zich via haar zij op met haar handen. Steeds handje over totdat ze helemaal recht zit..... Moeilijke manier misschien hahaha. Hoe is het verder hier vanmorgen? Groetjes, Miranda
Mogge meiden! Hier een beginnend pukkelend kind. Faylinn heeft de waterpokken en gister prikjes gehad omdat we het toen nog niet wisten ... gelukkig lijkt ze weinig last te hebben van de prikjes, gister in ieder geval. Ben benieuwd hoe t zich gaat ontwikkelen allemaal. @ zuurtje : van Ynse!
Hoop dat ie snel opknapt en dat jens weer snel goed gaat slapen. Veel plezier vandaag bij het kleine hummeltje!